FIFA 21 Ultimate Team - Algemene Discussie

Ja klopt had ik al in de gaten… ook al bijna 100 k kwijt door Bruno fernandes en son, ik hou me team ook in de hoop dat de spelers nog weer gaan stijgen… kan me niet voorstellen als ze nog lager gaan…

Was erg wennen, uiteindelijk 16/14 Goud 3, ben tevreden, veel geleerd.

Mijn team op dit moment. Nog tips?

Speel ingame 5-2-1-2 met Lucas en jesus in de spits.

Vraagje mensen.
Zit er een Max aan wedstrijden in rivals? Krijg namelijk een melding dat ik alleen nog vaardigheidsbeoordeling kan krijgen als ik rivals speel.

Ik speel 4-4-2 in game en heb voor de posities LM, SP, SP, RM de volgende spelers:

  • Son
  • Martial
  • Mané
  • Salah

Wie zal ik op welke positie spelen? Ben benieuwd naar jullie advies.

Dat klopt. Er tellen maar 30 wedstrijden mee voor je wekelijkse rank in Rivals. Als je FUT Champs speelt tellen die wedstrijden ook mee. Na die 30 wedstrijden behaal je geen punten meer om ranks te stijgen, maar kan wel je skill rating stijgen of dalen.

1 like

Ik zou sowieso een snellere CB halen zoals Aké i.p.v Thiago Silva.

In de spits zou ik gaan voor Rodrigo en als je echt een upgrade wil misschien zelfs Martial.

Rechtsback lijkt mij inderdaad Wan-Bissaka goede optie.

Afgelopen WL weer Goud 3 geëindigd, niet slecht. Volgend weekend ga ik voor Goud 2. Wel jammer dat ik ineenkeer uit de game gekicked werd, internet was goed. Klopt het dat je tegenstanders dan moeilijker worden omdat je wordt gezien als ‘opgever’?

Op dit moment is dit mijn team, in-game 4231, 4222 en 41212(2). Iemand tips? Sissoko ipv Fabinho?

Je kan de wissels SBC voltooien.

Maar hoe moet je die voltooien. Want SBC zijn er wel voor de wissels. Maar hoe kan je die tokens dan verdienen.?

@Kevin88

Dat is weer een van de rare dingen van EA, je moet daarvoor de streams van EA gaan bekijken op Twitch als er een EA evenement is, dan moet je je Twitch account koppelen aan je EA account de streams gaan kijken en dan krijg je per evenement een token dus als er elke maand een evenement is heb je naar 5 maanden 5 tokens voor een pakket, beetje vreemd maar ja dat is nou eenmaal EA, ik had er liever voor gespeeld in FIFA.

Dit is mijn Bundesliga team voor FIFA 21. Dit is trouwens mijn derde jaar FUT dat ik doe, vorige jaar Serie A en het jaar daarvoor een hybrid met voornamelijk Franse spelers. Ik ben nu aan het sparen voor Alaba en Neuer, plus ik zou ook graag die Rulebreaker Mukiele doen in de FUT Live Friendlies. De opstelling is dus 4-2-3-1 met 3 CAM’s. Iemand tips?

Op de bank heb ik ook nog Aitor, Tolisso, Talisca, Kostic, Orsic TOTW, Lazzarri en Rashica.

Even voor de duidelijkheid: ik kan geen FIFA points kopen als Belg, dus vandaar dat ik ook nog maar met dit team zit. Tot nu toe nog geen packluck gehad.

1 like

Ik weet niet of je Chemstyles gebruikt? Die helpen mij heel veel. Alaba heb ik mee gespeeld, kun je je centrum net zo goed zo laten. Ik zou dan eerder kijken naar goede Chemstyles en/of een Sancho.

Ik zou voor de amc posities en de spits positie voor veel meer snelheid kiezen

Wel ik ben inderdaad bezig met chemstyles er op te zetten. Op mijn POTM Kramaric heb ik Spil gezet, wat dus passing en pace boost dacht ik. Voor de rest ga ik sowieso ook nog chem styles gaan voorzien, vb. Anker of Schaduw op mijn verdedigers. Trouwens ga ik ook zien voor een chem style om zowel Zakaria als Laimer hun shooting te verbeteren.

Ik heb sinds gister bij fut stadion doelstelling 2 gehaald maar hij opent doelstelling 3 niet. Iemand anders ook dezelfde problemen?

Geen last van.

Hoe zit het met wisselspelers die je inbrengt en de chemisty daarvan? Hebben die ook gewoon 10 of lager?

Hoe komt dat de besturing veranderd terwijl je speelt.

Dit weekend al 4x tijdens fut champs uit de wedstrijd gegooid door de servers dus 4 nederlagen heel frustrerend :rage: iemand anders hier ook last van gehad?

Dan ligt het aan jou internet ben ik bang voor. Ik zelf heb aantal potten gespeeld. Ik had er geen last van.

Recent begonnen met FUT 21, na eerst het internet is te hebben aangepakt thuis :wink:
Ongeveer 100k nu beschikbaar nog, iemand upgrades?
Zelf wel fan van Alex Teixeira in de spits.