Fifa 22 - Speler gezocht

Nieuw topic voor als je spelers zoekt in je Manager Carriere Fifa 22

1 like

Rechtsback voor Liverpool.
James Milner gaat na het seizoen op pensioen en Neco Williams gaat uitgeleend worden. Moet iemand zijn die tevreden is met een plaats achter Trent.

Misschien zijn een Jayden Bogle of Tariq Lamptey een optie. Hebben een goed potentieel en spelen beiden in Engeland.

1 like

Ik ben op zoek naar een back up spits bij west ham united, een spits die kan groeien in de toekomst en die rustig gebracht kan worden in het begin, wie heeft leuke suggesties?

Adam Hlozek staat volgens mij in de belangstelling van de Hammers.

1 like

Alle Tsjechen staan in de belangstelling van West Ham.

2 likes

Karlan Grant van West Brom, snel, sterk en klinisch

Malacia is in mijn carrière 5maanden geblesseerd en omdat ik mijn selectie geen vervanger heb wil ik in de winter graag iemand aantrekken.
Het is de bedoeling dat als malacia fit is die weer eerste keuze word.
Zowel kopen als huur is een optie.

Fredrik André Bjørkan, speler die Feyenoord komende winter ook wilt halen als back-up van Malacia.

wie zien jullie newcastle kopen om geleidelijk de top aan te vallen?

Zoek voor bij Ibiza voor volgend seizoen spelers met een aflopende contract die la liga waardig zijn

Dat is zo’n ruim begrip. Denk niet dat ze meteen met heel veel geld gaan smijten, al word er wel gezegd dat ze meteen 285 miljoen mogen uit geven.

@Jappe74 de meeste spelers die een aflopend contract hebben worden tussentijds als nog verlengd. Wel kun je deze voor een lager bedrag overnemen als je op tijd begint te onderhandelen (dus nog voor de transfermarkt)

ik zoek een keeper voor 2e seizoen bij newcastle ik zat zelf te denken aan Kepa, Henderson(speelt niet bij united) Navas, Bijlow, welke is het meest realistische aankoop of eventueel andere suggesties mag ook.

Ik denk zelf Henderson, die speelt weinig bij United en bij Newcastle kan die zich in de kijker spelen voor het Engelse elftal.
Kepa lijkt mij te duur realistisch gezien.
Bijlow is talentvol maar weet niet of die het aankan qua druk en competitie
Navas speelt redelijk veel bij PSG en lijkt mij ook duurder met salaris.

Kijk eens naar Augustin Rossi of misschien
Lautaro Morales van Lanus of Lunin van Real Madrid

1 like

Te duur voor Newcastle :face_with_monocle:?

Excuus, dacht meer aan de transfer die hij maakte in het echt van athletic Bilbao naar Chelsea (80,miljoen) maar zie net dat die maar 20 miljoen waard is in fifa, dan kan hij ook een optie zijn als keeper, het ligt eraan wat Rico wilt

Ligt ook een beetje aan het voetbal dat je wil gaan spelen. Kepa is geen typische Engelse keeper, als je een voetballende keeper wil is Kepa een goede keuze.

Ik zoek een aanvallende middenvelder voor Everton.

Barkley terug halen? Anders misschien Cantwell van Norwich. Hack van Nürnberg zou misschien nog een originele optie kunnen zijn.

Barkley indd of anders vd Beek, Eriksen, Ramsey, Golovin? Beetje afhankelijk wat voor type je zoekt.