Waarschijnlijk bij de next gen update. Zal rond 4 December zijn.
Iemand suggesties?
Ik ben op zoek naar een team die ik kan Rebuilden, eentje waar het in het echt niet goed mee gaat en moet ik er voor zorgen dat het wel gaat lopen
- liefst een team dat in een 1 ste clubcompetitie speelt en met wat geld.
Dan komt Schalke direct in mij op en anders Newcastle of Aston Villa.
Wellicht Lens. Speelde tussen 2000 en 2006 meerdere malen CL en Euro league voetbal. Nog eeuwig zonde dat ze zo zijn afgezakt. Sinds dit jaar weer in de League 1 te bewonderen met een leuke/talentvolle selectie. Tevens een team om een goeie jeugdacademie op te bouwen en evt wat Franstalige spelers op leeftijd terug naar de Ligue 1 te halen wellicht Gignac of Remy terughalen Remy heeft in het verleden voor Lens gespeeld.
“en met wat geld”… Schalke heeft nog geen geld om een ijsje te kopen, IRL dan 
Nee maar in fifa wel 
Ik ben op zoek naar een subtopper uit één van de topcompetites. Liefst met een eigen stadion. Het lukt maar niet om ergens een langere carrière vol te houden. Iemand tips?
@Domien1993 wellicht is dit het proberen waard.
Lens. Speelde tussen 2000 en 2006 meerdere malen CL en Euro league voetbal. Nog eeuwig zonde dat ze zo zijn afgezakt. Sinds dit jaar weer in de League 1 te bewonderen met een leuke/talentvolle selectie. Tevens een team om een goeie jeugdacademie op te bouwen en evt wat Franstalige spelers op leeftijd terug naar de Ligue 1 te halen wellicht Gignac of Remy terughalen Remy heeft in het verleden voor Lens gespeeld.
Vorig jaar ook een top carriere mee gehad. Alleen geen stadion.
Momenteel heb ik een carriere met F Dusseldorf (Wel eigen stadion) en een leuke selectie, alleen zou je moeten promoveren eerst voordat je Bundesliga speelt. Anders wellicht Schalke, Marseille, Levante, Celta Vigo of Genoa
Ikzelf ben begonnen met Olympique Lyon, zeker een aanrader!
De Ligue 1 schrok me eerst wat af maar valt reuze mee, de niet-interessante matchen simuleer ik gewoon. Er is erg veel concurrentie voor de plaatsen achter PSG, denk maar aan Lille, Marseille, Rennes, Monaco, … De selectie bevat redelijk wat talent (ook met genoeg real faces) maar er is zeker ruimte voor verbetering, zeker als Depay en Aouar zouden vertrekken. Zelf probeer ik te zorgen voor een goeie doorstroom uit de jeugdacademie net als in IRL. Het in-game stadion is natuurlijk een pluspunt en ook de tenues mogen er best zijn.
Naast mijn carrière met Leeds en de update lijkt me een carrière met volgende teams wel leuk…
VILLAREAL : heel wat ervaring met een mix’s van jonge talenten + Europees lijkt me wel een leuk verhaal te kunnen worden
BORUSSIA M’GLADBACH : leuke kern maar waar ruimte zit voor verbetering en trachten een een stabiele top 5 ploeg Te worden en door te groeien in Europa…
BENFICA:
Sterke kern maar de competitie valt enorm tegen… enkel Europees kan er wat gehaald
ATALANTA : een kern waar toch wel heel wat oudjes aanwezig zijn… dus vooral inzetten op eigen jeugd… dacht hiervoor aan een financiële overname van 50M€
Of een ploegje uit de laagste afdeling in Engeland met financiële overname (100-200M€) en enkel talenten aan te kopen onder de 21 jaar en zo te groeien tot een premier League
Alle tips zijn welkom 
Villarreal staat ook op mijn lijstje. Leuke club, mooie tenue’s en prima spelers. In Duitsland veel plezier gehad met Schalke vorige editie. Club is nog verder weg gezakt. Mooi stadion, strak blauwe tenue’s en een goede achterban.
