Fifa 22 eerste club

Zoals in de naam van het topic al aangeeft: met welke club gaan jullie starten in de nieuwe Fifa 22? Mijn eerste wedstrijd in aftrap is altijd Juventus-club Brugge (ik). Normaal start ik mijn carrières altijd ook met club maar ik denk deze keer te starten met Racing Genk. Wanneer wordt er trouwens een pagina aangemaakt voor Fifa 22, want de release komt elke week dichterbij?

Wisla Kraków - Ajax, daarna Ajax- Wisla Kraków. Ik begin steevast op het eennahoogste niveau.
De eerste is om te kijken of het bij te benen is en de tweede speel ik om te winnen.
Daarna start ik een carrière met één of beide teams.

Ik zit te denken aan Venezia, Ibiza, schalke 04, maar heb nog geen definitieve keuze gemaakt, en daarnaast misschien krijg ik nog meer ideeën door jullie

Met een zelf gecreëerde club een RTG carrière starten. Verder staan Schalke 04, Wolfsburg, KV Mechelen en Nice op de lijst om mee te starten.

Venezia zit ik ook naar te kijken inderdaad. Vaak begin ik in Duitsland, dan zijn BVB en Hertha mooie opties in mijn ogen.

Ik doe ook altijd een carrière met Chelsea, maar die ga ik denk later in het jaar doen.

Venezia trekt me vooral vanwege de nieuwe shirts

1 like

Ik zag alleen net dat Lazio waarschijnlijk ook niet in de game zit, als er 4 Italiaanse clubs niet inzitten houdt het me toch tegen.

De tenue’s zijn inderdaad echt schitterend, misschien koop ik die in het echt dan wel. :wink:

Dat is wel waar, maarja, daar moet je maar doorheen kijken, zolang de spelers wel hetzelfde blijven en niet zoals in Brazilië blijft het nog wel leuk

1 like

Ik ben overigens nog aan het bedenken hoe ik create a club enigszins realistisch kan maken. Misschien doen alsof ADO Den Haag bijvoorbeeld failliet is gegaan en weer helemaal opnieuw moet beginnen (dan wel in de Eredivisie).

Jullie nog ideeën hiervoor? Ben wel benieuwd of we nieuwe mogelijkheden kunnen bedenken.

Je kan ook een team maken in Zeeland, die hebben nog geen professionele club. Of een club zoals Haarlem en dan Red Bull of een groot concern in Nederland er achter als sponsor.

1 like

Afgelopen seizoen hadden ze al toffe shirts, maar nu met Kappa ook! Staat ook op mijn lijstje.

Hoeveel onder jullie spelen straks met PSG een carrière nu Messi er zal spelen? De FIFAspelerwereld komt zot … :joy::joy::joy:

Als iemand hier met PSG speelt wil ik geen vrienden meer zijn.

5 likes

Bij een fifa carrière is het leuk teams te nemen waar verbetering mogelijk is vind ik. Bij PSG is dit nauwelijks het geval.

1 like

Inderdaad, maar je zal maar fan zijn van PSG en FIFA spelen … De Qatarezen daar spelen FIFA in ‘t echt! :wink::joy::joy:

2 likes

Als ik FIFA aanschaf (want eens het uit is, zal het hoogstwaarschijnlijk toch kriebelen) kies ik natuurgetrouw voor Atleti, maar met al die nieuwe faces van Leeds wordt dit ook ‘n kanshebber …

Elland Road zal nu wel standaard inbegrepen zijn, veronderstel ik?

Ik zie net dat het tweede elftal van BVB nu ook in de 3e Bundesliga zit. Dat is wel een leuke extra voor m’n eventuele Dortmund carrière.

1 like

Als ik FIFA 22 ga kopen wat ik nog niet zeker weet.

Dan ga ik zeker in Engeland beginnen.

Aston Villa die hebben echt leuke aankopen gedaan. Die hebben ook een leuke ploeg.

Da’s inderdaad wel een mooie toevoeging! Jammer dat ze geen directe link met spelers fixen

2 likes

Inderdaad is zonde, zo ook met Bayern of RM Castilla en Barca B toen die nog op het 2 niveau actief waren.

1 like