FIFA 21 - Speler gezocht

Ik zie dat niet zo snel gebeuren. Hij is kind van club. Volgens mij zit hij al rond zijn 8e bij de club. Hij heeft in interviews ook vaker aangegeven dat zijn droom is om als aanvoerder van Liverpool veel prijzen met de club te winnen. Door veel Liverpool fans wordt hij ook gezien als de nieuwe Steven Gerrard. Zeker nu Liverpool succesvol is zie ik het niet gebeuren. Ik zie het alleen gebeuren als Liverpool helemaal instort en het winnen van grote prijzen kan vergeten.

Ik zit in m’n derde seizoen met Barca. Ik ben op zoek naar een CVM als vervanger van de oude Busquets. Welke wereldtopper adviseren jullie?

Dank je antwoord en heldere uitleg.

1 like

Rodri is waarschijnlijk de beste opvolger, maar denk dat je beter naar iemand als Weigl kan gaan kijken door de geringe financiële situatie.

1 like

Misschien Denis Zakaria ? Is wel een andere type dan Busquets… Maar hij is wel sterk en snel.

1 like

@Tifosi, zoek je naar een directe vervanger en een soortgelijke speler als Sergio Busquets? In dat geval is Rodrigo Hernández (Manchester City) een speler die in de buurt komt. Je zou ook kunnen denken aan Fabinho (Liverpool) of Saúl Ñíguez (Atlético Madrid). Mocht je op zoek zijn naar een pure balafpakker, dan kan je even terugkijken in mijn Manager Story (FIFA 21 | Manager Story | FC Barcelona | Xavi Hernández). Daarin heb ik al een reeks spelers genoemd. Hoop ze vanavond of morgen uitgebreid te testen!

1 like

Kijk anders een hoe Tyler Adams zich heeft ontwikkeld bij Leipzig. Interessant profiel!

Zoek een opvolger voor Memphis en een flankspeler bij Lyon in seizoen 2. Zat zelf te denken aan Shaqiri of Avila in de rol als ‘valse’ spits. Wat denken jullie?

Real face is een vereiste.

Ik had zelf met Lyon De Paul (Udinese) en De La Cruz (River Plate) gehaald als vervangers van Depay.
Vooral De Paul speelde geweldig en ook heel vergelijkbaar met Depay.

Benzema zou in het echt terug willen, kan leuk zijn voor je carrière. Lacazette terughalen zou misschien ook een optie zijn, ligt eraan hoe hij het doet met Arsenal.

En anders zou je misschien als duurdere optie kunnen kijken naar Plea van Gladbach. Die zou uitstekend als valse spits tot zijn recht komen. Wellicht is het te betwijfelen of het wel echt een stap voorruit is, al zal hij in Frankrijk wel meer voor de prijzen gaan spelen.

Welke spelers uit de eredivisie zien jullie op korte termijn naar ff Nürnberg trekken?

De speler die in de Bundesliga wil spelen als Nürnberg promoveert

Ik ben op zoek voor stade reims naar een nieuwe verdediger, mijn ervaren verdediger abdelhamid is op dit moment 33 en gaat zakken qua overall, ik zoek een jonge verdediger die de 80 kan halen, iemand ideeen? Heb op dit moment maresic maar weet niet of die genoeg potentie heeft om een basisplaats te krijgen

Dat soort OVR getallen heb je weinig aan: wat moet hij kunnen voor jou? Positiespel, passing, staande tackle? Het hangt allemaal af van wat voor soort speler jij bent: Ik speel bijvoorbeeld met Ajax liever met iemand als Timber of Rensch in het centrum, dan Schuurs of Alvarez hoewel die veel betere OVR hebben. Ik speel namelijk het liefst met wendbaardere spelers die sneller van hun plek kunnen komen.

Heb mijn verdediger al gevonden die ik ga proberen te halen, bedankt voor je reactie

Bij de eerste fatsoenlijke februari-update wil ik gaan starten met Aston Villa. Voelt bijna als verder gaan, eigenlijk. Vorige FIFA al een CM met Villa gehad en daarbij toen o.a. Barkley, Cash en Watkins gehaald. Heel toevallig wat ze in RL ook gekocht hebben, haha. Voor nu komt Sanson erbij en hebben ze met Louie Barry (voormalig FC Barcelona) en Ramsey twee mooie talenten erbij. Targett en Konsa hebben nu ook een beter potentieel. Met Villa probeer ik altijd het Britse karakter te behouden en de ploeg te laten lijken op de goede tijden begin dit decennium (Milner, Young, Agbonlahor, Barry, Young).

Hebben jullie nog suggesties voor leuke aankopen met Aston Villa? Ik heb in ieder geval Wilshere (persoonlijk favoriet, net weer toegevoegd aan de game) op het oog en nog een paar namen. Qua posities kan er wel wat bij in de spits en op de flank. Ook een balafpakker is wel gewenst. Suggesties hoeven niet specifiek betrekking te hebben op deze posities, overigens! Originele namen, spelers die buiten de boot vallen in de top, zijn welkom.

Budget zal rond 5-20 miljoen zijn.

1 like

Marcus Edwards, Demarai Gray en Reiss Nelson lijken me degelijke opties. Ademola Lookman zou in seizoen 2 een optie kunnen zijn.

1 like

Paar keer Lookman gezien dit seizoen, wat is die wisselvallig. Edwards vind ik lastig. Goede potentie nu, maar was bij Excelsior niet bepaald bijzonder. Demerai Gray is wel een goede, laatst gehoord dat hij waarschijnlijk vertrekt. Brengt veel snelheid mee. Reiss Nelson zou inderdaad ook kunnen, krijgt niet echt speeltijd bij Arsenal. Thanks!

1 like

Akpom, Adam Armstrong, T. Chalobah, Fry, Chantwell. Armstrong vond ik echt heel goed.

1 like