FIFA 21 - Speler gezocht

Besloten de clausule van Boadu te lichten. AZ draaide slecht, 7e in Eredivisie en Europees uitgeschakeld.

Denayer is zojuist voor 7maanden geblesseerd geraakt en merk dat ik naast Vanheusden weinig keuze heb centraal achterin.
Ik zoek dus een cv die eerst De blessure van Denayer moet opvangen maar daarna ook zonder te zeuren in een roulatiesysteem mee doet en regelmatig wissel zal zitten.
Zat zelf te denken aan Djiku van Strasbourg.

met mijn Arsenal career moet ik het 1e jaar, 3 spelers uit noord Amerika contracteren. Iemand suggesties aangezien ik het realistisch wil houden. K zit inmiddels in de winterstop en sta op een uitstekende 2e plek met 1 punt achter Liverpool. Heb de 1e transferperiode overigens uitgeschakeld

Ik zoek voor PEC Zwolle een doelman die middenmoot Eredivisie minimaal aan zou moeten kunnen. Momenteel heb ik met Zetterer een huurling van Werder Bremen onder de lat en ik vind Xavier Mous te wisselvallig om het bijna perfecte eerste seizoen minimaal te evenaren. Bij voorkeur mag de DM max 26 zijn en moet er potentie zijn om tot de beste keepers van Nederland te kunnen worden.

Denk dat je dan al gauw bij een van de jonge keepers van Ajax uitkomt, Kotarski of Scherpen. Bij Sheffield United speelt Verrips en is daar volgens mij derde keeper, misschien dat hij nog een optie kan zijn.

Scherpen en Kotarski stonden inderdaad ook bovenaan het lijstje. Ik vond het alleen iets te voor de hand liggend om een talent bij Ajax weg te halen. Ook al is dit een werkwijze die bij Zwolle nu veel gebruikt wordt. Ook nu de nieuwe regel bij Ajax is om eventuele huurspelers alleen te willen stallen bij clubs met natuurgras is dit een realistischere optie.

Wellicht dat ik inderdaad ga kijken hoe Verrips in de ploeg past.

Nederlandse ploegen scouten de laatste veel in Duitsland misschien dat je een 3keeper uit de Bundesliga kan halen of een keeper van een lager niveau

Zoals inderdaad Michael Zetterer die nu gehuurd is van Werder. Scherpen is het grootste talent, Verrips klinkt me het mooiste om uit de Premier League te halen.

Ik ben een carrière met Valencia gestart.
Club waar het momenteel niet zo goed mee gaat zowel sportief als op bestuurdersvlak.

Ik wil daarom de bezem door de selectie halen. De absolute toppers die er nog zijn overgebleven krijgen een verbeterd contract en voor de rest wil ik gericht gaan aankopen.

Wil mij vooral focussen op jongere spelers uit zuid Amerika of kleinere competities.

Hoogste prioriteit zijn voor mij een nieuwe doelman en een nieuwe rechtsachter. Het zou fijn zijn als ze beide over een real face beschikken.

Welke van onderstaande spelers zijn realistisch voor Stoke City

Strootman (Marseille)
Hendrix (PSV)
Rosario (PSV)
Jones (Man U)
Williams (Man U)
Lingard (Man U)
Madueke (PSV)
Cunningham (Cardiff City)
Taylor (Aston Villa)
Seferovic (Benfica)

Ik denk. Jones Willlams. Zeg maar dr spelers van Man United. Strootman Zou wel kunnen. Ik zou vooral naar spelers kijken bij Chelsea Man United. Liverpool. Daar zijn vaak spelers die niet veel aan spelen komen. Die kun jij dan eventueel halen.

Zijn dat twee posities waar de nog het hoogst is voor versterkingen? Ik heb afgelopen jaar een carrière met Valencia gehad, dus weet na alle wijzigingen niet exact hoe de selectie eruit ziet. Echter, met Correia lijk je mij een prima talent als rechtsachter te hebben en met Jaume en Cillessen toch twee goede doelmannen. Zeker gezien de financiële middelen van Valencia zou ik eerder denken dat er versterkingen op het middenveld bijmoeten (mits je deze nog niet op het oog hebt).

Op Madueke en Williams na vind ik ze wel kunnen, Williams op huurbasis zou wellicht nog kunnen.

Ik denk dat we iets realistischer moeten kijken naar de situatie van Stoke. Denk dat heel wat van die spelers niet gaan spelen voor een team dat vorig jaar 16e werd in de Championship. Er spelen in die league wel meer ‘gevallen’ Premier League clubs, hè. Kijk die selecties maar eens.

Klopt al had ik graag 1 doelman vervangen door een jongere doelman omdat beide keepers 30 zijn.

Als rechtsachter heb ik inderdaad al 1 redelijk groot talent maar Wass zie ik meer als middenvelder.

Een doelman van 30 is natuurlijk niet echt heel oud. Meeste hebben hun beste jaren tussen 28-34.

1 like

Neen dat klopt inderdaad, zal ze eerst beide wat gaan uit testen en focussen op een keeper uit de jeugd

Is Dagba op huurbasis realistisch voor Gladbach? Verder zoek ik nog een all round middenvelder en een flank (dacht zelf aan Vlasic) tips?

Vlasic is wel een aanrader, uitstekende nr10. Dagba huren moet ook wel kunnen.

Ik zoek een extra linksbuiten voor Manchester United, ik zit net voor de winterse transferperiode en Rashford is onlangs uitgevallen voor de komende 7 maanden. Einde van het seizoen dus! Nu heb ik Daniel James spelen aan de linkerkant maar daarachter heb ik geen waardige speler.

De linksbuiten hoeft geen wereldster te zijn, ik heb liever iemand die met James kan concurreren om een basisplek.
Iemand realistische ideeën?