Als laagvlieger kan ik je Sunderland aanbevelen of Notts County, veel historie. Jammer dat het hen zo slecht vergaat.
Mijn voorkeur gaat ook uit naar villareal… een groep met potentieel… enkel de oude garde zou ik graag vervangen door jonge talenten… blijf ik het best in Spanje voor die jonge talenten of Kijk ik naar andere landen ook? Want de werking van Villareal is me wel onbekend…
Valt toch wel mee hoeveel oude garde Villarreal heeft? In de basis eigenlijk alleen Albiol die je na een seizoen waarschijnlijk moet vervangen, lijkt mij zonde om iemand als Parejo er direct uit te gooien.
Er zijn toch enkele oudjes
DM : Asenjo = 31jaar
RA : Gaspar = 29 jaar
CV : Albiol = 34 jaar
LA : Costa = 32 jaar
CVM : Iborra = 32 Jaar
CM : Parejo = 31 jaar
Voor alle posities kan er intern een oplossing gezocht worden
DM : Rulli
CV : Foyth (Spurs)
CVM : ontiveros (uitgeleend aan Huesca)
CM : Morlanes (uitgeleend aan Almería)
LA : Estupinan
Enkel de RA positie kan niet ingevuld worden…
een back up is ook altijd wel mooi meegenomen maar we kunnen altijd inzetten op jeugdspelers
Spelers van 31 kunnen kunnen nog wel 2/3 seizoenen mee hoor.
Dat ze nog enkele jaren zullen meegaan ben ik me van bewust…
Maar denk vooral toekomst gericht hoe ouder ze worden hoe lager hun marktwaarde zal worden…
Ik wil graag een carrière in de Premier League starten en Spurs lijkt me de mooiste optie daarbij. Vooral nadat ik met @Raindog een tijdje terug een discussie had over Dele Alli. Kan me wel vinden in het argument dat er wat meer Engelsen in mogen staan dus zou graag een elftal gaan bouwen waarin hij optimaal gaat renderen met Kane. Mourinho lijkt me dan niet de geschikte manager waardoor ik een nieuwe naam aan wil stellen. Nou is mijn vraag wie zal ik als manager aanstellen? Ik zat zelf met Erik ten Hag en Julian Nagelsmann in mijn hoofd. De 4-2-3-1 van Ten Hag lijkt me prima passen bij de selectie en Alli kan daarin een prominente rol spelen, Nagelsmann lijkt me dan weer meer een trainer die tot de allerbesten ter wereld gaat behoren en wisselt daarin veel van systeem.
Wat denken jullie? Ten Hag, Nagelsmann of toch nog een andere naam?
Zou een Brits manager dan ook niet beter zijn? Eddie Howe zit zonder job, maar ik weet niet of hij (al) van het juiste kaliber is. Ik speel zelf met het idee om met hem bij Newcastle te starten, dat lijkt me momenteel meer iets voor hem. Intern is volgens mij momenteel clubicoon Ledley King deel van de staff.
Eddie Howe, ik weet het eigenlijk niet zo goed met hem. Paar jaar terug een beetje de kroonprins onder de Britse trainers, maar het is er niet echt uitgekomen de laatste jaren. Newcastle lijkt me wel een prima club voor hem, Spurs lijkt me wel net te hoog. Zit dan eerder aan Scott Parker te denken als Britse manager. Van hem dan een beetje de Lampard van Spurs maken.
Ben overigens niet van plan om alleen maar met Britten te werken, er zullen ook buitenlandse aankopen komen.
‘t is niet dat Parker een clubicoon van Tottenham is. Hij mag zich ook eerst wel eens bewijzen bij Fulham. Momenteel schat ik Howe hoger in.
In jouw gevaL zou ik dan voor Nagelsman kiezen.