Fifa 22 - Speler gezocht

Mitoma van Union terughalen?

Lewis-Potter
Brennan Johnson
Poveda

Tavernier van Middlsbrough?

Villarreal: waar zoek ik nog versterking om hoog te eindigen in Spanje???

Arsenal

Franck Kessie heeft aangegeven Londen te willen verlaten. FC Barcelona word de volgende bestemming van de huidige aanvoerder van de Gunners.

Nu heb ik een lijstje met namen als opvolger :

Declan Rice (inmiddels Ac Milan)
Kelvin Phillips (Leicester)
Boubacar Kamara (Marseille) multifuntioneel
Khephren Thuram (Nice) zijn vader speelde meen ik ooit voor Arsenal.
Yves Bissouma (Brighton)

Neig vooral naar Kamara, Thuram of Bissouma, vind ik echte Arsenal aankopen. Rice lijkt mij vrij prijzig en dat geldt ook wel voor Phillips aangezien het een binnenlandse transfer vetreft. Wie zouden jullie kiezen of zelfs een ander aanbevelen?

Ik snap de spelers die je hebt gevonden , alleen zijn bijna alle spelers een verdedigende middenvelder en geen centrale middenvelder wat Kessie wel is , thuram is dan wel een CM. Het ligt eraan of je met een 10 speelt of meer met een 6. Eventueel kun je ook kijken naar tielemans , die word in het echt ook genoemd bij Arsenal

Kessie speelt bij mij op zes, dus cvm. Odegaard en Smith Rowe op 10. Bellingham en Sambi Lokonga op 8.

Oke , dan is de zijn de opties logisch . Qua ervaring is bissouma logisch , speelt al in de premier League . Hij is ook het hoogst qua rating en potentie en heeft beter stats dan kamara of thuram.

Ibrahim Sangaré,. Heb je daar eens aan gedacht? Die naam word nou ook veel genoemd in England bij clubs,. Of Ellyes Skhiri,. Van Fc Koln.

Rating en potentie zegt vrij weinig door dinamic potential. Vind beide Franse spelers wel echte Arsenal spelers. Word nog een lastige keuze uit Bissouma, Kamara en Thuram

Bissouma heeft als enige echt een goed schot, ik zou voor hem gaan.

En als je nou je game saved en daarna steeds 1 van de drie koopt en uitprobeert in een wedstrijd dan weet je na die game welke de beste is voor je team

Dat is zeker een optie maar ik vind dat je ook wel eens een “miskoop” kunt maken. Dat je dus toch veel scout, kijkt en dan toch de verkeerde beslissing neemt.

@Raindog Bissouma lijkt wel veel allrounder inderdaad

Wie zien jullie als trainer voor Atletico Madrid als Simeone zou vertrekken? Ik speel met het plan om van hen een attractief voetballend team te maken.

Persoonlijk zou ik gaan voor Marcelo Gallardo. Hij wordt al tijden heel hoog aangeschreven in de voetbalwereld, maar traint momenteel nog River Plate. Is veelvuldig genoemd bij bijvoorbeeld Barça. Leuk artikel dat ik ooit eens las: Marcelo Gallardo: The unpredictable tactician all of Europe is after - FootballElements.com.

Verder meen ik dat Andoni Iraola het goed heeft gedaan in zijn prille carrière. Hij was de oude rechtsback bij Bilbao. Xabi Alonso schoot even door mijn hoofd, is net weg bij Sociedad B en over hem hoor je ook goede verhalen. Meen dat hij BMG had afgewezen. Alleen, hij heeft natuurlijk een forse Real Madrid achtergrond. Qua oud-spelers is Thiago Motta coach geworden. Hoogste jeugd van PSG getraind, waarna redelijk goede verhalen kwamen. Anderzijds daarna mislukt bij Genoa. Een andere optie is natuurlijk een oud boegbeeld: Fernando Torres. Hij is redelijk recent manager geworden van Atletico Madrid B. Met hem heb je dan een soort Guardiola-route.

1 like

Bedankt, Gallardo lijkt me inderdaad een ideale kandidaat!

Ik zit in seizoen 2 met Sevilla. Ik zoek een realistische CAM. Iemand suggesties?

Isco is transfervrij. Wordt gelinkt aan Betis Sevilla, die zou je kunnen wegkapen. Anders eens kijken naar Exposito van Eibar (gedegradeerd), Nicolas de la Cruz of Ludovic Blas. Ik dacht nog aan Yacine Adli, maar hij lijkt een kans bij Milan te gaan krijgen.

Anderson Talisca van Al Nassr al gescout .

Melendo van Espanyol is ook een leuke optie

Moest Tuchel vertrekken bij Chelsea, wie zouden jullie als opvolger zien?