FIFA 22 - Algemene Discussie

In dit topic kan gediscussieerd worden over verschillende onderwerpen van FIFA 22!

Dit komt er klaarblijkelijk bij in FIFA 22

  • Indian Super League
  • SĂ©rie B (2nd Tier Brazil)
  • National League (5th Tier England)
  • First Division (Zypern)
  • OTP Bank (Liga Ungarn)
  • Polish 5th League

De Poolse vijfde klasse???

Wat is je bron? Volgens mij is die Poolse club uit de 5e klasse de voormalige club van Dudek en zit die club daarom in de database. SĂ©rie B lijkt me persoonlijk nogal onlogisch, die heeft PES volgens mij al. Niet dat het iets toevoegt, het zijn toch nep spelers.

Zou ook bizar zijn om de Braziliaanse tweede klasse toe te voegen als ze eerste nog niet eens hebben. Ben ook benieuwd hoe zever conference league gaan aanpakken.

Als je FIFA 22 New Leagues invoert bij google dan krijg je allerlei pagina’s die Ă©Ă©n voor Ă©Ă©n dit allemaal zeggen. Er zijn ook wat sites die suggereren dat de gehele Russische Premier League terugkeert, iets wat ik zeer zou toejuichen. Maar of het waar is weet ik niet.

Zou ik ook enorm toejuichen. Toch een aantal fijne spelers in de league en een aantal ploegen die toch van een redelijk niveau zijn.

Volgens onderstaand artikel komt het stadion van PSV, Porto en Zenit er wel in.

Zulke geruchten zijn er toch ieder jaar en er blijkt vervolgens niets van waar. Philips stadion word al drie jaar geroepen dat het erin zit maar vervolgens word je weer teleurgesteld.

Toch ook bizar dat EA nooit deftig communiceert over wat er wel of niet in de game zit.

Stadion van Porto en Benfica is wel 100% zeker, via hun social media accounts kun je hier beelden van zien.

1 like

Benfica ook? Leuk dat maakt portugese competitie ook interessant.

1 like

Geen psv wel 2 portugezen dus.

Jammer weer geen Philips Stadion 


enig idee wanneer ze de ratings beginnen bekend te maken? Meestal deed EA dit met van die lijstjes (TOP 100, 10 sterkste spelers,10 snelste spelers, Spelers met 5* skill moves etc).

Wat een aanfluiting dat er na al die jaren geen enkel Nederlands stadion is toegevoegd naast de Arena.
EA die het ook weer nalaat om tijdens launch alle stadion van de Premier League in orde te hebben. Hoelang heeft het wel niet gebeurd voordat Elland Road van Leeds in de game zat afgelopen jaar?

FIFA Infinity, een betrouwbare bron als het om FIFA-nieuws gaat, meldt dat er geen demo komt van FIFA 22:

Inmiddels zijn er ook al verschillende YouTube video’s met ‘Create a club’ & ‘Player career’ te vinden! Bijvoorbeeld:

1 like

Ziet er leuk uit, maar voor mij enkel wanneer je op het 2e,3e of 4e niveau kan starten. Rechtstreeks in de Premier league vind ik niets aan.