FIFA 21 Ultimate Team - Algemene Discussie

Je verwacht het niet, EA Play aangeschaft, nieuwe club gemaakt:

Goed bezig hoor!
Ik heb nog niet zoveel kunnen doen qua handelen en me niet kunnen verdiepen helaas.
Je bent in elk geval goed gestart!
Morgen terug van vakantie dus dan kunnen we hopelijk iets meer.

Kan er mij iemand helpen?
In januari 2020 kreeg ik een mail van EA SPorts dat ik een ban voor de transfermarkt gekregen had. Ik kon enkel nog transfers doen via PS4, niet meer via web of Companion. Ik weet absoluut niet waarom ik dit transferverbod gekregen heb.
IUk heb divers emails gestuurd om te vragen wat ik verkeerd gedaan had. (Ik spreek niet af met andere spelers en het spal is via Gamemania gekocht). Ik kreeg steeds de mail dat men het onderzocht had en dat de ban terecht was. Ik vroeg dan opnieuw WAT ik misdaan zou hebben maar kreeg daar nooit een antwoord op. Na divers emails kreeg ik het antwoord dat ze geen antwoord meer zullen sturen.
Nu begin ik FIFA 21 op webmail en kan weer niet op de transfermarkt. Hoe kan ik dit oplossen ? Ik weet echt niet wat ik ten eerste verkeerd gedaan heb en ten tweede hoe het rechtgezet kan worden.

Help…

Goede vraag. Ik zou eens proberen een nieuw account te maken.
Het kan ook zijn dat je door je ban eerst op de console moet spelen voor je de web app weer kunt gebruiken geen idee of dat zo is natuurlijk :slight_smile: succes!

Gisteravond 50 euro aan fifa punten gekocht, mijn beste pulls;

  • Pogba
  • Joe Gomez
  • Rodrigo
  • Can
  • Tomori
  • Kovacic

:smile:

Het ging zo lekker man tot ik de marquee matchups en twee advanced sbc’s ging voltooien kreeg uit de MM bijna niks terug 15k verlies dacht die advanced sbc’s zijn altijd goed uit één 45k en één 35k en twee 50k en twee 55k helemaal niks geen speler die ook maar 5k waard was in totaal 55k verlies gemaakt Pogba is wel flink omhoog gegaan staat nu rond de 190k maar denk dat hij nog wel verder gaat stijgen.

Wat zonde ! Blijft toch altijd gokken hè met die sbc’s… hier staat de teller nu op 185.000 heb wel al rivals gespeeld 5 potjes met een volledig eredivisie team en alles op basic zonder de spelers taken etc te geven. Toch 3 gewonnen 1 verloren 1 gelijk divisie 4. Kwam al aardig wat pay to win teams tegen :sweat_smile: spelletje bevalt me tot nu toe wel :+1:

@MeisterLandis
Heb ook net mijn 5 rivals wedstrijden gedaan spelletje bevalt mij ook wel, maar de mensen die het spelen niet expres als ze 1-0 voorkomen constant op pauze drukken in de hoop dat de tegenstander zoals ik dus niet veel tijd meer over hebben op EA Play dus twee x gewoon opgegeven één gewonnen twee gelijk divisie 6 beland met dit starters teampje kreeg ook iets van 35k voor die wedstrijden heb nog 2uurtjes EA Play over denk dat ik nog wat squad battle ga spelen voor wat rewards. Voor iedereen kijk of je positie wissels in je club hebt sommigen gaan voor 3 a 4k door de advanced sbc’s .

Wanneer verkoop ik Ramos het best?

Waneer gaan de spelers stijgen. Gaan ze als de game oficeel uit is stijgen.

ik heb namelijk Thorgan Hazard, 83 Sule 84 en Jesus Navas 84.

