FIFA 22 - Algemene Discussie

Oh is echt al jaren zo, haha. Stel dat je bijvoorbeeld Iniesta meenam voor een laatste toernooi, was hij na de groepsfase ineens weg.

Dit is precies waarom ik nog altijd de voorkeur geef aan de PC, vertrouw EA namelijk voor geen meter met betrekking tot dit soort zaken. Het terug kunnen draaien van transfers, ‘nieuwe’ spelers aanmaken en het pensioen van spelers terugdraaien
 Blijft handig!

1 like

Hallo allemaal,

Ik weet niet waar ik deze vraag moet stellen, maar doe het even hier. Als ik fifa opstart op de PS5 word mijn joystick rood. Ik kan ook tijdens het spel niet rennen. Verder doet alles het gewoon.

Iemand enig idee wat dit kan zijn of mij kan helpen?

De instellingen van je controller al eens bekeken?

Ja dat staat allemaal goed

Gaat het beter als je je joystick uittrekt?

Hoe bedoel je dat???

Misschien zorgt je joystick voor problemen bij je controller.

Even een zeik reactie van mij:

Zoals ieder jaar speel ik ook in deze FIFA de laatste maand ‘‘seizoenen’’. Ik vind dat altijd wel leuk: lekker een casual potje online. Dit jaar erger ik me alleen dood aan het feit dat vrijwel iedereen met PSG speelt. Vandaag heb ik 6 potjes gespeeld waarvan allemaal tegen PSG. Er zit gewoon totaal geen variatie in. Iedereen speelt dan ook op dezelfde manier (lees: de bus parkeren en lange ballen over de laatste linies pompen). Zelf probeer ik juist zoveel mogelijk variatie aan te brengen door van teams te wisselen.

Op deze manier wordt FIFA Online echt verpest door de playerbase.

Ik speel voorlopig nog fifa22, mede omdat ik nog niet de nieuwe xbox x serie binnen heb.

Wat mij nu op viel. In mijn carriere van Lyon ben ik aan het einde van seizoen 2 overgestapt naar de Spurs (save nieuw opgeslagen). Op wedstrijddag 38 kan zowel Liverpool als Man U kampioen worden. Ik speel op Anfield tegen de aanstaande kampioen. Ondanks dat ik win worden ze kampioen omdat United gelijk speelt. Vervolgens is de cut scene dat mijn spelers juichen vanwege de overwinning en Liverpool dat toch kampioen werd loopt afgedropen naar binnen.

Bij Ajax als doelstelling:

Teken een contract met 2 spelers van een andere nationaliteit dan die van de club.

Kudus verlengd
Gallagher getekend (cruciale rol gegeven)

Doelstelling bij beide spelers niet afgevinkt.

Ik denk dat verlengen van een contract daar inderdaad niet tussen valt. Dat Gallagher niet afgevinkt is snap ik niet.