FIFA 21 - Speler gezocht

Stuurde verkeerd, maar bedoel bij welke club(s) zie je/“:

Ihattaren
Malen
Stengs
Boadu
Koopmeiners

Wil ze graag of paar in 1 elftal halen

hoi leden ik wil graag een carriere starten met Arsenal en realistisch houden. Iemand enkele namen voor de volgende plekken ?

Lva ? Laca en auba gaan voor de spits positie strijden, willam en pepe voor rva ,
Cm ? Zelf denk ik aan aouar
Cv ? Denk ik aan diego carlos, aangezien ik sokratis mustafi en chambers laat vertrekken
Lb ? Voor concurentie met tierney, kolasinsc gaat vertrekken

Voor de linksachter. Zou je misschien Nicolás Tagliafico van Ajax kunnen halen. Voor de CV kun je Tah proberen van Leverkussen, Prima vrediger. Of Pau Francisco Torres van Villarreal.

Malen zie ik wel naar Engeland gaan weer, mijn gevoel zegt Manchester City…maar dat is op dit moment nog te vroeg. Ihattaren,Stengs en Boadu moeten echt nog wel een jaartje in Nederland spelen voor ontwikkeling. Koopmeiners zie ik wel naar Duitsland gaan naar clubs als Wolfsburg en Werder Bremen. Maar als ik toch een wilde gok moet doen voor Ihattaren (Ajax, Franse clubs), Stengs (Valenica?) En Boadu (AC Milaan)

Ik zit met Newcastle Utd aan het einde van de transferperiode en er gebeurd ineens iets wat ik in de vorige edities niet heb meegemaakt: De afkoopclausule van mijn spits Joelinton word betaald en hij laat weten direct te willen vertrekken, aangezien hij meer kansen ziet bij de desbetreffende club (Hertha) . Erg zonde, aangezien ik in hem toch mijn toekomstige eerste spits zag.

Nu moet ik dus hals over kop toch op zoek gaan naar een nieuwe spits, aangezien ik niet met alleen Wilson & Carrol het seizoen in wil gaan. Ik dacht hierbij aan de volgende namen:

  • Niang (Stade Rennais) : Past goed in het systeem als meevoetballende spits, geen basisplek bij zijn club.
  • Cunha (Hertha) : Zou een droomversterking zijn, misschien logisch door de overstap van Joelinton naar zijn club? Ze hebben daar natuurlijk ook Piatek nog rondlopen.

Vinden jullie deze realistisch? En hebben jullie wellicht andere opties om de spits positie in te vullen?
Ik hoor het graag i.i.g!

Lijken me wel 2 mooie targets, zelf zou ik Embolo, Lukebakio (eveneens Hertha) en ook Origi nog overwegen.

Embolo speelt met BMG in de CL, dus dat lijkt mij geen goede keuze. Normaal gesproken zie ik (gezien de financiële mogelijkheden nu van Hertha) ook geen spelers van Hertha naar Newcastle gaan, echter door de (omgekeerde) transfer van Joelinton lijkt het mij in dit geval wel mogelijk en niet onlogisch.

Uiteindelijk heb ik er voor gekozen om Origi te lenen, met optie tot koop van €17.000.000. Ik denk een goede deal.
Dankjewel voor jullie reacties!

1 like

Hele lekkere deal. € 17.000.000 is ook een schijntje als hij het goed doet voor je.

Ik ben Vandaag. Begonnen met Schalke 04. Ben wel geschrokken van de selectie wat hun hebben. Dat is echt niet best. Ik ga daar ook opruiming houden. Nu zoek ik voor een aantal posities nog een speler.

Ik speel 4-3-3 met een CAM.

Ik zoek nog een speler voor de CM.
Ik zoek nog een CV.
Ik zoek nog een SP.
Ik zoek ook nog een RA. Maar daar heb ik al een speler op het oog voor. (J. Vagnoman HSV).

Graag tips zijn welkom. Alvast Bedankt!

Zou vooral Harit op cam zetten. Wat een geweldenaar is dat. Serdar is een andere prima middenvelder, daar naast kun je een bal veroveraar zetten. Ze gaan McKennie echt wel missen. Verder zijn Kabak en Matondo leuke talenten. Kutucu vond ik in fifa20 ook super fijn spelen.

Bornauw of Uduokai als CV
Eggestein of Maier als CM
Ik had zelf Mateta als Spits in fifa20, erg sterk en toch redelijk snel.

