FIFA 21 - Speler gezocht

Ezeguiel Barco van Atalanta united

Diego Rossi van Los Angeles fc, kost wel wat meer

Marcel Ruiz van club Tijuana (Mexico) potentie 82

Macias van Guadalajara (Mexico)

Dit zijn enkele talenten die een leuke potentie hebben, check anders verder sofifa.com voor meerdere talenten in de USA of Mexico

Dat zijn Noord Afrikaanse spelers @Spoon0612 :wink:

Ik vraag mij af of die Noord Amerikaanse spelers ook in De MLS moeten actief zijn dan of dat het gewoon een Canadees of Amerikaan moet zijn dan.

1 like

Bennacer is samen met KessiƩ de vaste middenvelder bij AC Milan, hij was de afgelopen weken alleen geblesseerd. Ze verwachten dat hij een deze dagen weer terugkeert en het plekje van Tonali weer overneemt. :slight_smile:

Ja dat vraag ik mij dus ook af! Ik denk dat het erom gaat dat de spelers echt van Noord-Amerikaanse afkomst zijn.

Leuke opties, weet alleen niet of Argentijnen uit noord Amerikaanse competities voldoen aan die doelstelling?

Christian Roldan vind ik wel een fijne middenvelder. Oneindige motor, kan als rotatie speler wel van dienst zijn als je schema te druk wordt. Speler lijkt mij ook van spaans talige afkomst dus kan nog best realistisch zijn. Is 25 jaar en is 74/78 qua alg/pot.

Het gaan erom dat die spelers uit dat land haalt en niet of ze daar geboren zijn

Ik krijg in januari een goed bod van Spurs op Sabitzer, een team waar hij irl ook mee in verband gebracht wordt. Als ik hem laat gaan heb ik een vervanger nodig. Suggesties? Uiteraard -23.

Zoek je naar een speler met een soortgelijk profiel als Marcel Sabitzer? Of mag het ook een speler zijn die op dezelfde positie speelt, maar misschien beter past in de samenstelling van je elftal? In welke formatie laat je Leipzig trouwens spelen?

Geen geschikte spelers bij RB Salzburg?

Of de New York Red Bulls,weet niet of daar potentiele opvolgers klaarstaan?

Declan Rice, West ham united
Carlos soler van valencia

Voor eventuele goedkopere opties wel minder algemeen

Onyeka van FC midjyland, 76 algemeen potentie 83
Edu Exposito van Eibar, 76 algemeen, 83 potentie

Bij Red Bulls loopt er niemand geschikt rond, bij Salzburg hou ik Mwepu in de gaten. Maar daā€™s toch een iets ander type.

@Joostvans: Ik experimenteer nogal qua opstelling, de laatste tijd werkt vooral de 4-2-2-2 erg goed. Sabitzer begon daarbij op de LAM, maar speelt de laatste maanden als CM naast Laimer. Die laatste knapt dan het verdedigend werk op, en Sabitzer is mijn spelverdeler die vooral ook gevaarlijk is met zā€™n goed schot. Szoboslai heeft ook een geweldig schot, maar kan verdedigend die plek niet aan. Haidara is wel redelijk hetzelfde type, maar is qua rating nog niet klaar voor de basis.

Misschien moet ik Kampl terug in de basis droppen en Haidara in zijn schaduw klaarstomen.
Anderzijds ben ik door in de CL en wil ik Sabitzer graag behouden. Een transfer in de zomer zou ideaal zijn.

Edit: @Bart: bedankt, maar die twee komen qua potentie toch tekort, vind ik.

De la Cruz van river plate, Potentie van 85

Goede tip, maar past als Zuid-Amerikaan niet meteen in de transferpolicy. Ik vind hem ook al aan de oude kant, Leipzig haalt toch vaak erg jonge jongens. Ik kom hier ondertussen via sofifa wel ene Joey Veerman tegen. Zou die dat aankunnen? Heeft erg interssante stats, vind ik.

Nkunku kan ik daar eventueel ook nog zetten, maar die mist wat uithoudingsvermogen.

Denk niet dat veerman al zo grote stap zou maken, is een talent maar lijkt me nog niet rijp voor een basisplaats.

Mischien Barella van inter Milan?

Misschien phill foden van man city, is rijp voor basisplaats wat die bij man city niet genoeg krijgt

Ruiz-Atil van PSG.
Lilian Egloff van Stuttgart.
Jofre van Girona.
Danny Leyva van Seattle Sounders.

Ben zelf als Heerenveen fan erg lovend over Joey, al moet het verdedigend beter en constanter wil hij zoā€™n stap maken. Bij Heerenveen, dat de laatste weken echt bedroevend speelt, moet alles van de beide Veermannen komen, praktisch alle goals worden gecreĆ«erd door Joey of afgemaakt door Henk. Denk dat Joey Veerman best een geschikte aankoop kan zijn als je niet direct van hem verwacht dat hij er iedere week staat maar rustig naar het niveau toe kan groeien. Vind hem in balbezit een vrij complete middenvelder, kan de bal halen bij de defensie en vanuit daar het spelverdelen maar ook wat hoger op het veld andere spelers in stelling brengen.

1 like

Soler zou inderdaad goed in het profiel passen, denk ook realistisch aangezien het nu een zooitje is bij Valencia. Palacios van Leverkusen zou misschien de perfecte vervanger zijn, alleen niet echt realistisch misschien. Al kan ik me voorstellen dat het interessant voor hem kan zijn als jij CL speelt en Leverkusen EL.

1 like

Soler zou inderdaad ook wel kunnen. Zet hem bij op mā€™n lijstje! Leverkusen doet het goed, dus Palacios weghalen wordt moeilijk.

@db1512: bedankt voor de info, ik ga hem in de gaten houden. Zijn die twee Veermannen familie trouwens?

Voorlopig heb ik beslist dat ik Sabitzer nog niet laat gaan, als er in de zomer een degelijk bod komt mag hij wel gaan.

Dank aan iedereen om bij te dragen aan lijn intussen uitgebreid lijstje!

1 like