FIFA 22 Team gezocht

Spanje : Villarreal, Bilbao, Betis. Geweldige clubs met ieder zijn verhaal en genoeg mogelijkheden.

Engeland: Everton, Wolverhampton clubs met ambitie en hebben zeker een prima selectie.

Duitsland : Hertha, sleeping giant. Club uit de hoofdstad maar het draait totaal niet daar. Mooi groot stadion genoeg potentie.

Na een carriere met Feyenoord wil ik nog ƩƩn carriere spelen voordat FIFA 23 uitkomt. Mijn voorkeur gaat uit naar Duitsland (omdat ik daar nog niet gespeeld heb), maar andere suggesties zijn ook welkom. Het zou mij enorm motiveren als de club een echt stadion en echt gezang hebben.

HSV Dortmund Schalke 04 Hertha berlin union berlin

1 like

@Vlonkie182 Union Berlin. Leuke carriere mee gehad.
Schalke is ook leuk alleen een schaduw op het veld wat ik vrij irritant vind

Leverkusen, BvB of Union Berlin daar zou ik persoonlijk voor gaan.

1 like

Welke club uit het Engelse voetbal heeft de beste supporters-sfeer in FIFA 22?

Liverpool uiteraard. Met ā€˜You never walk alone’ elke thuis wedstrijd

Crystal Palace heeft ook opvallend luidruchtige supporters, vind ik.

Inderdaad, verder heb je nog Spurs, Southampton.
Lagere divisies zijn Swansea, Sunderland en Portsmouth ook niet mis.

Everton,leicester,cristal palace,spurs,portsmouth,sunderland

Iemand al een carriĆØre gehad in India ?

1keer laatste seizoen op spelerscariere

MLS, welke club zouden jullie dan nemen? Atlanta heeft een mooi eigen stadion.

Ik heb 3 seizoenen het leuk gehad met LAFC en dit jaar ook New York City gehad voor 1 seizoen , beide ploegen hebben wel leuke spelers met ook goede potenties een aantal , persoonlijk zou ik nu eerder een kleinere club nemen als Nashville of Austin of misschien Vancouver of Seattle ( die wel titel favoriet is)

1 like

Ook wel geregeld over na zitten denken. De VS hebben natuurlijk een aantal heel toffe plekken. Je kan maar zo iets moois verzinnen met bijvoorbeeld New York, Miami, Toronto (CAN), Los Angeles. Hiervan heeft LA Galaxy een RL stadion, maar is wel een klassieke topper daar.

Qua spelers kan je ook kijken naar de bekenden, wat je misschien meer aantrekt. Zo heeft LAFC bijvoorbeeld Giorgio Chiellini, Carlos Vela en Gareth Bale onder contract. Toronto heeft bijvoorbeeld Bernadeschi, Criscito, Insigne, maar ook Bradley.

1 like

Probleem in fifa met de MLS, als je kampioen bent geworden speel je het jaar erna niet in een soort ā€˜Champions League’ en dat haalt de fun wel uit die carriĆØres.

Wat een amateurs! Geldt dit ook voor Argentijnse ploegen en hoe werkt die Conmebol Libertadores dan?

Pas na 1 seizoen start je met de libertadores , je speelt ook maar 1 x tegen alle ploegen uit Argentiniƫ