FIFA 21 - Speler gezocht

Grealish wellicht? Een ander type speler die ook prima op CAM kan.

Ik denk alleen wel dat je dan na de terugkomst van Rashford een basisplaats moet hebben voor Grealish. Anders lijkt het me niet erg realistisch. Ik zie Grealish zijn jeugdliefde niet inruilen voor een plekje op de bank bij Man Utd.

Ja, dan zou Grealish inderdaad een goede zijn geweest. Maar aangezien ik daarna weer Rashford op links heb en Fernandes op 10 heeft ie dus geen basisplaats volgend jaar. En ben vooralsnog niet van plan 1 van beide te verkopen

Iemand huren is dan misschien een optie? Dembele bij Barcelona zou dan kunnen denk ik, even kijken of er toevallig iemand op de verhuurlijst staat kan ook geen kwaad. Verder vraag ik me af of je het niet met je huidige spelers op kan vangen, Martial naar links en dan Cavani/Greenwood in de spits.

Ben zojuist een carriere gestart met Valencia en zoek nog realistische versterkingen. Iemand met leuke orginele suggesties?

Je kan gaan zoeken bij kleinere Spaanse/Portugese clubs of je kan gaan kijken in zuid Amerika waar ze ook voornamelijk Spaans spreken.

Ik vind de volgende 4 namen zeer interessant voor Valencia:
Alan Franco
Matias Rojas
Matias Zaracho
Fabricio Bustos

Ik zoek voor mijn Carrière met Borussia
Mönchengladbach. Nog een aantal spelers.
Nog iemand tips?.
Ik zelf zat te denken aan.

Maina Hannover 96.
Hložek Sparta Praag.
Ikone Lille.
Soumaré Lille.

Zou een van de spelers realistisch zijn?.
Ik hoor het graag.
Andere namen zijn ook uiteraard ook welkom.

Maina is echt een fijne speler. Heb hem bij Schalke gehad in fifa20. Je kan ook nog denken aan Diatta, speelt in Belgie

Ik hoor wel vaker dat die Maina zo geweldig is, maar met een (flank-) aanvaller met 49 voor schieten kan je toch weinig aanvangen? Heeft ook maar 3* skills.

Hoezo 49 schieten? Afstandschoten is inderdaad slechts 49. Afstandchoten is met 55 ook niet echt hard maar heeft toch 64 afmaken?

Daarbij is hij deze FIFA dan weer juist wel bruikbaar doordat je je kan focussen op zijn schieten en skillmoves.

57? Ik zie ‘shot power’ 55, bedoel je dat? ‘Long shots’ is 49 volgens sofifa. Afmaken is volgens mij hoe goed een speler een kans in de 16 kan afwerken. Zo’n ratings beperken de vrijheid die je met een speler hebt toch enorm, vind ik.

Moet eerlijk zeggen dat ik dacht dat ik de enige was die hem niet zo geweldig vond. Heb hem afgelopen jaar in een carrière met Hertha gehad, maar geloof dat hij uiteindelijk op de tribune belandde. Snelheid heeft hij wel, maar het rendement was echt bedroevend.

1 like

Mijn 2e afstandschoten had schotkracht moeten zijn inderdaad. En de 57 had ik inderdaad gewijzigd naar 55. Het is inderdaad wel zeer laag dat klopt.

Bekijk Dennis Man en Florinel Coman eens. Beide snel, groot niet zomaar op zij te zetten en een goed schot bovendien. Spelen ook beide maar in Roemenië waardoor de stap ook logisch is.

1 like

Namens het bestuur van Newcastle moet ik een ervaren speler binnen halen (cruciaal) deze verwachting is Hoog.

Alleen zit ik met een aardig probleem, ik weet niet voor welke positie.
Op doel ben ik zeer tevreden met Dubravka en komt Woodman na het seizoen terug van verhuur. Rechtsachter is in mijn ogen de enige positie. Manquillo heeft de strijd verloren van Yedlin en wil vertrekken. Maar welke opties zou ik dan hebben als ervaren speler?

Centraal achterin doen Schar en Lascelles het prima, Lejeune komt terug van verhuur en op links heb ik Rose erbij gehaald en had ik al Lewis. Op het middenveld heb ik met Hayden, de gebroeders Longstaff genoeg rek de aankomende jaren. Op tien speelt Almiron de pannen van het dak en zou ik eerder voor een jonge gast gaan. De flanken worden bezet door Saint Maximin, Fraser, Atsu en Matondo (huur). In de spits Wilson, Joelinton en Grant.

Welke rechtsback zou de ervaring hebben en zou ook basisspeler kunnen zijn?

@Spoon0612
Voor de rechtsback zou je kunnen kijken naar:
Dumfries van PSV: dezelfde stap maken als Wijnaldum en ik denk dat de grote clubs niet aankloppen voor hem.
Atal van Nice: snelle redelijk jonge back die je ook als rechtsbuiten kunt gebruiken en kan ook meteen basis spelen.

Clinton Mata van Club Brugge?

In mijn sporting Lissabon carrière, met Mark van Bommel, is er een niet te weigeren bod gekomen op mijn CVM Palhinha (78). Nu is mijn vraag wat is een realistische vervanger? (Met Real Face)

Rosario: Was aanvoerder onder van Bommel bij PSV.
Strootman: Valt buiten de boot in Frankrijk en kan onder zijn oud ploeggenoot weer opbloeien.

Of weten jullie nog perfecte aankopen voor mijn carrière? :smiley:

In mijn ogen is Strootman zeker het proberen waard. Zou ook niet de hoofdprijs voor betaald hoeven te worden. Rosario kan uiteraard ook!

Ik vind beide spelers wel kunnen vind ik. Mijn voorkeur zou uitgaan naar Rosario.