FIFA 21 - Speler gezocht

Ik denk dat ongeveer mijn halve verlanglijst in de winter van club gewisseld is.:frowning:

Hallo,

Ik ben voor mijn carriere met Ajax opzoek naar een spits die er direct kan staan. Het type spits wat de laatste dagen afgelopen zomer niet haalbaar bleek te zijn voor de Amsterdammers. Mocht er nog budget zijn dan zou ik mij ook graag versterken op de linksback positie (Tagliafico mag weg bij een goed bod) en een nieuwe speler op de flank voor de toekomst.

Zit met hetzelfde probleem en wil Kolbeinn SigĆ¾Ć³rsson terughalen.
Hij heeft na zijn periode bij Ajax een beetje een rare transfers gedaan waar het er niet meer echt uitkwam.
Zou hem halen aan de winterstop als ik europees overwinter en ondertussen een noeiw talent scouten voor het jaar erop.

1 like

Rafael Borre de Argentijnse spits is wellicht perfect om deze vacature in te vullen? Ik dacht ook nog aan de Mexicaan Jose Macias.

1 like

Bedankt voor de reacties, spelers zijn inderdaad interessant genoeg om aan te denken. Zo schoot mij nog een optie te binnen Arek Milik. Door Napoli niet ingeschreven voor de Serie A en schijnt niet met de groep te trainen tot aan de winterstop, zou een terugkeer realistisch zijn of zien jullie Milik een andere stap maken?

Had nog hoop dat Ajax toe ging slaan. Maar het is geen echte Ajacied zoals een Klaassen. Denk niet dat hij terug gaat komen, maar elders dus aan de slag gaat.

Vind het vreemd waarom er precies aan hem gedacht wordt, ik ken de spits niet maar zie dat hij 30 jaar is 68 alg en 400K waard is in het echt en deze jaargang geregeld niet bij de selectie zit en nog niet kon scoren. Lijkt me dan een spits die meekan bij een laagvlieger in Nederland maar niet hoger.

Ik zoek een verdedigende middenvelder voor Manchester United.
Een echte krachtpatser genre Matic maar heb echt niet zo voor hem dus hij vliegt op de transferlijst.
Nu speelt mctominay daar maar wil nog een achter de hand.

Indertijd een zwak gehad voor hem,misschien daarom,:grinning:

1 like

ArƔnguiz van Leverkusen misschien?

1 like

Iemand die dit weet? :sweat_smile:

Berge van Sheffield of Milenkovic-Savic van Lazio

1 like

Volgens mij is dat inderdaad onmogelijk, ik kon Dortmund zijnde ook niemand weghalen bij Bayern MĆ¼nchen.

Denis Zakaria is volgens mij iemand die je goed kan gebruiken.

1 like

Wilfred Ndidi van Leicester

1 like

Ik zoek voor mijn CM met PEC Zwolle voor talentvolle buitenspelers. Het gebrek bij PEC zit dit seizoen aan de vleugels. Welgeteld 2 buitenspelers zitten er in de selectie met Westeman (59, RVA) en Reijnders (60, RVA).

Ook een CV en een Linksback staan nog op het lijstjeā€¦

Hallo allemaal,

Ik zoek voor Stade Rennes spelers:

Alle posities welkom

Beide spelers gaan bij het openen van de transferperiode al naar een andere club helaasā€¦ Labyad vertrekt, Huntelaar zwakt af. Nog iemand een realistisch idee voor de spitspositie, tevens ook nog opzoek naar vervanger Tagliafico. Heb even aan Sinkgraven gedacht maar zie hem eigenlijk niet terugkeren.

Wijndal als vervanger voor Nico?

Je kan nog kijken naar Gaich, Vinas, Zirkzee

Helaas kan ik Wijndal niet halen wegens de realistische transferoptie, overige spelers kunnen inderdaad voldoen. Had Zirkzee al in gedachte maar wegens zijn Feyenoord achtergrond leek het me niet geheel realistisch.