FIFA 21 - Algemene Discussie Topic

Is er ook een lijst van de inkomsten die je kan krijgen als je kampioen wordt van je competitie (career mode)? Ik ben namelijk nog steeds zoekende naar een competitie met niet zo veel geld als je kampioen wordt…

Je kan zelf toch je budget kleiner maken als je vindt dat je te veel hebt gekregen?

Door bijvoorbeeld een speler te kopen en hem daarna te ontslaan. Of door heel vaak een scout in te huren en te ontslaan.

Ik ben het hier helemaal mee eens. Leuk die echte gezichten, maar heb je er aan als je net je carriére bezig bent en Trent Alexander Arnold gaat naar Leipzig voor 80 miljoen, terwijl ze al zes backs hebben en vervolgens zie je een opstelling van Liverpool met Virgil van Dijk op linksback…

2 likes

Wat denken jullie wat deze speler het beste kan worden?

Ik zou er een verdedigende middenvelder van maken. In principe kan je er veel kanten mee uit, maar afwerking is een van zijn zwakkere punten, vandaar dat ik spits niet zou doen.
Vaak kan je trouwens aan het aantal weken dat het duurt zien welke posities het beste passen.
Hoe groot is hij trouwens?

1 like

Hij is 182 cm en weegt 77 kilogram.
Positiewijziging naar Cvm duurt 4 weken

Zou er een CV of spits van maken. Voor het middenveld is hij voetballend (passing/dribbling) te min

In eens krijg ik heen enkele vrije trap meer erin. Voorheen kon ik met de juiste spelers juist daar een verschil maken, hebben ze dit veranderd?

Ik heb het vooral met penalty’s, normaal ging alles er wel in maar nu lijkt het alsof de game al weet in welke hoek je schiet

Dat heb ik eigenlijk de gehele editie zo ervaren, tot dat ik de ballen net iets uit het midden schiet. Dus midden van doelman en de paal

Wat is eigenlijk het verschil van ps4 en ps5 in carrière?

Cut scene’s voornamelijk

Ook die na de wedstrijd in de kleedkamer?

Dat is bij speler carriere, enkel op next gen

In de kleedkamer bij Speler Carrière is ook op de PS4!

1 like

Is er één verschil. Tussen FIFA op de ps4 en Pc zit daar één verschil in? Of is het gewoon het zelfde?.Heeft daar iemand ervaring mee?.