FIFA 21 - Realisme Topic

Gravenberch denk ik niet, zou eerlijk gezegd ook niet durven zeggen waar ik die wel heen zie gaan. Malacia is denk nog niet ver genoeg voor zo’n overstap. Denk dat ze voor Linksback dan eerder voor Wijndal kiezen.

Dolberg lijkt me inderdaad ook realistisch.

1 like

@db1512: Inderdaad niet beide! Interessant dat Dolberg effectief in de belangstelling lijkt te staan.
@Joostvans: Malen en Boadu staan ook wel op m’n lijstje, maar hebben geen face. Momenteel doen m’n spitsen het goed, maar van zodra er eentje vertrekt of minder presteert heb ik een nieuwe nodig. Dolberg zou dan Poulsen moeten vervangen, Malen of Boadu Chan. Wijndal of Malacia moeten back-up van Angelino worden, en van hem overnemen van zodra hij terug naar City gaat.
@LarsCF: Bedankt!
Waarom Gravenberch niet? Kan die nu al naar een absolute topper? En als ik weer CL speel en in de top drie geëindigd zou zijn na het eerste seizoen?

@Raindog, was volledig vergeten dat je het ontzettend belangrijk vindt dat spelers een face hebben. Dan zou ik inderdaad kiezen voor Kasper Dolberg. Geweldige spits! Waarom ben je trouwens niet van plan om Angeliño definitief over te nemen? RB Leipzig heeft namelijk een optie tot koop in het huurcontract en zijn van plan om die na het seizoen te lichten. Eerlijk gezegd zou ik hem altijd behouden voor de club. In dat geval is Malacio een uitstekende ‘understudy’. Besluit je Angeliño daadwerkelijk na een seizoen van de hand te doen, dan zou ik voor Wijndal gaan.

1 like

Top, ik was niet op de hoogte van de aankoopoptie. Een face is belangrijk, maar een speler als Malen wil ik ook wel zonder face halen hoor. Zal vooral afhangen van welk type spits ik nodig heb. Hlozek staat ook nog hoog op m’n lijstje.

Denk dat Gravenbergh de stap naar Leipzig overslaat, zit volgens mij bij Mino Raiola in de stal dus sluit niet uit dat die naar een club overstapt waar Mino goede contacten heeft. Denk ook dat als je kijkt waar de echte toptalenten van Ajax de afgelopen jaren heen zijn gegaan dat Leipzig daar dan wel onder staat. Aan de andere kant zou je het ook als de hyperambitieuze topaankoop kunnen zien die ervoor moet zorgen dat je het stapje naar de top kan zetten.

2 likes

Sluit ik mij wel bij aan. Gravenberch zou vermoedelijk voor de echte top gaan.

Weten jullie een coach die realistisch zou zijn om een Lyon carrière mee te starten?

Graag iemand die goed met jeugd kan werken en aantrekkelijk voetbal wil spelen.

Marcelo Gallardo misschien?
Staan op YouTube een aantal leuke tutorials hoe hem na te maken.

1 like

Benieuwd hoe dit uit gaat pakken als je inderdaad zoveel jeugd wil toevoegen aan je team! Houd ons op de hoogte aub. :smile::ok_hand:t2::+1:t2:

1 like

Zal ik doen! Ga wel wachten tot dat de transferperiode voorbij is en alle transfers zijn doorgevoerd.

1 like

Nog niet opgemerkt. Ook niet het juiste topic voor die vraag.

Zou Boadu van (AZ). Naar Bayer Leverkusen zou dat kunnen ? Aangeizen ik nog een spits zoek. En Peter Bosz daar trainer is. Zou dat een beetje realistisch kúnnen zijn?.

Als hij enigszins perspectief heeft op speeltijd zou ik het geen gekke stap vinden. De absolute top zie ik nog niet voor hem komen momenteel, daarvoor heeft hij toch echt te weinig laten zien de eerste seizoenshelft. Denk dat hij een prima optie is voor Leverkusen!

1 like

Ik vind Boadu realistisch, maar waarom kijk je niet na Donyell Malen? Denk dat die eerder basisspeler is

1 like

Malen is inderdaad ook een goeie. Alleen denk ik dat Malen naar Engeland gaat. Ik vind Malen. Zelf een stuk verder is dan Boadu.

Ik denk dat beiden een stap hogerop zullen zetten. Leverkusen is op zich in staat om goede spelers aan zich te binden, maar mist toch de allure en de consistente prestaties om écht interessant te zijn voor grote talenten, denk ik. Daarbij denk ik dat Malen en Boadu te duur zijn voor de club.

1 like

Ze zullen niet goedkoop zijn. Maar als ik met Leverkussen de EL wint. En het 2de seizoen CL ga spelen. Moet dat toch kunnen lijk mij ?. Ik zelf denk dat Malen veel duurder is en zeker 30 miljoen waard is als het niet meer is. Boadu Zal nog altijd een stuk goed koper zijn.

Het is meer dat ik persoonlijk denk dat beide spelers voor een grotere club dan Leverkusen zullen kiezen. Qua transfersom zullen ze echt bij de duurste aankopen van de club komen. Geheel onrealistisch is het echter niet, hoor.

Wat voor ploegen zie jij zich voor Boadu melden dan? Malen kan ik in komen dat hij te duur zal zijn voor Leverkusen en dat er een grotere club zich voor hem zal melden, maar voor Boadu zie ik geen clubs uit de top 5 competitie komen die gegarandeerd CL speelt en waar hij een grote kans op een basisplaats heeft. Denk dat AZ met 20 miljoen ook wel akkoord is als een club dat biedt, dat past dacht ik wel in het huishoudboekje van Leverkusen. De terugval bij Boadu is wel erg groot dit seizoen, ondanks dat hij tegen Feyenoord weer twee keer scoorde.

1 like

Ik zie hem bij Villarreal, Levante, Hoffenheim, Bremen, Stuttgart, Hertha; middenmotors die in een voor hun superseizoen Europees voetbal zouden kunnen halen.