Ik zou zeggen Willem ll.
Ik zoek één team in Frankrijk. Het moet geen PSG zijn. Het liefst een ploeg die middenmoter speelt. Heeft iemand nog één iedee?.
Bordeaux officieel failliet en uit betaald voetbal gezet maar kunt altijd doen dat er nieuwe eigenaren zijn gekomen
RC Lens , leuke club met spelers waarmee je een poging kan wagen voor Europees voetbal . Het enige is wel dat ze meestal 532 spelen wat mij zelf ondertussen wel licht.
@Bart Is indederdaad. Één goeie optie, ik zoek méér een ploeg die middenmoter speelt. Nice en RC Lens. Zijn interessant.
@Jappe74 ik zoek meer een middenmoter ploeg,. Bordeaux wel één leuke ploeg maar dat gaat hem alleen niet worden.,
Ik zoek een ploeg die als opstelling, 5-3-2 speelt of 3-5-2. Speelt. Weet iemand dat toevallig? Ik zou daar nog graag een carrière mee willen doen,.
Leipzig en Frankfurt spelen varianten op 3-5-2. Verder zijn kleine ploegen ook geschikt voor zulke systemen. Aan de andere kant is een Chelsea ook hiervoor geschikt. Ze spelen vaak 3-4-2-1
In Engeland Spurs. Maar die spelen 5-2-3 geloof ik Leipzig heb ik zelf één carrière mee gedaan. Die spelen 3-5-2.
Schalke 04 speelt zo 532 of RC Lens
Atalanta is ook een aanrader als je aanvallend wil spelen.
Atalanta Zit niet in Fifa,. Bergamo Calcio speel ik liever niet mee, Maar ik zoek inderdaad een team die aanvallend speelt.,
Schalke is wel echt een leuk team hoor. Aardig wat werk aan en met Terodde heb je een ideaal aanspeelpunt. Na het eerste seizoen kun je er voor kiezen om de verhuurde spelers terug te halen of juist te verkopen om financieel beter te worden. 2.Bundesliga is best een leuke competitie. Let wel op bij thuis duels kan het soms enorm irritant zijn met schaduw (vanwege het dak) je kan dit wel gemakkelijk omzeilen om het weer type te veranderen
Die spelen toch 4-2-3-1,? Ik zoek een team juist die 5-3-2 of 3-5-2 speelt. Met aanvallend voetbal. Ik weet niet of dat mogelijk is met Schalke 04?
Schalke speelt voornamelijk 532 , met Ouwejan als linkervleugelverdediger en Vindheim als rechtervleugelverdediger . Verder met bulter en terodde als spitsen en drexler of zalazar als 10, op sofifa staat het inderdaad anders maar 532 is de beste optie , zeker met goede voorzetten van Ouwejan
Ik zou eens maar Leipzig kijken. Daar heb ik zelf een carrière mee gedaan. Die spelen ook aanvallend voerbal.,
@Bart Schalke 04 heeft de laasten wedsrijden met een andere opstelling gespeelt. Niet met 5 man achter in,
Dat zal best kunnen maar ze kunnen ook erg goed 532 spelen , heb ik een seizoen gedaan met ze en dat beviel me goed
Komt omdat men nog even is geswitched van trainer. Die zetten het heel degelijk neer. Je kan best veel kanten uit met dit team. Ik ben zelf na promotie naar 4-2-3-1 gegaan.
Voor een laatste carriere in FIFA 22 zoek ik een ploeg die de champions League kan winnen , een team met ook een aantal leuke talenten en waar je niet al te veel spelers hebt die verhuurd zijn. Iemand suggesties ?
Liverpool lijkt me ideaal.
Zoek een subtopper waar het realistisch is om strijden voor europees en jeugd belangerijk is