FIFA 21 - Speler gezocht

Zijn officieel geen familie van elkaar, maar ze komen beide uit Volendam dus het zou zomaar toch kunnen. In Volendam komen er zegmaar slechts een aantal achternamen voor.

1 like

Haha, klinkt verdacht. Had wel een mooi verhaal geweest.

@Raindog, misschien is het handig om te weten dat Marcel Sabitzer van nature een centrumaanvaller is. In de loop der tijd is hij omgevormd tot box-to-box middenvelder en maakt hij nu het verschil met zijn scorend vermogen. Geloof dat hij beter tot zijn recht komt als box-to-box in een 3-4-2-1 en misschien minder als ‘vrije controleur’ in een 4-2-2-2. Dan profiteer je niet optimaal van zijn loopvermogen. Denk trouwens ook dat je het probleemloos zou kunnen behouden tot aankomende zomer, dat heeft de Red Bull Group eerder bijvoorbeeld ook gedaan met Timo Werner. Ze laten pas spelers gaan op het moment dat de organisatie daar klaar voor is.

Wat betreft mogelijke versterkingen (voor die rol van spelverdeler in een 4-2-2-2)… Florian Neuhaus (Borussia Mönchengladbach), Suat Serdar (Schalke 04) en Maximilian Eggestein (Werder Bremen) lijken me interessante kandidaten. Neuhaus lijkt me meer een spelverdeler, Serder meer een powerhouse en Eggestein meer een box-to-box met de longen van een paard.

2 likes

Ik zoek nog een aantal leuke spelers voor Bayer Leverkusen. Het liefst een CM en een CV. Heeft iemand nog toevallig tips?.

Torunarigha van Hertha is een zeer fijne linksbenige verdediger. Uduokai van Augsburg is nog een alternatief. Wat voor soort cm zoek je? Box to box, spel verdeler of bal afpakker, best ruim begrip.

Middenvelder bal afpakker. Cv het liefst Linker voet.

Torunarigha is een aanrader dan, Eggestein of Serdar zijn redelijk goed verdedigend.

1 like

Hij speelt in mijn 5-2-3 op dezelfde plek als in mijn 4-2-2-2, hoor. Ik heb Leipzig goed bekeken en een paar analysevideo’s bekeken, en daaruit bleek dat hij irl ook op die plek speelt tegenwoordig. Eerst heb ik hem nog op LAM gezet om hem van daaruit naar binnen te laten komen, maar ik merkte dat ook Kampl vaak in positie kwam om te schieten en daar eigenlijk niet zo goed in is. Ondertussen blinkt Sabitzer uit op de CM.

@Raindog, het verschil is alleen dat Marcel Sabitzer in een 3-4-2-1 (of 5-2-3) meer vrijheid krijgt om zijn aanvallende loopacties te maken. In een 4-2-2-2 zijn het doorgaans de RAM/LAM die dat soort loopacties maken, dus begrijp volledig dat je hem in eerste instantie als LAM hebt laten spelen. Begrijp trouwens ook waarom je hem uiteindelijk als spelverdeler gebruikt. Maar goed, dat was niet de vraag. Als je hem uiteindelijk laat vertrekken naar een topclub, dan heb je een vervanger nodig. Heb je iets gehad aan mijn suggesties? Of zoek je naar iets anders?

Ik vrees dat die alledrie te oud gaan zijn in S2. Buiten dat wel goede namen, hoor.

Moet eerlijk zeggen dat er dan vrij weinig alternatieven zijn. Kom zelf niet verder dan Arne Maier, maar hij is maar een paar maanden jonger dan de andere namen die ik noemde. En vraag me af of hij werkelijk beter zal worden dan Neuhaus, Serdar of Eggestein.

Arne Maier is toch van 1999 terwijl de andere 3 namen van 97 of 96 zijn? Scheelt 2-3 jaar toch?

Malendo van espanyol? Of hack? Die kan ook op 10 eventueel

Ik kan toch niet wachten tot de transferperiode voorbij is en ga opnieuw beginnen met F.C. Nürnberg.
Nu zoek ik voor de volgende posities nog nieuwe spelers.

Ra
La
Cm
Sp

Het is de bedoeling dat deze spelers een basisplek kunnen veroveren.

Zoals je kunt zien in realistische carrière topic ben ik een carrière begonnen met 1. FSV Mainz 05. Waar ik het duo van Bronckhorst en assistent Hofland heb aangesteld. Nu ben ik opzoek naar realistische transfers die me kunnen helpen om naar boven te kijken. Ik leg wel extra ‘regels’ op de transfers zoals:
:smiley: : De speler moet beschikken over een real face.
:moneybag: : De transfer mag niet boven de €8.000.000 bedragen.
:x: : De speler mag niet afkomstig zijn van een rivaal zoals Eintracht Frankfurt.

Zelf had ik al een lijstje gepost met de volgende namen:
• Juninho Bacuna (Huddersfield)
• Olivier Boscagli (PSV)
• Felix Passlack (Dortmund)
• Teodore Coman (FCSB)
• Daniel Salloi (Kansas City)

Welke spelers achten jullie realistisch? En welke spelers zouden eventueel realistisch kunnen zijn? Alvast bedankt… :smiley:

Misschien wat spelers uit het Feyenoord kampioenselftal? El Ahmadi en Kongolo zouden kunnen.

@LarsCF ik denk dat Kongolo zeker een optie kan zijn, maar ik moet wel opletten dat het geen ex-Feyenoord team gaat worden. Nu heb ik st. Juste en Boetius al in de selectie.

1 like

Zien jullie Trent-Alexander Arnold nog een keer de stap naar Spanje maken? Uiteraard Real Madrid of Barcelona?

Coman is een aanrader net zoals huidig ploegmaat Dennis man eveneens een flankaanvaller.

Sead Haksabanovic is ook een prima flank die in noorwegen of zweden actief is geloof ik. Kan ook perfect op de 10 worden uitgespeeld.

Aangezien Amerikanen ook steeds vaker de weg naar Europa vinden en dan voornamelijk Duitsland zou je volgende namen eens kunnen scouten.
Jeremy Ebobisse
George Bello
Kellyn Acosta
Roldan

1 like

Ik zie dat niet zo snel gebeuren. Hij is kind van club. Volgens mij zit hij al rond zijn 8e bij de club. Hij heeft in interviews ook vaker aangegeven dat zijn droom is om als aanvoerder van Liverpool veel prijzen met de club te winnen. Door veel Liverpool fans wordt hij ook gezien als de nieuwe Steven Gerrard. Zeker nu Liverpool succesvol is zie ik het niet gebeuren. Ik zie het alleen gebeuren als Liverpool helemaal instort en het winnen van grote prijzen kan vergeten.