@Sandertjen23 wat is je budget qua spits? Misschien adam Armstrong van Blackburn rovers, veelzijdige spits die ook aan de zijkanten uit de voeten kan
En voor de opvolger van vormer, Toma basic van Bordeaux, kost minimaal 8,5 miljoen weet niet wat je budget is,
Anders misschien kijken naar Aebischer van bsc young boys, kost 6,5 miljoen.
Elk speler dat ze op hun lijst hadden staan was een targetman nochtans, ze hebben 9 veldspelers die kunnen voetballen het enige wat ontbrak was een spits die er 15-20 op een seizoen intrapt, en dat zie ik Dost wel doen. Krmencik maakt het voorlopig niet waar.
Krmencik was een miskoop denk ik.
Hoop dat ik het aan het verkeerde eind heb ivm Dost,heeft al een mooie carriere gehad tot nu toe en weet idd wel de goals staan eens in topvorm!
Op zoek naar directe vervangers voor Bazoer (cv) en Tannane (cam) bij Vitesse voor de cam positie had ik al een stand in gehaald maar niet klaar voor de basis, tevens is er met de verkoop van beide 16,5 mil opgehaald. Voor de cv positie heb ik nog gedacht over Jordy de Wijs maar ik schat Bazoer sterker in.
Ik ben begonnen met fenerbahce,een ploeg met vooral ervaren spelers die wel richting het einde gaan van hun carrière nu zoek ik voor dit team nog een paar nieuwe onbekende talenten die niet veel geld kosten ervan ze een mooie potentie hebben van 80+, iemand leuke suggesties,?
Vooral middenveld en voorin qua zijkanten zijn ze aardig op leeftijd, Gustavo en Sosa zijn al 33 en 36, zijkanten lopen nu gumas en perotti, leuke spelers alleen zoek naar nog nieuwe talenten voor, kadioglu is zeker een talent dus die heb ik al voor links en anders aanvallend middenveld, de rechterkant kan wat verjonging gebruiken.
Ook eventuele backs, links en rechtback kan wel verjonging gebruiken.
Voor centrale verdediging heb ik al een jonge speler gehaald uit Mexico dus daarvoor niet zo gauw nodig misschien later.
Keepers zijn prima, bayindir is leuk talent en tekin is ervaring, daarnaast ben ik met eigen jeugd bezig
Voor mijn carriere met Leicester ben ik opzoek naar een centrale middenvelder of een CAM. Door het drukke speelschema moet ik er een bij hebben. Zelf dacht ik misschien aan Willock van Arsenal. Wat zijn jullie ideeen?
Realistische optie! Arsenal laat talenten vrij gemakkelijk gaan en Willock is geen speler van de buitenste categorie qua potentie. Mooie Engelse versterking voor je selectie.
Dankjewel voor de idee, heb zelf ook wat namen gevonden voor bepaalde positie’s, heb een budget van 25 miljoen maar dus kijk eerst even wat echt nodig is
Als ik zo naar de selectie van Leicester kijk vind ik de linksback positie toch wel echt de zwakste. Misschien zou je binnen Engeland kunnen kijken naar Ryan Bertrand van Southampton? Is toch nog wel een stap omhoog vind ik zelf.
En anders Sergio Escudero van Sevilla? Heeft op dit moment de betere Acuna voor zich te dulden en zou ooit nog de stap naar de Premier League willen maken?