FIFA 21 - Speler gezocht

Bedankt voor je tip, ga het eens proberen

Ik heb in mijn carrière met Blackburn destijds Nilton Varela van Belenenses gehaald. Betaalde rond de drie miljoen toen en groeide erg snel.

GK : nico mantl, Unterhaching
Cvm: j Christensen, fc midjyland
Lm : Redes, club guarani
Rm: mbuku, stade reims
Cam: Aaronson, Philadelphia union

Dit zijn voor jonge spelers met een mooie potentie en waarschijnlijk qua waarde ook niet al te duur

1 like

Hem had ik ook al gezien alleen wil ik liever ook iemand die rotatie als wil accepteren aangezien ik Danny Rosé straks transfervrij wil vastleggen voor volgend seizoen, sta op dit moment 1e in de competitie

Dan is Varela inderdaad misschien niet de juiste aankoop. Ik weet niet of dit een leuk idee voor jou is maar ik heb in mijn carrière geprobeerd een groot talent uit India te scouten. Blackburn heeft namelijk Indiase eigenaren en mede voor de naamsbekendheid in het land heb ik destijds ook een talentvolle linksback weten te scouten.

Ah leuk, ga dat ook eens proberen misschien vind ik wat

Ik zoek voor mijn Career mode met Man United. Nog naar een aantal spelers.

Aangezien ik de volgende spelers op de tranferlijst heb gezet.

Rojo
Jones
Lingard
Mata

Dus ik zoek eigenlijk nog een goeie Verdediger centraal.
En nog een CM voor op het middenveld.

Ik zelf zat te denken aan Zakaria van Gladbach.
En David Alaba van Bayer Munchen.

Heeft Iemand anders nog tips?.

Upamecano van Leipzig misschien?
Voor de cm plek, koke of Saul van atletico Madrid?

Upamecano Is inderdaad een goeie,.

Maar Koke of Saul is dat realistische ? Ik namelijk wel beetje zou houden.

Declan Rice van west ham united?
Pedro goncalves van sporting Lissabon?
Barella van inter Milan?
Carlos soler van Valencia?

1 like

Check ander sofifa.com voor de opties

1 like

Alaba Dat zou wel kunnen hij wordt bi ij Real Madrid ook genoemd. Maar ik zou eerder kijken naar Pau Torres van Villareal FC. Is geloof ik een jaar of 23.

Zakaria Dat is wel een heerlijke speler. Als je die naast Pogba zet heb je toch een aardig middenveld.

Rice West ham United.
Laimer Leipzig misschien? Is ook nog jong.

1 like

Ervaren speler gezocht bij Club Brugge, 2e seizoen.
Ik ben vorig jaar kampioen gespeeld en heb de beker gewonnen. In de CL ben ik gewipt in de 1/8e finales.
Eén van mijn doelstellingen is om een ervaren speler te halen.
Ik zie twee opties in mijn elftal: Vormer vervangen door een gelijkaardig type, of vooraan een spits met naam aantrekken.
Vormer wordt al wat ouder en vorig jaar was Dennis mijn topschutter en smaakmaker, dus ik ga hem laten gaan bij een goed bod.
Ik had eens gekeken naar Moussa Dembele om Vormer te vervangen, maar hij is juist getransfereerd.
Origi of Batshuayi in de spits?
Hoeft niet per se een Belg te zijn.

Tips zijn welkom.

Bas dost is volgens verschillende media rond met Brugge

Past niet direct in het plaatje volgens mij.

Ben in seizoen 3 beland met Arsenal. (Eind vorig seizoen overgestapt van Aston Villa)
Speel als Sol Campbell dus leek me wel leuk om hem trainer te laten worden van Arsenal in moeilijke tijden. (Ze zijn 10de geëindigd)
Nu ik eenmaal aan ben gekomen zie ik dat de selectie compleet op zijn gat ligt. Lacazette is vertrokken, Leno, Bellerin, Dani Ceballos en nog een aantal overige spelers.
Ben van plan om ook Aubamayang te verkopen mits ik een goeie spits vind.

Iemand met enig realistisch opties voor Arsenal? Centraal achterin mag er een topper bij, rechtsback een speler die kan concurreren met AMN, een centrale middenvelder, een buitenspeler, een spits en een 1e keeper.

@Moreno Zie niet helemaal in waarom Bas Dost niet aan de omschrijving ervaren spits met naam zou voldoen.

@Goliath wat is het budget wat je beschikbaar hebt om te investeren? Het is nogal een lijstje met versterkingen die je zoekt, ben bang dat je niet voor alle posities topspelers kan halen want dan ben je een fortuin kwijt. Misschien dat wat meer ervaren verdedigers als De Vrij, Manolas en Savic een optie kunnen zijn, zijn rond de 30 in jouw carrière en daardoor misschien ook wat beter te betalen.

Kopbalsterke spits hebben ze vorige winter ook al aangetrokken voor flink wat geld en die zit nu te verkommeren op de bank.
Een ervaren spits met naam is het zeker,maar haal er dan 1 die past in het bepaalde voetbal dat ze willen spelen.

Toch is het bijna tussen Dost en Brugge

Heb rond de 120/130 miljoen als het goed is. Klopt wat je zegt, denk dat ik inderdaad niet op elke plek een wereldspeler kan aantrekken. Had zelf al spelers als Luis Diaz (FC Porto), Pedro Goncalves (Sporting), Camavinga (AC Milan in mijn carriere), Jonathan Ikone (Lille), Denis Zakaria (Gladbach), Marcus Thuram (Gladbach), Tapsoba (Leverkusen), Max Aarons (Norwich City), Renato Sanches (Lille), Hwang Hee Chan (RB Leipzig), Moussa Diaby (Leverkusen), Moussa Dembele (Celtic), Thomas Lemar (Atletico Madrid), Samuel Umtiti (Barcelona), Ibrahima Konate (RB Leipzig), Bruno Guimaraes (Lyon), Jack Grealish (Aston Villa), Noussair Mazraoui (Ajax) en Amadou Haidara (RB Leipzig) op het oog.

Hele waslijst😅