FIFA 21 Ultimate Team - Algemene Discussie

Pepe van Arsenal Fc op de flank. In de spits Rodrigo heerlijker speler is dat voor in de spits. En op het middenveld Paulinho vervanger die is niet snel genoeg.

Thanks voor je reactie! Andere optie alles verkopen en deze maken?

Ik.zou dit team.houden. Ik zelf heb een team uit Engeland. Met Gomez en Ake achter in. Prima elftal . Dit ook trouwens een goed team.

Dit is mijn team

1 like

Kan iemand mij in duidelijke taal uitleggen hoe ik een squad building challenge voltooi? Ik snap er op zijn zachtst gezegd geen ene moer van

Sommige snap ik ook niet. Plus dat je voor sommige veel spelers moet hebben die duur zijn. Ik doe altijd die upgrades doen. Die zijn makkelijk.

Is het ook mogelijk om zelf de naam van je team te wijzigen. Of moet ik daarvoor bij EA zijn?

Nee je kan je naam niet wijzigen. Dit kan aleen in het begin van Fut.

Als je de naam hebt gekozen hebt kan je dit niet meer wijzigen.

Hebben jullie dit al gezien? https://tweakers.net/nieuws/175496/code-in-fifa-wijst-op-regionaal-uitschakelen-ultimate-team-wegens-wetgeving.html

Ik ben benieuwd wat er van gaat komen. FIFA zonder FUT is voor mij niet meer de moeite waard als ik eerlijk ben.

Inderdaad. Zonder Fut speel ik speel ik ook niet meer. Maar Ea zou dit toch niet doen aangezien Fut het meeste geld oplevert.

Nee Ea moet de points er uit halen en de packs beter maken.

En licenties terug krijgen.

Aangezien ik career mode speel en niet de online modes, zou het perspectief kunnen bieden dat ze career mode dus volop verder gaan ontwikkelen en dus meer de kern van het spel zal worden. Zeker als ze het willen blijven winnen van PES, waarbij dat nu met FUT nog makkelijk het geval is. Maar commercieel gezien wordt er dan haast niks verdiend en scheelt dat denk ik de helft aan inkomsten of zo? Dus zou een flinke aderlating zijn voor EA.

Beste mensen. Wil iemand mij helpen.
Je moet voor brons week 5 3 doelpunten maken in vriendschappelike wedstrijden.
Dit heb ik gedaan maar ik krijg maar geen resultaat

Schijnt vandaag een probleem te zijn met objectives voltooien.

Vrolijk kerstfeest allemaal !
Hoe zijn jullie teams er momenteel uit ?

Dit is mijn team:

Echter heb ik nog een vraag. Ik beschik momenteel over het duizelingwekkend aantal van 20.096 fut-coins. Hoe kan ik dat zo snel mogelijk omhoog krijgen? Ik speel al de squad battles en van de sbc’s heb ik weinig kaas van gegeten