FIFA 22 - Algemene Discussie

Wat is het verschil dan? Tussen FIFA op PC en ps4.?

Qua gameplay niks alleen dat er mods gemaakt worden voor de PC. Dus ik speel sinds vandaag ook met echte Juventus, AS Roma, Atalanta en Lazio Roma shirts en logos. En komen binnenkort nog meer mods uit met echte gezichten, stadions, meer teams etc.

2 likes

Bedankt voor het melden, ik ga zometeen ook eens kijken wat FIFER heeft uitgebracht. Ik denk echter niet dat individuele faces inbrengen al mogelijk is, ik dacht dat zo goed als alle facemakers nu voor hem werken. Ken je het verhaal van de moddingcommunity van de afgelopen jaren, trouwens?

Ja ik zie dat sommige facemakers op Twitter ook regelmatig zelf faces “verkopen”. Dus vandaar dat ik me afvroeg hoe je die kon importeren. Ik ken het verhaal niet helemaal alleen wat jij me een keer eerder vertelde van Paul en Fifer.

Vragen ze er sowieso geld voor, of is het enkel voor early access? Ik zou opletten met daar geld voor te geven. FIFER lijkt binnenkort ook met een giga-facepack te komen, persoonlijk zou ik daar gewoon op wachten. Heb ook even een topic over modding aangemaakt, kunnen we daar verder gaan.

Mijn carriere met West Ham > Doelstelling Internationaal: Laag > Haal de finale van de Europa League :face_with_raised_eyebrow:

Die ‘laag’ slaat op hoe belangrijk het bestuur die doelstelling acht ten opzichte van de andere, niet op de moeilijkheidsgraad.

Haha meen je niet. Al die jaren verkeerd geïnterpreteerd dus :rofl: viel me namelijk in vorige edities ook al op haha

Indien je een eigen club maakt kies je dan zelf je eigen spelers of krijg je fictieve spelers? Of neem je de spelers over dat aanwezig zijn in het team dat je vervangt…

Iemand een idee :grinning_face_with_smiling_eyes:

Fictieve spelers. Dat heeft er ook mee te maken dat je zelf de algemene rating van je eigen club kan kiezen. Dus dat zou niet samengaan als je jouw eigen club gelijk de klasse van een titelkandidaat geeft maar een degradatiekandidaat vervangt in die betreffende competitie.

Net de transferperiode van S2 in mijn Ajax carrière afgesloten en door een of andere bug doen er geen Nederlandse clubs mee aan de Europese competities.

Kan nu mooi opnieuw beginnen.

Aiaiaiaiai, da’s pijnlijk … :confused: Ik voel in jouw plaats de irritatie opkomen … :triumph:

1 like

@Imparator, speel je toevallig op de computer? Dan zijn er volgens mij manieren om handmatig problemen op te lossen.

1 like

Ik krijg op fifa vrij gemakkelijk goals tegen en scoor er zelf ook heel veel.
Hierdoor krijg ik veel uitslagen als 5-2, 4-3, 1-4 etc.
Hebben jullie enig idee hoe ik dit het beste op kan lossen.

Nee op de PS4 helaas

Sliders aanpassen? Je kan de keepers beter maken, de schoten van de AI slechter maken, hun passing slechter maken, … Eventueel kan je ook op manual gaan spelen, dan ga je sowieso minder scoren.

Sinds gisteren speel ik met deze set sliders en bevallen me prima!

https://forums.operationsports.com/forums/ea-sports-fifa-sliders/992710-fifa-22-os-community-sliders.html

1 like

Aha, goed dat er nieuwe zijn. Straks eens testen. Bedankt!

Iemand nog last dat de opgeslagen carrière telkens verdwijnt na dat je een ander opgeslagen carrière mode pakt

Toevallig wel. Ik ging aan de slag met een andere club en (een deel van) mijn Ajax-carriere was weg. Kon gelukkig wel het meeste terugvinden via autosave