FIFA 21 - Speler gezocht

Ik zal maar meteen aftrappen: voor Hertha Berlin zoek ik een flankspeler voor in de basis, en een aanvallend ingestelde centrale middenvelder met een goed schot voor op de bank.

Voor welke kant die flankspeler? Als je rechts een zoekt. Zou ik eens kijken bij Feyenoord voor Berghuis. Of bij PSV kijken… Gewoon eens in Nederland kijken. Ik denk namelijk dat Berghuis. Nog een Stap gaat maken. Maar dan zie hem eerst naar Duitsland gaan. In Engeland is hij geweest en dat was toen geen succes.

Voor de flank zou een spelers als Van Bergen (Heerenveen), Kerk (Utrecht) of Idrissi (AZ) een goede versterking zijn. Viktor Kovalenko voor het middenveld? Heb hem een keer in een Milan carrière gehad, heeft z’n potentie niet echt waargemaakt maar lijkt me een prima reservespeler voor Hertha.

Hi iedereen, ik zoek voor mijn eerste carrière in de nieuwe fifa een rechtsachter voor KV Mechelen. KV Mechelen is een ploeg die jaarlijks een 6-8e plaats mag ambitieeren.

Eerste keus kabore werd deze zomer door Mechelen verkocht en meteen weer gehuuurd van Manchester City en is dus na het eerste seizoen wel effectief weg. 2e keus is Jules van Cleemput is vandaag op transfer deadline verkocht en in mijn carrière heb ik hem van de hand gedaan.

Ik zoek dus een rechtsachter die de strijd met Kabore meteen kan aangaan. Wat de mogelijkheden een stuk beperker maakt is dat ik een speler zoek met real Face.

Gebruiken jullie het scoutnetwerk niet?

Ik vind het een hele fijne manier om spelers te vinden in career mode. Hierdoor heb ik bijna altijd een lijstje met meerdere opties voor elke positie.

Zo gebeurt het dus ook vaak dat je dan bij een verrassende naam uitkomt. En op sofifa kijken heeft nu ook weinig zin meer met dynamic potential.

1 like

Hallo, misschien niet het juiste forum…maar zag het er nog niet tussen staan. Zijn Puig en Alena van FC Barcelona realistisch om te huren met Ajax? Ondanks dat de geruchten er waren is het nooit doorgezet.

In mijn carrière met Feyenoord ben ik aan het rondkijken voor realistische opties als vervanger van Fer. Iemand voor de CVM positie, die verdedigend ook sterk is en het liefst ook lang. Eigenlijk een type Fer, maar liefst iets jonger. Iemand ideeën?

Vrankcx van Mechelen werd een tijdje aan geleden aan Feyenoord gelinkt.
Hoe bevalt een carrière met Feyenoord zat er ook aan te denken maar lijkt me snel te vervelen.

1 like

Heel Interessant een carrière met Feyenoord. Ik overweeg dat zelf ook een carrière met Feyenoord.

Vrankcx Zou inderdaad een goeie zijn.
Bazoer Van Vitesse. Is een beetje het zelfde als Fer.
Ă–zyakup Zou je ook kunnen proberen. Denk alleen dat het lastig word om hem te huren.

1 like

Puig misschien wel maar dan loopt hij wel spelers als Gravenbergh, Ekkelenkamp in de weg denk ik. Alena werd eerder verhuurd aan Betis, denk dat hij wat eerder aan spelen toe gaat komen in Catalonie.

1 like

Bedankt! Ik zie Ekkelenkamp nou niet echt gaan doorbreken bij Ajax ook niet in de toekomst…Maar een extra middenvelder erbij is altijd handig. Vooral omdat ik toch al af wil van Alvarez en Labyad…zijn toch niet echt Ajax spelers

Ajax heeft ook nog Kudus en Klaassen gehaald. Klaassen speelde bij Werder op cm en ik denk dat Ten Hag hem zelfs op 6 gaat zetten. Alvarez past helemaal niet bij Ajax maar is dan toch nog aardig voor de balans tussen verdediging en middenveld, echter vertraagd hij het spel wanneer hij aan de bal is. Als Ajax dan toch met een dubbel zes wil spelen kun je beter Kudus en Klaassen of met Gravenbergh spelen. Promes is ook alles behalve een CAM, zou daar nog eerder Tadic zetten.

Naar welke clubs zien jullie Eriksen, Renato Sanches en Asensio vertrekken?

Oef dat is een lastige. Eriksen zit aardig op een doodspoor. Spanje of Duitsland verwacht ik als volgende halte. Renato Sanchez kan overal neerstrijken en Asensio misschien naar Italie bij een Roma ofzo.

Hi allen,

Voor Ajax seizoen 2 op zoek naar een creatieve en realistisch middenvelder om op den duur Klaassen, Promes, Gravenbergh/Martinez op te volgen. Liefst een speler die op alle posities uit de voeten kan.

Centrale verdediger om op den duur of wellicht direct te concurreren met Schuurs en Blind/Martinez speler moet bij een goed bod op 1 van deze er direct kunnen staan.

Labyad en Alvarez zijn verkocht, hierdoor is de selectie wat klein geworden.

Wie zou nu een echte vervanger voor Jamie Vardy weten bij Leicester City?

Dennis of Diatta, beiden van Brugge? Daar spelen ze wel meestal op de flank, maar qua snelheid komen ze zeker in aanmerking.

Origi misschien? Die had ik na de komst van Jota wel zien vertrekken eigenlijk.

Donyell malen of Boadu?

Ligt er aan voor welke club?