FIFA 22 - Algemene Discussie

Tja. Hier en daar een leuk team bij Rest of World, maar verder vind ik het triest. Weer geen nieuwe nationale teams en blijkbaar zijn ze naast AS Roma en Juve nu ook Lazio en Bologna kwijt.
Edit: er zijn 17 nationale ploegen minder, waaronder Zwitserland en alle Afrikaanse.

1 like

Krijg het gevoel dat de game langzaam uitgekleed wordt per editie.

1 like

17 nationale ploegen minder? Niet dat het mij boeit, maar dat is toch wel veel zeg… Ik vind wel dat EA (te) weinig doet met licenties. Verder inderdaad wat je zegt, een paar leuke clubs erbij voor de Europese competities, maar ook dat vind ik karig… had op meer gehoopt.

Máár 33 nationale teams heb ik gelezen, op een Wereldbeker heb je er 32 nodig. Bondscoach worden/zijn wordt interessant in een carrière … :crazy_face:

Hier zijn enkele van mijn gedachten over de FIFA 22 realisme verbeteringen. 1) EA heeft nog wat werk te doen aan de scheidsrechterlijke beslissingen. Nog steeds eenzijdig en ook te veel onzinnige beslissingen. 2) Buitenspel. Spelers hebben de neiging om zonder bal te lopen en worden betrapt op buitenspel. 3) Doorloop passes, ook al zijn ze aanzienlijk verbeterd, er zijn nog steeds passes die niet kloppen; niet altijd hoeft een pass naar de spits te gaan er zijn ook middenvelders die de bal kunnen pakken omdat de verdedigers worden overrompeld. Misschien als laatste, maar niet als laatste. 4) De snelheid van de AI om zich te herstellen van een 50/50 bal. Is belachelijk hoe snel ze herstellen dan de gebruiker speler. Maar het is nog steeds beter op sommige plaatsen dan knoeien met fut champs boosters. Dus ik denk dat vele andere FIFA spelers EA aanpassen voor al deze instellingen en het spel realistisch maken.

Robin van Persie, Iker Casillas en Cafú zijn nieuwe ICONS in FIFA 22.

Erg slordig van xgn. De officiële stadion lijst staat op de website van EA en daar staat het Philips stadion niet bij.

1 like

Ja en wat licenties van Serie A clubs betreft, die verdwijnen juist steeds meer…

Ze stonden al op de lijst, maar nu ook bevestigd door eigenaren Ryan Reynolds and Rob McElhenney, Wrexham AFC zit in FIFA 22.

Maar waarom? Zit toch niemand op te wachten?

1 like

Ajoh lachen toch, road to glory met Wrexham afc in engeland

Net zoals met het filmpje waarin ze het nieuws aankondigen … :joy:

Misschien leuk voor een carrière, maar verder voegt het inderdaad weinig toe.

Komen dan bij overig terecht?

Ja bij, Rest of World

1 like

Beste 22 spelers van de game zijn bekend.

weet iemand wat er gaande is met al die snelheidsupgrades voor oude verdedigers? Pepe zou 80 pace hebben, Jan Vertonghen zou van 59 naar 76 pace gaan, terwijl snelheid juist Vertonghen zijn enigste probleem is geworden?

Tja, er is steeds meer (echte) data beschikbaar hé. Clubs houden tegenwoordig alles bij in wedstrijden en trainingen.

Rüdiger blijkt na Werner de snelste speler van Chelsea, maar had ook een vrij lage pace. Blijkbaar zijn Pepe en Vertonghen ook een stuk sneller dan wij denken?

Alleen heeft Walker weer lage pace. Ratings vallen vaak niet te rijmen. Ik had laatste twee keepers, ene had hogere ALG maar de andere had gewoon betere Stats.