Mijn carrière met Lyon heeft bijna de winterstop bereikt en hierin wil ik graag mijn zwakke plekken versterken.
De eerste plek waar ik een versterking nodig heb is op de cv hiervoor wou ik Umtiti huren maar die heeft wat tegen Lyon volgens fifa dus dat is niet mogelijk . De andere opties zijn:
Ferro (Benfica)
Diallo (PSG, huren)
Djiku (Strasbourg, korte termijn daarna back up)
Mendes (Montpelier , korte termijn)
Vanheusden (Standart Luik, mijn voorkeur)

De volgende plek die ik wil versterken is de linksback hiervoor heb ik de volgende namen op het oog:
Wijndal (AZ, pas realistisch in de zomer denk ik)
Konan (Reims)

Ook op de Cam zoek ik naar een versterking.
Tresor (Willem ll)
Thomasson (Strasbourg)
Braganca (Sporting Lisabon)
Goncalves (sporting Lisabon)

En als sp wil ik Mariano op huurbasis met koopoptie terug halen

Talenten die op mijn verlanglijst staan zijn:
Diakite (Toulouse)
Kana (Anderlecht)
Aouchiche (Saint Etiene)
Raskin (Standart Luik)
Vranckx (Mechelen)
Mbuku (Reims)
Geubels (Monaco)
Koopmeiners (AZ)

Ben benieuwd wat jullie van deze namen vinden welke keuzes jullie zouden maken.
Mocht je nog andere tips hebben hoor ik die ook graag.

1 like

Twijfel voor mijn MAN UTD carriere tussen Maddison en Grealish. Zou Grealish echt heel zijn leven bij Villa blijven denken jullie of maakt hij de stap nog wel een keer? Maddison weet ik niet of het realistisch is aangezien Leicester het gewoon beter doet laatste 4 jaar

Manchester United blijft voorlopig nog wel even een groter podium. Grotere club, meer successen, groot stadion en veel fans over heel de wereld, plus waarschijnlijk meer salaris. Dat maakt die paar jaar dat Leicester beter is niet echt uit.

Bornauw gaat niet de stap opzij maken naar Schalke tenzij wanneer Köln zou degraderen.

1 like

Is het nu, wanneer je transfers op strict hebt staan, volledig onmogelijk om een speler te kopen van 1 van je rivalen?

Ben bezig met een FC Köln carrière en wil eigenlijk Weiser en Wirtz halen van Bayer Leverkusen.

Komen beiden uit de jeugd van Keulen, en Weiser stond deze zomer nog in de belangstelling van Keulen.

Zijn ze allemaal wel nodig? Centraal vanachter moet er inderdaad iets bij, daar heb je enkel Denayer van een gewenst niveau.

Centraal in het middenveld vind ik dat je voldoende opties hebt. En dan heb je ook nog Reine Adélaïde uitgeleend, die kan je perfect omvormen tot CAM evenals Aouar die je ook zou kunnen omvormen indien gewenst.

Eigenlijk zijn er voor de 3 posities, centrale verdediger linksback en centrale/aanvallende middenvelder reeds 3 spelers uitgeleend die je eventueel zou kunnen terughalen.

Qua talenten op je lijstje vind ik wel dat je iemand zou kunnen halen. Koopmeiners zou ik dan weer niet bij de talenten plaatsen is ondertussen 22 jaar en 78 algemeen, die wil echt wel meteen strijden voor een basisplaats gaan als die tekent bij Lyon denk ik.

Zeker niet allemaal nodig Kone mag na zijn uitleen beurt vertrekken vandaar dat er een nieuwe linksachter nodig is.
Reine Adelaide mag naar alle waarschijnlijkheid ook vertrekken als deze terug komt.

Ik merk verder dat ik veel dezelfde soort type middenvelders heb en op de bank niet iemand in kan brengen die met een steekpas de wedstrijd voor mij kan winnen.

Heb tot nu toe Mariano gehuurd met optie tot koop en Vanheusden voor naast Denayer.
Ik denk dat her hierbij laat en van de zomer weer verder ga kijken.
Thanks voor je inbreng!!

Ik heb zelf Nuno Tavares op men lijst staan. Groot talent maar met Grimaldo voor hem in de pikorde bij Benfica momenteel niet veel zicht op speeltijd.

Ga hem ook maar even scouten!