FIFA 21 - Realisme Topic

Marcelo Gallardo misschien?
Staan op YouTube een aantal leuke tutorials hoe hem na te maken.

1 like

Benieuwd hoe dit uit gaat pakken als je inderdaad zoveel jeugd wil toevoegen aan je team! Houd ons op de hoogte aub. :smile::ok_hand:t2::+1:t2:

1 like

Zal ik doen! Ga wel wachten tot dat de transferperiode voorbij is en alle transfers zijn doorgevoerd.

1 like

Nog niet opgemerkt. Ook niet het juiste topic voor die vraag.

Zou Boadu van (AZ). Naar Bayer Leverkusen zou dat kunnen ? Aangeizen ik nog een spits zoek. En Peter Bosz daar trainer is. Zou dat een beetje realistisch kúnnen zijn?.

Als hij enigszins perspectief heeft op speeltijd zou ik het geen gekke stap vinden. De absolute top zie ik nog niet voor hem komen momenteel, daarvoor heeft hij toch echt te weinig laten zien de eerste seizoenshelft. Denk dat hij een prima optie is voor Leverkusen!

1 like

Ik vind Boadu realistisch, maar waarom kijk je niet na Donyell Malen? Denk dat die eerder basisspeler is

1 like

Malen is inderdaad ook een goeie. Alleen denk ik dat Malen naar Engeland gaat. Ik vind Malen. Zelf een stuk verder is dan Boadu.

Ik denk dat beiden een stap hogerop zullen zetten. Leverkusen is op zich in staat om goede spelers aan zich te binden, maar mist toch de allure en de consistente prestaties om écht interessant te zijn voor grote talenten, denk ik. Daarbij denk ik dat Malen en Boadu te duur zijn voor de club.

1 like

Ze zullen niet goedkoop zijn. Maar als ik met Leverkussen de EL wint. En het 2de seizoen CL ga spelen. Moet dat toch kunnen lijk mij ?. Ik zelf denk dat Malen veel duurder is en zeker 30 miljoen waard is als het niet meer is. Boadu Zal nog altijd een stuk goed koper zijn.

Het is meer dat ik persoonlijk denk dat beide spelers voor een grotere club dan Leverkusen zullen kiezen. Qua transfersom zullen ze echt bij de duurste aankopen van de club komen. Geheel onrealistisch is het echter niet, hoor.

Wat voor ploegen zie jij zich voor Boadu melden dan? Malen kan ik in komen dat hij te duur zal zijn voor Leverkusen en dat er een grotere club zich voor hem zal melden, maar voor Boadu zie ik geen clubs uit de top 5 competitie komen die gegarandeerd CL speelt en waar hij een grote kans op een basisplaats heeft. Denk dat AZ met 20 miljoen ook wel akkoord is als een club dat biedt, dat past dacht ik wel in het huishoudboekje van Leverkusen. De terugval bij Boadu is wel erg groot dit seizoen, ondanks dat hij tegen Feyenoord weer twee keer scoorde.

1 like

Ik zie hem bij Villarreal, Levante, Hoffenheim, Bremen, Stuttgart, Hertha; middenmotors die in een voor hun superseizoen Europees voetbal zouden kunnen halen.

Ik heb net gekeken Malen valt sowiezo af. Die is Blijkbaar in het spel naar Leipzig gegaan. En Boadu Zou ik voor 20 miljoen afkoop kunnen ophalen.

Tip: kijk eens naar Joao Pedro (Watford). Ik heb hem in mijn Ajax-career op de korrel.

1 like

Waarom ga je niet voor Dolberg. Prima speler en doet het behoorlijk bij Nice. Alleen ff terugval gehad door een blessure. De Argentijn Borre vind ik ook een heel behoorlijke spits en is all round beter dan Alario.

1 like

Mijn naam is Stan.
Ik stream carriere mode in het Nederlands op Twitch.
Ik zou het super leuk vinden als er mensen zijn die gezellig langskomen om lekker te praten en interactief mee te doen.

Tot snel :slight_smile:

Ik zou een deze dagen graag met Sheffield United willen starten alleen heb ik niet heel erg veel verstand van deze club. Waar scouten ze meestal en wat voor spelers trekken ze meestal aan?

@Goliath meestal spelers uit het verenigd koninkrijk. Ze zullen maar enkeling buiten de VK aantrekken, denk aan Berge (Genk) die ze vorig seizoen aantrokken. Ik zal veelal naar spelers kijken in de Championship of spelers in andere competities die uit bijv. Schotland of Ierland komen.

Na maanden afwezig te zijn begint het toch weer te kriebelen om weer eens een carrière op te starten, hierbij heeft Schalke 04 mijn voorkeur. Ik wil het team volledig gaan ‘‘rebuilden’’ en naar mijn eigen hand zetten. Ik wil met mooi voetbal Schalke weer naar de top helpen. Ik heb hierbij een paar vragen voor jullie:

  • Om het leuker te maken wil ik een samenwerkingsverband aangaan met een club die bekend staat om zijn goed verzorgde voetbal, hebben jullie een leuke club in gedachte?

  • Ik volg Schalke zelf niet intensief, om welke spelers moet ik mijn carrière bouwen? En wie staan op de nominatie om weg te gaan?

  • Welke jonge Duitse talenten zijn leuk om op te pikken in de eerste seizoenen?

Ik ben benieuwd naar jullie input!