Volgens mij gaat het uiteindelijk om het vinden van de juiste balans in de selectie. De verdediging heeft bijvoorbeeld behoefte aan een verdediger die zich heeft bewezen in een van de grote Europese competities, terwijl het middenveld voornamelijk snakt naar een ervaren speler die als voorbeeld kan dienen voor de groep jonge talenten. In de voorhoede ligt dat anders, daar zijn de contouren al iets duidelijker. Pedro Gonçalves en Paulinho vormen een duo met scorend vermogen, terwijl Tiago Tomás en Joelson Fernandes veelbelovende talenten zijn waar rekening mee gehouden moet worden. Misschien dat het daarom verstandiger is om een relatief onbekende Ricardo Horta (SC Braga) voor die rol aan de linkerkant aan te trekken, en voor een meer ervaren versterking op het middenveld te gaan (dus dan zou ik meer de Cavani’s voor het middenveld willen hebben @Imparator).
Oh, en niet onbelangrijk… Uiteindelijk blijft de club ‘gewoon’ in een 5-2-3 spelen, ongeveer als volgt:
Luis Maximiano; Pedro Porro, Domingos Duarte, Sebástian Coates, Gonçalo Ignácio, Nuno Mendes; [versterking], João Palhinha; Pedro Gonçalves, Paulinho, Ricardo Horta
Dus de versterking voor het middenveld is een rechtsbenige box-to-box middenvelder met de nodige ervaring.
Nainggolan’s contract bij Inter is net verbroken.
Wie weet nog leuke spelers. Voor Napoli.? Voor seizoen 1.
Er zijn genoeg leuke spelers. Kun je specifieker zijn door een positie te kiezen?
Voor al achter in. Een RA ik wou Dumfries halen maar die gaat naar Internazionale.
Ik zoek verder nog één. CV en nog een RA.
Voor op het Middenveld een CM.
Voorin Nog een RVA of LVA. Want daar heb ik alleen Lozano en Insigne op de flank.
RB : Odriozola, speelt weinig bij real Madrid.
Cb : Senesi van Feyenoord.
CM : koopmeiners van AZ
RVA : Adams Traore Wolverhampton
LVA: de la Cruz, River Plate (omtoveren tot LVA is nu CM)
Enkele ideeën
Heeft bij Antwerp getekend 
RA - Montiel (River Plate), Ruegg (Hellas)
CV - Tomiyasu (Bologna), Lovato (Hellas)
CM - De La Cruz (River Plate), Belmonte (Lanus)
LM - Urzi (Banfield), Almada (Velez Sarsfield), De La Vega (Lanus), Alvarez (River Plate), Orellano (Velez Sarsfield), Orsolini (Bologna)
Wtf. Die von den Bierschot gon ni blaa zen.
Ander nieuws: Franck Berrier is overleden na een hartstilstand tijdens het sporten. 37.
Klopt tijdens het padellen, in ziekenhuis dan nog een 2e gekregen. Die tekende 3 jaar geleden voor mijn club, maar heeft toen nooit een match gespeeld omdat toen dat probleem aan zijn hart werd ontdekt. Werkte toen nog even als scout voor KVM.
Voor Sevilla ben ik op zoek naar een CM, een ‘acht’, die op termijn Rakitic kan vervangen. Torres en Jordan komen te kort voor mijn ambities.
Daarnaast zijn tips voor een toekomstige topspits ook welkom, aangezien En-Nesyri voorlopig nog geen doelpuntenmachine blijkt.
Ik vrees ook dat er snel een niet te weigeren bod op Koundé zou kunnen komen, voor hem zoek ik dus ook al een vervanger.
Tl;dr: ik zoek een CM en spits voor de toekomst, en een CV voor de basis.
Nicolas Dominguez, momenteel bij Bologna. Denk dat hij je perfecte 8 kan zijn.
Als spits Macias, Mexicaan van Guadalajara. Erg Snel.
CV Kamars van Marseille of Lacroix van Wolfsburg
Botman werd genoemd als vervanger voor Koundé, al zou die vertrekken.
Bovenstaand enkele goede opties! Dominguez en Kamara vond ik vorige FIFA erg fijn spelen.
Achterin zou je qua basis misschien nog kunnen denken aan een terugkeer van Lenglet of nieuwe kans voor Davinson Sanchez of Eric Bailly.
In de spits zou je volgend seizoen Jovic of Nahuel Bustos kunnen overwegen. Op dit forum heb ik Sima enkele malen voorbij zien komen en ik denk dat Nicolas Gonzalez van Stuttgart een mooie keuze is. Qua talent misschien Hlozek?
Op het middenveld heb je denk ik vrij veel mogelijkheden. Het ligt er een beetje aan wat voor type je zoekt. In Spanje heb je natuurlijk voldoende passende middenvelders voorhanden. Lijstje met mogelijkheden: Edu Exposito, Riqui Puig, Arthur, Pedro Diaz, Luis Milla, Palhinha, Bragança, Herrera (volgend seizoen) en misschien Renato Sanches als een transfer uitblijft?
Een hoop interessante namen! Ik onthou voorlopig vooral Botman, Sanches, Pedro Diazen Luis Milla. Macias is toch helemaal niet snel, of heb ik een verkeerde voor? Dominguez vind ik qua visie en onderschepping wel erg magertjes.
Denk dat een 6 een hogere interceptie, tackle in huis moet hebben dan een 8. Verder vind ik 75 en 77 prima voor een 8. Vind hem vrij all round, zeker voetballend gezien. Macias heeft van alles wat ook. Niet super snel inderdaad, hoe kwam ik daar nou bij. Wel een prima neusje voor de goal
Bizar, ik zie op sofifa 71 en 69 voor onderschepping en visie.
Ik zoek voor Arsenal Fc…
Nog naar één spits. Als vervanger voor Lacazette.?Aangezien dat hij in de winterstop vertrekt. Dan heb ik alleen nog Aubemeyang en Nketiah als spits.
Ik zoek ook nog één rechtsback.
Ik dacht zelf aan de volgende 2.
Mazraoui Ajax loopt uit zijn contract daar.
Aarons Norwich City 21 jaar.
Iemand nog andere tips heeft hoor ik het graag?.
Misschien kan je kijken naar Vlahovic van Fiorentina. Dure optie, maar wel een heel volledige spits. Heb je iets tijd om hem te brengen nu Aubameyang er nog is en kan daarna de nummer één worden. Aubemeyang gaat niet lang meer mee.
Mazraoui en Aarons zijn op zich prima opties. Op dit moment is Tomiyasu redelijk onomstreden op rechts, mogelijk dat Aarons wat makkelijker back-up wilt zijn dan Mazraoui.