FIFA 21 Ultimate Team - Algemene Discussie

Sooo dan heb je echt leuke spelers gepacked ! Daar had je wel wat leuks mee kunnen doen. Jammer dat het pas zo laat in het spel is . Heb zelf vanaf juni Ofzo niet meer gespeeld . Zelfs de beta versie maar. 3 potjes gedaan :rofl: ben benieuwd of we de draad weer kunnen oppakken

Ja ik ben ook benieuwd of ik aan het begin van het jaar. Een goed team krijg met veel Icons.
Ik krijg altijd een goed team aan het eind van het jaar.

Ik heb ook alleen maar de sbc’s gedaan heb geen wedstrijd meer gespeeld TOTS Ronaldo staat ook nog op nul wedstrijden kon/kan het gewoon niet meer opbrengen om FIFA 20 te spelen. Hopelijk word FIFA 21 wel beter om te spelen en niet meer dat mensen eeuwig rond tikken, kijk er wel naar uit en hopelijk een beetje packluck en niet zoals elk jaar pas packluck krijgen als FIFA dood is.

Ga weer geen geen fifa points kopen en alleen alles te verdienen door middel van handelen en sbc’s. Ging vorig jaar ook goed. Qua starter team denk ik aan premier league en Bundesliga. Alleen nog geen idee wie. Denk dat het afhangt van me begin packs en sbc’s.

Boh ja wat een dramatisch spel was het hè. Achteraf knap dat we het zo lang hebben volgehouden. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik ga in elk geval nog maar weinig spelen. Al moet top 200 er dit jaar wel inzitten gezien de resultaten van afgelopen jaar.

FUT Webapp staat online!

www.ea.com/nl-nl/fifa/ultimate-team/web-app/

Kom er niet in krijg elke keer dezelfde code maar krijg dan onjuiste code hoor alweer heel veel mensen daar over klagen begint weer goed pfffff

Zelfde probleem. Probeer het later vanavond wel even. Waarschijnlijk nu teveel mensen tegelijk.

Komen jullie er inmiddels in? Heb de packs geopend en dat heeft Net geen 30.000 opgeleverd :slight_smile:

Mensen, ik krijg de volgende melding:

Enig idee hoe dit kan? Ik heb namelijk wel een club.

Hier hebben de packs nog niet eens 3k opgeleverd, niemand die mijn matige spelers wilt hebben tegen laagst mogelijke prijs :joy:

Je kunt momenteel alleen op de pc op de web app. De Companion app op je telefoon werkt nog niet voor fifa 21 wss is dat het probleem .

Wat een pech zeg!!! Er verkoopt echt helemaal niks hè :sweat: wilde al wat handelen maar er is geen beginnen aan . Morgen maar eens zien als early acces begint :yum:

@MeisterLandis
Ik kan er nu nog niet in dus baal echt man is echt belachelijk dit begint al weer lekker hier krijg steeds codes van EA en als ik die invoer zijn het allemaal foutieve codes al meer dan 15 verschillende codes gehad allemaal foutieve word zo langzamerhand knetter leip zit al te denken om FIFA 21 te cancelen.

Die eerste foto is de melding op de Web App, ik snap er niets van.

@MeisterLandis
Na lang wachten kon ik vanmorgen eindelijk op de webapp en het is beloond deze beest kwam uit mijn welkom terug pakket in beeld die bewaren we nog even tot de prijzen omhoog gaan

1 like

Had je in FIFA 20 nog geen futclub aangemeld?

1 like

Jawel, kijk maar naar mijn post hierboven. Pas in september, dus denk te laat.

Dan maar ‘opnieuw’ beginnen, want mijn eerste account ben ik kwijt en deze dus net te laat gemaakt. Ook niet erg, vanaf ‘0’ geeft je een nieuwe kans!

Iemand tips?

Ik denk dat je dan te laat was tips is nu moeilijk voor jou omdat je geen welkom back pakketjes krijgt en je transfermarkt zit op slot omdat het een nieuwe club word, dus dan moet je eerst op de console in de game op de transfermarkt geweest zijn om die te openen. Je kunt nu alleen wat van die beginners sbc’s doen verder kan je nog niks.

Vanaf 17:00 EA Play😁! Dus kan ik, als het goed is, de Web App openen (als ik eenmaal getraded heb)!