Wat zoek je ongeveer? Voor een story is het denk ik vooral van belang dat je zelf al een beetje een verhaal in je hoofd hebt of probeert te vormen. Wat wil je voor club? Topclub, uitdager/underdog, een ploeg die de laatste jaren onderpresteert, niet op het hoogste niveau? Vervolgens kan je kijken wie de sleutelfiguren worden, trainer, bepaalde spelers of iets heel anders (ben zelf met Real Valladolid begonnen en daar is Ronaldo president en een van de hoofdrolspelers in mijn verhaal).
Denk dat je daar meer aan hebt als je een story wilt beginnen dan dat iemand hier zegt, dit zijn leuke clubs.
Ik zelf ga een carrière beginnen in England. Bij Fc Fulhem. Aangezien hun weer terug zijn op het hoogste niveau. Het spelers materiaal. Is niet echt slecht maar ook niet echt goed bij hun. Dus heb wel wat te doen daar. Zie het wel als een mooie uitdaging.
Sluit mij aan bij de eerdere opmerking, hoop dat je voor jezelf een leuk verhaal kunt bedenken om een story mee te starten.
Overigens is het bij een topclub makkelijker om prijzen te pakken, maar voor een story hoeft dat zeker niet te makkelijk te zijn. Bij grotere ploegen is het misschien juist lastiger om alles realistisch te houden, gezien het feit dat vrijwel iedereen kennis heeft over die bepaalde ploeg.
Na er lang over nagedacht te hebben blijven er drie opties over voor mijn eerste carrière namelijk de volgende drie:
Lyon (prachtige club, leuke spelers en het nieuwe stadion zit in fifa)
Feyenoord (Eredivisie verveeld vaak snel, uitdaging zoeken in europees voetbal en kampioen worden)
Bournemouth(net gedegradeerd, Geweldig leuke speler in Brooks, kan ik in een seizoen promoveren?)
Waar zouden jullie voor gaan en waarom?
Ik ga vanavond na mijn eigen zaalwedstrijd starten.
Lyon lijkt me echt een aanrader deze fifa, Bournemouth trekt mij voor een of andere manier niet al heb je daar wel een een aantal leuke spelers, Brooks inderdaad en ook Danjuma.
Mijn keuze zou dan naar Bournemouth gaan, daar ligt de meeste uitdaging. Promoveren in één seizoen moet makkelijk lukken. En het is altijd leuk om spelers als Brooks te zien ontwikkelen.
Ik ben met Norwich gestart. Een beetje een zelfde soort situatie/club.
Lyon heeft overigens ook wel een leuk team. De Ligue 1 trekt mij alleen niet zo. Vanaf seizoen 1 ben je eigenlijk al de outsider die de strijd moet aangaan tegen PSG. Verder heb je met Lyon wel de potentie om uit te groeien tot een Europese grootmacht. Ik denk alleen dat de nationale competitie snel kan gaan vervelen.
Vorig seizoen heb ik een carrière gedaan met Feyenoord, maar de Eredivisie verveelt echter heel erg snel.
@Remsko@Aron1997 beide bedankt!
Ik denk dat ik ga beginnen met Lyon om deze fifa een beetje onder de knie te krijgen.
Mocht deze carrière eindigen ga ik de uitdaging met Bournemouth aan!!
@Aron1997 ik zag volgensmij voorbij komen dat je ook met Lyon wou starten wie heb jij op de verlanglijst staan? Ik voorlopig alleen Koopmijners.
Ik moest het nog eens goed bekijken maar Luis Diaz van Porto en Ismaila Sarr stonden wel op mijn lijst. Ook een eventuele terugkeer van Tolisso of Umtiti zaten in mijn hoofd maar dan uiteraard niet meteen in seizoen 1.
Moet je zeker doen, Paulinho vond ik in fifa 20 gewoon zeer fijn spelen en in de Ligue 1 spelen heel wat Brazilianen, er zijn ook heel wat Brazilianen die als eerste Europees land naar Frankrijk gingen.
Met Lyon ga ik proberen de successen te behalen van begin deze eeuw.
Ik start mijn carrière op Fifa 21 met PSV. Op deadlineday natuurlijk nog 3 aankopen gepresenteerd. Echter ben ik nog op zoek naar versterkingen.
Erick Gutiérrez, Jorrit Hendrix, Nick Viergever en Ryan Thomas hebben van mij te horen gekregen dat zij bij een mooi bod mogen vertrekken bij PSV. Voor hen zie ik weinig speeltijd.
Mocht ik 433 gaan spelen, ben ik nog op zoek naar concurrentie voor Madueke en Gakpo, de selectie is erg dun met buitenspelers. Ik heb een aantal op mijn verlanglijst staan, en mijn vraag is welke jullie zien gebeuren?
Robin Hack, FC Nürnberg (Duits talent, past in dit nieuwe, Duits getinte PSV
Linton Maina, Hannover 96 (Hetzelfde als Hack, ook een groot Duits talent wat kan ontploffen in de Eredivisie.
Steven Berghuis, Feyenoord (PSV gaat voor de titel, met wat grote namen in de selectie. Je speelt liever met Berghuis dan tegen hem, en hij zou erg belangrijk voor mijn team zijn.
Ook zie ik graag nog een links, of rechtsback mijn selectie versterken. Achter Philipp Max en Denzel Dumfries is de spoeling ook erg dun. Hiervoor zou ik jeugdspelers kunnen gebruiken, mocht ik geen gewenste back-up vinden. Ideeën voor deze positie zijn zeer welkom!
Graag hoor ik van jullie, wat jullie voorkeur zou zijn om als buitenspeler aan de selectie toe te voegen!
Hebben hier mensen een carriere met Spurs in Fifa 21? Ben zeer geneigd om daarmee te beginnen. Benieuwd naar jullie mening of het een fijn team is etc!
Ik ben op zoek naar een team dat strijd tegen degradatie in de Spaanse, Engelse, Duitse of Franse competitie. Ik vind het belangrijk dat het team beschikt over veel talenten met potentie + een redelijk budget. Tot slot een stadion en veel real faces. Tips?
Ik denk dat je Frankrijk dan af kan schrijven, daar hebben volgens mij enkel de topteams een echt stadion en veel gamefaces. Denk trouwens dat de combinatie degradatiekandidaat, veel potentie en veel budget niet heel veel voor komt. Denk dat je de combinatie die je zoekt eerder bij een subtopper vindt dan bij een degradatiekandidaat, weet niet wat je belangrijker vindt? Je criteria of dat het een degradatiekandidaat is?