FIFA 21 Ultimate Team - Algemene Discussie

Misschien iets te vroeg maar voor de liefhebbers alvast een algemene discussie over fut 21


De nieuwe stadion aanpassingen vanuit de beta

Ik hoop dat je in Fifa 21 ook gelijk kan spelen in Sqaud Battles. Want het is mij een raadsel waarom dat wel kan in Rivals.

Ze kunnen toch in Squad Battles toch ook punten geven bij een gelijkspel.?

@Kevin88 ja lijkt mij ook maar hoe vaak word er gelijk gespeeld bij squad battles? Ik speel zelden gelijk. En heb ook geen idee hoe ze dat met het vermenigvuldigen moeten doen.

Nou bij rivals vermenigvuldigen ze ook. En ik speel nog wel eens gelijk in Sqaud Battles.

Ik kan niet wachten om het speltype Carrière in FIFA 21 te spelen.

Ik ben benieuwd wat jullie erin gaan pompen aan fifapunten ik ga zoals elk jaar geen punten erop zetten maar als een gek gaan handelen, ook ben ik benieuwd naar jullie starters teams ik heb zelf even gepuzzeld en dit lijkt me wel een leuk team om zelf mee te beginnen, ingame wil ik 4-2-3-1 spelen met Berghuis als middelste cam en met natuurlijk local hero Robben die het hele jaar op mijn bankie mag plaatsnemen

Meer informatie over de lancering van FUT 21:

Ik kan hier uit opmaken dat de Icon SBC weer terug komen en dat Icon Swaps ook weer terug komen.
Ook dat je vanaf 30 september weer de Fut Web App voor Fut 21 kan gebruiken.

Heel mooi ik hoop alleen dat de Icon SBC niet te moeilijk zijn en de swaps ook niet te moeilijk zijn.

Heeey @Grunn1972 hier gaan ook geen fifa punten gekocht worden. Lekker handelen en zien waar het schip strand. Dus we kunnen weer verder gaan waar we gebleven zijn en lekker kletsen over wat we allemaal doen qua handelen :grin:

@MeisterLandis
Had je al een starters team in gedachten ik had hier al ééntje neer gezet maar ik vind dit ook wel een leuk team om de eerste weken mee te gaan spelen

al denk ik wel dat die wat duurder is door de OP spelers die veel mensen gaan gebruiken. En ja we kunnen weer lekker verder gaan waar we gebleven waren kan niet wachten om te beginnen met handelen op de webapp en straks weer op de console heb al heel wat leuke spelers op papier staan waar veel mensen mee willen spelen gaan weer veel coins opleveren.

Goed bezig! Ik moet je eerlijk zeggen dat ik nog geen flauw idee heb hoe mijn starter Squad eruit gaat zien. Ligt eraan wat uit de welkom packs komt wandelen. Ben benieuwd hoeveel miljoen we dit jaar gaan maken door bijna allen te handelen en minder te spelen :blush:

@MeisterLandis ik heb toch nog aardige packluck gehad met de untradeable sbc’s op het einde vooral die 91+ player pick en de gegarandeerde 94+ TOTS maar heb ook wel van elk minimaal 100 gedaan kreeg ook nog een paar leuke uit de icon sbc’s dit zijn de teams die ik er mee kan maken het Nederlands team is buiten Wijnaldum de Ligt vd Beek en de Jong ook nog tradeable.

Sooo dan heb je echt leuke spelers gepacked ! Daar had je wel wat leuks mee kunnen doen. Jammer dat het pas zo laat in het spel is . Heb zelf vanaf juni Ofzo niet meer gespeeld . Zelfs de beta versie maar. 3 potjes gedaan :rofl: ben benieuwd of we de draad weer kunnen oppakken

Ja ik ben ook benieuwd of ik aan het begin van het jaar. Een goed team krijg met veel Icons.
Ik krijg altijd een goed team aan het eind van het jaar.

Ik heb ook alleen maar de sbc’s gedaan heb geen wedstrijd meer gespeeld TOTS Ronaldo staat ook nog op nul wedstrijden kon/kan het gewoon niet meer opbrengen om FIFA 20 te spelen. Hopelijk word FIFA 21 wel beter om te spelen en niet meer dat mensen eeuwig rond tikken, kijk er wel naar uit en hopelijk een beetje packluck en niet zoals elk jaar pas packluck krijgen als FIFA dood is.

Ga weer geen geen fifa points kopen en alleen alles te verdienen door middel van handelen en sbc’s. Ging vorig jaar ook goed. Qua starter team denk ik aan premier league en Bundesliga. Alleen nog geen idee wie. Denk dat het afhangt van me begin packs en sbc’s.

Boh ja wat een dramatisch spel was het hè. Achteraf knap dat we het zo lang hebben volgehouden. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik ga in elk geval nog maar weinig spelen. Al moet top 200 er dit jaar wel inzitten gezien de resultaten van afgelopen jaar.

FUT Webapp staat online!

www.ea.com/nl-nl/fifa/ultimate-team/web-app/

Kom er niet in krijg elke keer dezelfde code maar krijg dan onjuiste code hoor alweer heel veel mensen daar over klagen begint weer goed pfffff