Fifa 22 - Speler gezocht

Een naam die mij snel te binnen schiet is Mauricio Pochettino. Hij vertrekt bij PSG en was toen hij bij Spurs zat een gewilde manager in de Premier League. Qua oud-spelers heeft John Terry (al jaren assistent-manager) wel eens geroepen de baan te willen, maar vraag mij persoonlijk af of dat op korte termijn gaat gebeuren.

1 like

Topidee! Ik kwam zelf ook niet op een andere gerenommeerde naam, vrij of niet. Met alle vertrekkers bij Chelsea lijkt het me een leuk project, en met Poch helemaal. Bedankt!

Hallo allemaal,

Ik zoek voor mijn carrière met Vitesse spelers op de CV,CAM en spits…keeper mag ook.

Ik heb alle transfers van Vitesse gedaan dus is hoop nodig.

Hebben jullie tips?

Enkele suggesties .

Illic van Kv Kortrijk (doelman)
Bisseck van Aarhus (centrale verdediger)
Hotic van Cercle Brugge ( aanvallende middenvelder)
Zian Flemming van Fortuna Sittard (spits)

Als ik jou was zou ik mij gaan richten op landen als Nederland,België,Noorwegen of Zweden en eventueel Engeland

Zit in mijn tweede seizoen met Arsenal (vierde seizoen in game) en krijg een bod van 120 miljoen op Lacroix. Kies er voor om hem te laten gaan. Mijn overige verdedigers zijn White en Schlotterbeck. Daaraan wil ik nog een vrij jonge speler toevoegen.

Timber ; zit nog altijd bij Ajax en is met 23 jaar klaar voor een volgende stap.

Fofana : speelt bij Leicester die goed mee doen in de competitie.

Bremer : ex Udinese speelt inmiddels voor Benfica. De oudste can deze drie maar wel de nodige ervaring

Voor wie zouden jullie gaan?

Timber! Potentiële wereldtop. Goede verdediger, snel, goed in positiespel. Past top bij Arsenal.

Franck Yannick Kessié heeft in mijn carrière nog weinig indruk weten te maken in Camp Nou. In de winterse transferperiode werd Aurélien Tchouaméni door zijn voormalige club AS Monaco aangeboden in een ruildeal, maar doordat de Fransman uiteindelijk tekende bij Real Madrid heb ik besloten om de stekker uit de onderhandelingen te trekken. Toch lijkt het me een interessante gedachte om Kessié te vervangen door een middenvelder die beter past in het systeem waarin Barcelona lijkt te gaan spelen. Met Frenkie de Jong, Pablo Gavi, Nico González, Pedri, Sergio Busquets, Dani Olmo en Pablo Torre loopt er genoeg voetballend vermogen rond op het middenveld, maar het lijkt geen overbodige luxe om daar nog iemand aan toe te voegen. Met de verkoop van spelers als Franck Yannick Kessié en Riqui Puig (en niet onbelangrijk: een transferbudget van ruim EUR 1,300 miljoen) is het mogelijk om een behoorlijke transfersom te investeren in een middenvelder.

Rubén Neves (Wolverhampton Wanderers) en Martín Zubimendi (Real Sociedad) worden genoemd bij Barcelona. Dat lijken me allebei complementaire middenvelders aan de spelers die er op dit moment rondlopen, dus die twee namen staan sowieso op de lijst. Met hun komst zou Nico González zich op een meer offensieve rol kunnen richten en haalt Barcelona daarmee de opvolger van Busquets binnen. Jongere alternatieven zouden bijvoorbeeld Moisés Caicedo (Brighton & Hove Albion; in mijn ogen kandidaat voor Young Player of the Year volgend seizoen), Ilaix Moriba (RB Leipzig) of Carney Chukwuemeka (Aston Villa) kunnen zijn.

Het lijkt me geen vreemd idee om te zoeken naar een jonge controleur of spelverdeler, maar moet eerlijk zeggen dat ik nog geen ideale kandidaten heb gevonden voor die rol. Qua profiel zou je kunnen denken aan een jonge speler met de speelstijl van Rodri (als controleur) of Marco Verratti en Thiago (als spelverdeler). Hebben jullie nog aanraders?

Barcelona kwam Bissouma bij mij halen, misschien is dat een optie.

Bekijk keidi Bare eens van Espanyol . Volgens mij heeft die wel leuke stats

Iemand een tof idee voor een coach voor Lyon? Misschien een ex-speler die al als trainer actief is?

Fabio Grosso of Tiago Mendes? Domenech was er ook speler, maar is wat ouder.

1 like

Juninho (Braziliaan) als coach proberen ? Is nu de technisch directeur , je kan dan kijken met hem naar Braziliaanse talenten maar ook Franse talenten

1 like

Ik heb gekozen voor Domonech. Kreeg behoorlijk wat kritiek als bondscoach van Frankrijk. Bosz zou je niet zien zitten? Vind de selectie alles behalve in balans

1 like

Als Tagliafico nog gehaald wordt is de selectie toch perfect in balans?
Was Domenech trouwens niet die coach die spelers thuis liet omwille van hun sterrenbeeld?
Voorlopig ga ik voor Gueïda Fofana, een voormalig jeugdspeler die op z’n 26ste is moeten stoppen vanwege aanhoudende blessures en sinds 2019 hoofdcoach is van de reserves van Lyon.

Heb je Lacazette en Tolisso al toegevoegd dan? Want dan veranderd er wel wat vind ik. Vond de linksback positie maar matig ingevuld en heb alleen Dembele als spits.

@Moreno, Yves Bissouma heeft al getekend bij Tottenham Hotspur en haal liever geen spelers naar de club die al ergens anders hebben getekend.

@Bart, Keidi Baré heeft niet echt niveau om serieuze concurrentie te bieden voor het middenveld van Barcelona. Denk dat we echt naar een speler van een hoger niveau mogen zoeken. Anders heeft het geen zin om Kessié in te ruilen voor zo’n middenvelder.

Uiteraard, alle transfers zijn doorgevoerd.

Misschien is Cris nog een optie de kale sterke verdediger.

1 like

Ook een goed idee, die blijkt momenteel al coach te zijn van Le Mans!

Seizoen 3 met Málaga is ingegaan. De jeugdspelers en regens (Fernandinho en Bacca) hebben zich zodoende ontwikkeld dat ik misschien dit jaar wel voor plaatsing van de Conference League mee zou kunnen doen. Ook is de selectie nu versterkt met Marc Bartra (80 ALG), die gratis overkwam van Real Betis en staat ook Isco nog op het lijstje. Het hele tweede seizoen hebben Kubo (Real) en Trincão (Barça) op de bank gezeten. Zou ik één van deze twee kunnen halen voor versterking aan de rechterflank?