Mijn voorkeur zou uitgaan naar Gaya, maar dat is meer op basis van persoonlijke ervaringen. Wat een snelheid heeft hij, ongekend.
@Erreala, het lijkt me inderdaad niet overdreven om Jordi Alba nog twaalf maanden langer voor de club te behouden. Daarmee is er geen enorme druk voor José Gayà of Alejandro Grimaldo om er meteen te staan. Blijf zelf nog steeds twijfelen, zou namelijk graag zien dat Valencia een aardig elftal kan opbouwen in mijn carrière. Daarnaast lijkt hij in onderhandelingen te zijn over een contractverlenging. Alejandro Grimaldo is in principe de betere speler, maar zou wel weer dezelfde versterking zijn als die ik al eerder heb gedaan in een carrière.
@LarsCF, begrijp je voorkeur voor José Gayà. Weet niet precies hoe hij zich heeft ontwikkeld in jouw carrière, maar Alejandro Grimaldo heeft toch echt meer snelheid en loopvermogen. Vergelijk de statistieken van beide spelers voor de grap maar eens.
Is Gaya geen one club player? Hij lijkt toch erg trouw te zijn aan Valencia.
@Raindog, niet officieel. Maar hij speelt inderdaad al zijn hele loopbaan voor dezelfde club en lijkt zelfs na het wanbeleid onder Peter Lim ervoor te kiezen om langer bij Valencia te blijven. Dat is precies de reden waarom ik twijfel over zijn komst. Het is misschien ‘romantischer’ voor de carrière om hem bij Valencia te laten.
Snap ik! Als je het leuk wilt houden dan moet je hem bij Valencia laten.
Verder is de keuze Grimaldo ook niet verkeerd, deze heb ik tijdens mijn FIFA21 carrière met Barca ook gehad. Het is ook nog een jeugdspeler geweest bij Barca dus zeker niet verkeerd om terug te halen.
Hij was ook in beeld bij Barca afgelopen transferperiode
Andermaal ‘n interessant gesprek hier! Na alles gelezen te hebben, is mijn bescheiden mening de volgende:
Alba nog één jaar contract aanbieden want wat ‘n carrière voor de club (& wat ‘n goal deze namiddag!), Grimaldo aantrekken, puur omdat hij de Barça-academie doorlopen heeft én de betere stats heeft.
Plus zoals Raindog aangaf: Gayà: capítan van van het team & hondstrouw. Ik zie hem ook niet zo snel Valencia verlaten …
Duidelijk, dat was inderdaad ook mijn onderbuikgevoel. Maar het was goed om even wat advies in te winnen van anderen voordat ik een besluit nam. Daarmee zijn volgens mij de aanwinsten van Barcelona aankomende zomer bekend: Arnau Martínez, Alejandro Grimaldo, Florian Wirtz, Lionel Messi en Iker Bravo.
Messi ook ‘’maar” 65 miljoen zie ik
Niet met een aflopend contract.
@Joostvans: in m’n carrière trok Barça daarnet weldegelijk ‘n vervanger voor Busquets aan: Mikel Merino!
Hoe machtig is dit niet? Toont alleen maar aan dat je de stijl van het huis goed kent!
Goedenavond. Ik wil eigenlijk een carrière beginnen met Anderlecht! Nu is mijn idee om de club het zelfde te gaan opbouwen zoals Ajax dat gedaan heeft, iemand tips voor de eerste aankopen? En heeft iemand een suggestie voor een tadic achtige aankoop, die mijn leider in dit succes kan worden…
Ik zou in S1 nog geen aankopen doen maar volop op jeugd inzetten. Met wat geluk kan je daar in S2 al wat vruchten van plukken. Dan gaan ook je beide spitsen vertrekken, want ze zijn beide gehuurd. Misschien kan je dan naar 4231 overstappen en pakweg Zelarayán aankopen als Tadic van dienst?
Je kan ook eens naar Batshuayi, Origi of Acheampong kijken om terug naar België te halen. Heeft Kompany nog met Balotelli samen gespeeld bij City? Petkovic en Gabiadini hebben ook interessante profielen.
Ik ben voor seizoen 2 met borussia dortmund opzoek naar eenn nieuwe rechtsback.
Vind Thomas Meunier niet goed genoeg voor de basis positie en vind morey nog niet goed genoeg.
Zelf dacht ik aan pedersen van feyenoord of bah van slavia praag.
Of weten jullie nog een andere kandidaat?
Alvast bedankt
Noussair Mazraoui wordt nadrukkelijk in verband gebracht met een overstap naar Borussia. Verder kun je ook kijken naar Vagnoman (Hsv), Agu (Werder) laatst genoemde is een linksback maar rechtsbenig en kan ook uit de voeten als rechtsback. Siquet heb ik zelf gehad bij Schalke, Belgische back
Spence van middlesbrough al bekeken?
Goede opties door Spoon gegeven; Mazraoui werd inderdaad genoemd (hoewel nu ook bij Barça). Vagnoman is een mooi talent. Misschien is Bellerin nog een grappige optie.
Mooi plan @Jan014. Goede input van Raindog. Zoek je specifieke positie voor de ‘Tadic-aankoop’? Heb weinig verstand van het Belgische voetbal, maar misschien schiet er een optie te binnen.
@Bart @Spoon0612 @Begiristain bedankt mannen voor jullie input. Ik ga mazraoui proberen los te weken bij ajax.
En ga ik volgend seizoen mocht er intresse zijn voor morey kijken naar Siquet.
Siquet heeft namelijk net de overstap gemaakt naar freiburg in het echt.
Bellerin is eventueel ook een optie.
Misschien Tariq Lamptey, Dortmund haalde al eerder engelse talenten weg.
Op twee matchen van het einde van S1 met AC Milan kijk ik al naar de zomerse transferperiode. Als de voorlaatste match gewonnen kan worden van Lazio en we ook tegen Venezia geen punten verliezen, halen we ofwel de vierde of de vijfde plaats.
Zlatan heeft aangegeven te stoppen na dit seizoen, en Giroud is ook al enorm op leeftijd. Een hele match kan hij niet meer aan. Ik heb in februari Gianluca Scamacca al vastgelegd, hij moet de nieuwe Zlatan gaan worden. De vraag is echter of hij er meteen zal staan. Ik zoek naast hem en Giroud dus nog een spits, ofwel een jong talent dat langzaam gebracht kan worden, ofwel iemand die op korte termijn de concurrentie met Scamacca kan aangaan en die op lange termijn zal verliezen.
Ook op het middenveld wil ik er nog iemand bij. Leao en Saelemaekers hebben onderling nog niet helemaal kunnen uitmaken wie er in de basis moet starten op links, op rechts is Rebic een zekerheid. Hauge komt terug van verhuur en krijgt zeker een kans, maar afhankelijk van de voorbereiding wil ik toch nog investeren in de vleugelposities.