FIFA 21 | Carrière ideeën

Ja hoor @Jesse. Weet je toevallig of er nog meer talenten, zoals Hansen/Unuvar, in de game komen? Zag ze nog niet staan, voor mij een reden om nog even te wachten.

@db1512 ik zou denk ik gaan voor een ploeg waar je meer mogelijkheden hebt qua transfersommen en ambitie. Persoonlijk wil ik misschien een CM starten met Everton/Aston Villa, dus dat lijken mij mooie opties. Everton heeft een leuk team gekregen met de drie nieuwe middenvelders en Villa lijkt een wat meer doordacht/Brits beleid te hanteren met Grealish, Watkins, Barkley, Martinez, Cash etc. Toevallig in FIFA20 had ik zelf ook jongens als Watkins en Cash gehaald, haha.

@Begiristain
Geen idee. Ünüvar heeft volgens mij nog niet bij de wedstrijdselectie gezeten, ben dus bang van niet… Zelfde geldt voor Hansen, helaas.

Jammer, eind vorig seizoen kwamen er best veel talenten bij.

Ik heb me eind vorig seizoen niet beziggehouden met carrière, dus zat even naar SoFIFA te kijken. Blijkbaar zat Hansen er toen wel bij, zou geen reden kunnen bedenken waarom dan nu niet? @Begiristain

@Jesse @Begiristain Volgens Sofifa zit Unuvar er nog niet bij. Enkel Rensch en Kenneth Taylor zitten er nu nog bij. Zie link hieronder. Wel zonde dat Hansen verwijderd is…

https://sofifa.com/team/245/ajax/

2 likes

Vandaag fifa 21 gekocht, heb gelijk al een paar dagen een nieuwe novelle in gedachten. Nog meer mensen die er een gaan starten? Ik twijfel om te wachten op de eerste update.

Wanneer is de eerste update?

Ja, ik ga er ook een starten, maar ik wacht tot de selecties geupdate zijn.

Ik kan niet wachten om op vrijdag een nieuwe carrière te starten.

Wel jammer voor de PS4 spelers dat we de opgeslagen data niet kunnen meenemen naar de PS5.
Enkel FUT en Volta zijn overdraagbaar.

Heb ook een idee in m’n hoofd waar ik een verhaal mee ga starten, als de aanstaande update oke is dan ga ik dit weekend denk ik van start. Wellicht dat ik de inleidende stukken daarvoor al wel maak en plaats. Ben benieuwd waar je mee gaat komen!

1 like

Ben zelf met Newcastle begonnen maar wat een bocht selectie hebben zij zeg. Alleen Saint Maximine is goed. Wordt echt aan poten vrees ik.

Hebben met oa Wilson en Lewis toch wel wat leuke aankopen gedaan?

1 like

Ook ik ben van plan om weer een story te gaan starten, zeker gezien het feit dat ik er al meerdere het erover heb zien hebben. Ik heb alleen nog niet een verhaal of club in mijn hoofd (tips zijn natuurlijk altijd welkom) dus denk dat het wel nog even duurt voordat ik start met mijn nieuwe story.

1 like

Vind ik ook. Longstaff, Longstaff en Schär lopen daar ook nog rond, Hayden heeft nog een degelijke potentie en Lascelles en Dubravcka zijn toch ook niet slecht.

1 like

Prima spelers inderdaad maar het elftal speelt tot nu toe heel stroef. Voorbereiding en eerst drie duels van het seizoen. Ben veel aan het tweaken met druk zetten of juist terug zakken, breedte of diepte. Nog weinig positiviteit. Dat maakt het wel weer erg uitdagend.

Is tactiek deze fifa nu ook echt belangrijker en merk je nu ook echt daadwerkelijk het verschil?

Dat merk ik al een aantal edities. Druk zetten na balverlies of druk zetten na fout tegenstander is al een groot verschil, laat staan de rest. Zo ook met breedte en diepte van je team. Vind het wel jammer dat dek frequentie niet te regelen valt. Mijn vleugelspelers lopen in fifa21 helemaal niet mee met de opkomende back en centrale verdedigers staan bij lange ballen altijd 2 meter achter de spits ipv er tegen.

Iemand suggesties voor een story?
Engeland trekt me altijd erg aan, maar daar speel ik eigenlijk altijd.

Lyon? Nette ploeg wel vind ik. Ga er zelf een carrière mee beginnen maar zou het wel gaaf vinden om er een story van te lezen

Zit zelf te denken aan een ploeg in Spanje of Duitsland.