FIFA 22 - Algemene Discussie

Echt bijna nooit in carrière de AI een sliding zien maken en sinds de titleupdate van vanmiddag vliegt iedere middenvelder of aanvaller van de tegenstander van achteren met een sliding erin op mn centrale verdedigers😅

Merk dat de CPU wat meer overtredingen maakt (wat ik best toejuich want dan krijg je tenminste een keer een vrije trap) maar dit slaat een beetje door.

Ik speelde de proefversie van tien uur. De gameplay is wel wat beter maar de rest is echt heel matig tot niet bij gewerkt. Nu kreeg ik vanmorgen een melding dat ik nog tien minuten had, vervolgens druk ik op doorgaan en beginnen de tien uur weer opnieuw, haha. Kijken hoe vaak ik dit vol kan houden, wordt anders een goedkope editie en anders blijf ik bij fifa21

want persco. hebben ze echt niets aan veranderd. Zet je een reeks van 4 overwinningen neer hebben ze het over een wisselvallige periode. Sta drie punten achter op Werder en dan melden ze dat de achterstand niet meer in te halen is. Halverwege het seizoen (wedstrijd 17) roept Sierd vrolijk dat we vandaag kampioen kunnen worden. Ik ben echt nog niet overtuigd genoeg voor nieuwe shirtjes een paar nieuwe face scans en een iets betere gameplay

Haha nu je het zegt, klopt inderdaad. Ik heb het ook gemerkt vandaag.

@db1512, dat heb ik ook gemerkt. Voor het eerst sinds tijden voelde de wedstrijd tegen Getafe realistisch aan toen het halve elftal probeerde om de knieschijf van Ousmane Dembélé de tweede ring in de schoppen. Het resultaat was overigens wel weer frustrerend, moet hem namelijk twee maanden lang missen.

Ik las gister dat Matty cash van Aston Villa een 2e nationaliteit heeft gekregen, zijn moeder is Pools en zijn overgrootouders zijn in de 2e wereldoorlog gevlucht naar Engeland. Dus nu kan Matty Cash binnenkort uitkomen voor Polen

Hij is 78 algemeen met een potentie van 83, lijkt mij voor Polen geen verkeerde back

Ik ben uiterst content ermee :wink: maar er zit nog rek en tijd in deze jongen, dus mogelijk wil hij er toch mee wachten. Voor hetzelfde geldt dat hij één van de volgende vier rechtsbacks is die Southgate gaat oproepen. De Engelse bondscoach schijnt een abonnement te hebben op rechtsbacks :laughing:

Hij zou bij Polen wel gaan spelen en bij Engeland niet, maargoed, die keuze maakt hij natuurlijk zelf

Mag hij wel zijn achternaam terug omzetten naar Kasz, want dat zal waarschijnlijk ten tijde van zijn grootouders verengelst zijn. Kasz is een zeer gangbare achternaam, hier.

1 like

Weet iemand waarom in de “create a club” mode niet alle anthems uit de game beschikbaar zijn? Die van Gladbach en Nürnberg kan je niet kiezen bijvoorbeeld, terwijl ze wel in de game zitten. Heel hinderlijk…

Waarom heeft man utd en vele andere Engelse clubs geen cl rugnummers… en heeft de keeper van Dortmund een andere sponsor dan de spelers…

Eén van de te behalen doelstellingen uit m’n carrière: “Sign two players from South America.”

Moeten die daadwerkelijk van de Zuid-Amerikaanse competities komen of kunnen/mogen dit ook een Zuid-Amerikanen zijn van een Europese club?

Volgens mij gaat het om spelers met een Zuid-Amerikaanse nationaliteit, dus het is irrelevant in welke competitie ze spelen.

1 like

Ik heb het gehad met west ham united carrière moest Canadezen halen , heb er toen 3 gehaald en had toen de doelstelling gehaald, dus dit geld ook voor zuid Amerikanen

1 like

Dat maakt het meteen nog veel interessanter, bedankt voor de snelle reactie(s)! :ok_hand:t3::wink:

Net in S2 aangekomen met Everton, en ik merk nu pas hoe irritant het is dat er (nog) geen mods zijn voor FIFA22. Het aantal compleet onrealistische transfers van de AI is echt ongelooflijk. Een kleine bloemlezing:
Bernardo Silva naar Napoli
Olmo naar Roma
Milinkovic-Savic naar Leipzig
En-Nesyri naar City
Pau Torres naar Dortmund
Griezman naar Atalanta
Ward-Prowse naar Lazio
Jonathan David naar Bilbao
Rob Holding naar Bilbao
Alba naar Napoli

Ik heb al bijna geen zin meer om verder te gaan.

@Raindog, in principe werkt RDBM21 gewoon voor de nieuwe editie. Je krijgt aan het begin wel een foutmelding, maar die kan je gewoon negeren. Daarmee kan je dit soort onrealistische transfers handmatig herstellen. Het kost even twintig minuten, maar dan heb je wel weer een carrière waarin je niet constant tegen vreemde tegenstanders speelt.

1 like

Hoe kan je een systeem van een ploeg opslaan om zo te gebruiken bij een ander team? Ik speel op de PS4

Ik vind het systeem van Barcelona namelijk erg fijn en wil zo ook bij een andere ploeg gaan spelen.

Ik denk dat je dat ergens kan aanpassen in het startscherm.
Teams bewerken dacht ik.

Na lang proberen en vele crashes is het eindelijk gelukt met Cheat Engine. Met Paul’s mod voor FIFA21 moest ik per transferperiode een vijftal transfers terugdraaien, nu zit ik aan 25+.
Paul is ook definitief gestopt met modden, dus ik denk dat ik ook maar naar FIFER zal overstappen. Iemand hier ervaring met zijn ‘werk’?

1 like

Ben zelf pas deze week overgestapt van mijn PS5 naar PC omdat ik dus graag wil proberen met mods te spelen. Zag dat FIFER gisteren de eerste LITE versie heeft released met sowieso alle Serie A clubs gefixt. Heb alleen geen idee hoe je los een gameface kan importen. Iemand een idee?