FIFA 21 Ultimate Team - Algemene Discussie

Zelfde probleem. Probeer het later vanavond wel even. Waarschijnlijk nu teveel mensen tegelijk.

Komen jullie er inmiddels in? Heb de packs geopend en dat heeft Net geen 30.000 opgeleverd :slight_smile:

Mensen, ik krijg de volgende melding:

Enig idee hoe dit kan? Ik heb namelijk wel een club.

Hier hebben de packs nog niet eens 3k opgeleverd, niemand die mijn matige spelers wilt hebben tegen laagst mogelijke prijs :joy:

Je kunt momenteel alleen op de pc op de web app. De Companion app op je telefoon werkt nog niet voor fifa 21 wss is dat het probleem .

Wat een pech zeg!!! Er verkoopt echt helemaal niks hè :sweat: wilde al wat handelen maar er is geen beginnen aan . Morgen maar eens zien als early acces begint :yum:

@MeisterLandis
Ik kan er nu nog niet in dus baal echt man is echt belachelijk dit begint al weer lekker hier krijg steeds codes van EA en als ik die invoer zijn het allemaal foutieve codes al meer dan 15 verschillende codes gehad allemaal foutieve word zo langzamerhand knetter leip zit al te denken om FIFA 21 te cancelen.

Die eerste foto is de melding op de Web App, ik snap er niets van.

@MeisterLandis
Na lang wachten kon ik vanmorgen eindelijk op de webapp en het is beloond deze beest kwam uit mijn welkom terug pakket in beeld die bewaren we nog even tot de prijzen omhoog gaan

1 like

Had je in FIFA 20 nog geen futclub aangemeld?

1 like

Jawel, kijk maar naar mijn post hierboven. Pas in september, dus denk te laat.

Dan maar ‘opnieuw’ beginnen, want mijn eerste account ben ik kwijt en deze dus net te laat gemaakt. Ook niet erg, vanaf ‘0’ geeft je een nieuwe kans!

Iemand tips?

Ik denk dat je dan te laat was tips is nu moeilijk voor jou omdat je geen welkom back pakketjes krijgt en je transfermarkt zit op slot omdat het een nieuwe club word, dus dan moet je eerst op de console in de game op de transfermarkt geweest zijn om die te openen. Je kunt nu alleen wat van die beginners sbc’s doen verder kan je nog niks.

Vanaf 17:00 EA Play😁! Dus kan ik, als het goed is, de Web App openen (als ik eenmaal getraded heb)!

Alleen als je op je console in de transfermarkt bent geweest, kan je op de app ook de transfermarkt op tot die tijd blijft hij op slot.

Mijn voorlopig start team.

1 like

Hier ook mijn voorlopige starters team om wat squad battle wedstrijden mee te gaan spelen, zit nu een beetje vast moeilijk om coins te maken op dit moment

1 like

potverdorie dat is een mooie start, en je zeker gegund!
Traden momenteel is erg lastig. heb wel een ter stegen kunnen kopen voor 18 en voor 28 verkocht.
Mahrez stond vanmorgen ook laag 13K en net verkocht voor 17.000 .
Als Ea play vrij komt zal er wel iets meer te handelen zijn voor de komende dagen :slight_smile:

@MeisterLandis
Heb al 60k bij elkaar gehandeld daarbij was wel 10k uit één advanced sbc, verder goed gekeken en gouden spelers voor 300k gekocht met bieden en tussen de 700 en 1500 coins verkocht die op futbin in die sbc stonden ook goed verdiend op Sidnei tussen de 750 en 1200 coins gekocht en voor 3k verkocht die zat ook in die sbc heb ook nog een paar x Brandt gesniped voor 2500 coins die staan nog op de transfermarkt als die weg zijn zal ik tussen de 80 en 100k staan Pogba hou ik eerst stonden er vanmorgen op tussen de 45k en 60k echt bizar die gaat straks met de eerste WL gewoon weer tussen de 200k en 400k zijn hoop ik. Ben nu de proefversie aan het downloaden kan niet wachten om er even in te kijken hahaha

Als ik in Ea play op Fifa 21 en speel nu komt Fifa 20 tevoorschijn. Hoe kan dit.

Je moet naar de store gaan daar staat de proefversie die moet je downloaden