FIFA 22 - Algemene Discussie

1 like

EA Play heeft nu een actie waardoor je 1 maand kan abonneren voor 1 euro. Hierdoor kan je profiteren van:

  • 10% korting die je krijgt op bestellen van EA games in de store. Dus ook voor FIFA 22
  • Je ook 10 uur trials van games kan spelen voordat deze uit is. Onder andere dus weer voor FIFA 22, waarmee je dan overmorgen al kan starten.
  • Er ook nog een aantal games gratis te spelen zijn zolang je lid bent van EA Play. Zelf vond ik A Way Out & Burnout Paradise erg leuk om bijna voor niks te kunnen doen.
1 like

Hmm, dan ga ik FIFA 22 misschien toch eens testen.

Door dit soort dingen vraag ik me echt af wat ze daar bij EA het hele jaar aan het doen zijn…

Iemand bekend met de site ti-84shop? Ze hebben daar nog PS5 en Xbox, wel duurder, maar ook op voorraad.

Een goede vriend van mij heeft daar zijn PS5 gekocht. Volgens mij was hij er wel tevreden over. Hij moest wel wat langer wachten dan normaal (3 weken geloof ik), maar uiteindelijk heeft hij de PS5 wel binnengekregen. Hij was volgens mij ook wel heel tevreden over de klantenservice. Die waren erg goed bereikbaar en antwoordde snel op mailtjes.

1 like

Wel flink duurder dan de originele prijs

Zeker! Ik heb het geluk gehad dat ik een loting van Coolblue had gewonnen.

Mocht je Twitter hebben, dan zou ik als ik jou was een aantal accounts volgen die PS5/Xbox stockalerts geven. Als je voor die accounts de meldingen aanzet dan heb je misschien nog kans dat je één van de eerste bent wanneer de PS5/Xbox ergens beschikbaar komt. Op die manier kwam ik er ook achter dat er een loting bij Coolblue was.

1 like

Gewoon brutaal zijn en een mediamarkt bellen. Zo ben ik ook van enkele PS5’s gekomen. Er zijn altijd mensen die of hem niet meer kunnen nemen of meerdere pre-orders uit hebben staan.

Wanneer begint eigenlijk die Early Access? Want in dat geval zou je toch wel verwachten dat de database dan ook openbaar is.

Die is nu begonnen! Dus mensen kunnen in de database kijken.

1 like

Ah, dan zullen websites als SoFIFA ongetwijfeld binnen enkele uren de volledige database in kaart hebben gebracht. Ben erg benieuwd!

2 likes

Wel met 3 spellen waar je misschien niet zit op te wachten. Maar wel een bekende zaak

Dat is wel een flinke prijsinflatie. Kostte volgens mij maar 500 toen die net uit was.

4 Italiaanse topteams in de komende FIFA … 😵‍💫 Dit is zo jammer voor ‘n deftige carrière in Italië (al vrees ik dat die nog weinig gespeeld zullen worden) of in de Champions League als tegenstander …

:camera:: FifaCMTips op Twitter

FUT Web App is live FUT Web App - EA SPORTS Official Site

Is er ook een nieuwe competitie bij gekomen?

Is er iemand die samen met mij enkele opdrachten in ultimate team wil doen in Fifa 22.

Ik zag dat er bronzen en zilveren team winst (milestones bij objectives) is waardoor je munten en snel een player pack kunt verdienen. Ik heb wel de PS5 Ultimate Editie vooruitbesteld.

Zoja, stuur me een PM zodat we verbinden.

Eerste impressies FIFA22:
Veel problemen van FIFA21 zijn nog steeds daar: verdedigende middenvelders doen hun verdedigend werk amper en flankaanvallers zetten zelden voor.
Anderzijds voelt het ook wel weer beter aan, vooral de bal physics lijken weer vooruit gegaan te zijn. Ook merk ik dat vleugelspelers vaker naar binnen komen en betere runs maken, wat het wel aangenamer spelen maakt.
Wel enorm storend is dat de locale.ini file op PC plots encrypted is, dus ik kan die nu niet meer aanpassen om met Engelse menu’s en toch centimeters en kilogram te spelen.
In plaats van meer opties toe te voegen hebben ze de enige lange baard weggenomen bij het maken van een manager. Zonde.
Create A Club lijkt werkelijk nergens naar.
Conclusie: ik denk dat ik voorlopig bij mijn gemodde 21 blijf.

Dacht juist dat ze meer baarden hadden toegevoegd, vreemd dat het spel al een aantal uur te spelen is en dat de database er voor carreer er nog niet is