FIFA 21 | Carrière ideeën

Nagelsmann lijkt mij dan ook de beste optie. Met de toevoeging dat je nu de opstelling vooraf kan zien van de tegenstander biedt dit ook mogelijkheden om met veel verschillende formaties te gaan werken.

Nadat mijn OGC Nice carriere uitgelopen is op een deceptie, mede vanwege mijn verdedigingskunsten, heb ik VFL Wolfsburg in gedachten. Iemand ervaring mee?

Heb er een paar FIFA’s geleden wel eens een carrière mee gespeeld, maar sindsdien is de club er niet echt op vooruit gegaan. Ik vind de shirts ook redelijk lelijk (al zijn ze dit jaar mooier dan de vorige jaren), en ik hou niet echt van de connectie met Volkswagen. Hun beste of meestbelovende spelers hebben ook zelden een face.

Zelf ben ik aan het twijfelen om met Dortmund te starten, en ik twijfel vooral aan de coach waar ik dat mee zou doen. Heb wat research gedaan, en volgende namen worden momenteel bij hen genoemd: Kovac, Rangnick, Kohfeldt (Bremen), Jesse March (RB Salzburg) en Phillippe Clement (Club Brugge).
Ik neig naar de laatste twee, wat vinden jullie?

Kijk dan eens naar deze challenge. Ik zocht nog een club in de Bundesliga. Volkswagen zit nu eenmaal in Wolfsburg. Je moet het zien als Philips en Psv connectie. Niks mis mee in mijn ogen.

1 like