Ik ben er helemaal klaar mee, zat gisteren avond op de laptop op de webapp te handelen, had een Gabriel Jesus gesniped voor 30k, een Wan-Bissaka voor 25k gepakt, toen ging ik even spelers die ik via bieden had gekocht voor de prijs waar ze op stonden te koop zetten, maar elke keer liep de webapp vast ik liste de spelers maar ze bleven maar in mijn club zitten na zo een 10 keer was ik er wel klaar mee dus opende ik de compagnon app om te kijken of die daar ook vast was gelopen toen keek ik naar mijn coins en zag dat ik van 130k naar 200k was gegaan niks mis mee toch, toen ik bij mijn team ging kijken schrok ik mij de tering Mijn first owned Pogba was verdwenen uit mijn team toen ik bij mijn spelers ging kijken waren Pogba, Jezus, Wan-Bisaka en al die spelers uit mijn club ik heb ook gekeken bij discard players dacht misschien heb ik ze per ongeluk gediscard maar ze zijn geen van allen terug te vinden, dus denk ik omdat mijn coins ook 70k omhoog is gegaan dat ik met het vastlopen van de webapp dat die spelers voor hun minimale price zijn verkocht door een fout in de webapp ben ik gewoon bijna 300k kwijt wat die spelers normaal waard waren, ik heb gewoon zin om mijn club te deleten en volgende week helemaal opnieuw te beginnen, weet iemand dat als je je club delete of je je PS live abbo dan ook kwijt bent of blijft die gewoon? En heeft iemand van jullie ook zoiets mee gemaakt?

Ik heb De Ligt gepakt. Stijgt hij nog in waarde.?

Dat meen je niet ! gebeurd zo vaak op de web app. heeft me vorig jaar zeker een miljoen gekost door dat het zo vaak blijft hangen enzo… Volgens mij kun je 5 keer een club starten binnen fut dus zou het niks met je ps4 abbo te maken moeten hebben :slight_smile:

@MeisterLandis
Hoeft niet meer EA heeft het al goed gemaakt met een 7,5k pakketje die ik uit frustratie aan het openen was, ik gooide het gelijk mijn club in en dacht wat zag ik dat nou goed, daarna WTF hahaha ga ff een leuk teampje bouwen maar wil genoeg over houden om te handelen.

2 likes

@Grunn1972 Lekker man!

Dit is inmiddels mijn team, waarmee ik divisie 2 bereikt heb:

Door veel handelen en packluck kon ik niet alleen dit team betalen, maar heb ik ook nog voor zo’n 300k aan investeringen lopen. En daar komt ook nog eens 175k coins in de club bij.
Mijn begin van FIFA 21 Ultimate Team gaat tot nu toe zéér voortvarend :smiley:

@Jordi Leuk teampje wat ga je als eerste versterken?

Dit is mijn teampje wel duur maar de prijzen stijgen nog steeds, ik ga het team wel voor morgen vroeg of vrijdag verkopen, en als er dit weekend lightning rounds komen probeer ik het zo goedkoop mogelijk terug te kopen. Ik heb ook nog 300k investeringen, en nog 500k op de bank.

Hebben jullie ook zo een moeite om potjes te vinden in rivals op de PS4 ik moet elke keer 7 a 8 keer opnieuw erin omdat ik steeds krijg tegenstander heeft het spel verlaten. Heb nu 5 potjes gespeeld 3x winst 1x gelijk en mijn laatste verloren die was echt belachelijk Militao en Gomes werden er elke keer uitgesprint door Kramaric en Tomas Muller ik snapte er niks van mijn spelers waren niet vooruit te branden zelfs Lucas Moura werd ingehaald door Ginter mijn spelers konden niet eens sprinten dan deden ze heel raar met hun benen net alsof ze op ijs gleden was de eerste keer dat ik dit ondervond hoop dat het aan de verbinding lag en niet aan de patch die ik daarvoor had geïnstalleerd vanavond nog maar even weer proberen.

Wat een getallen qua coins lees ik hier, haha!

Ik begon met een Frans teampje, met alleen maar untradeable spelers. 64k gekregen voor de plaatsing (div 4). Heb gister Son gepacked uit een pre-order pakket, waardoor ik nu dit team heb:

Verder veel moeite om te winnen, weet niet of 't aan mijn tactiek(en) ligt of dat ik gewoon niet goed genoeg ben. Zie tegenstanders erg veel skillen namelijk.

Ik denk dat ik de coins voorlopig maar gebruik om te sparen / investeren, in plaats van in team te steken. Zijn niet echt (beaalbare) verbeteringen die ik op dit moment zie.
Jij hebt ook al een mooi team, maar…waar is Ronaldo? :open_mouth: