FIFA 22 Team gezocht

Real Sociedad en Real Sociedad B kun je in principe combineren. Gewoon starten met Real Sociedad en dan de talenten van het B elftal extra goed in de gaten houden. Zit er een tussen die kwalitatief goed genoeg is, haal je hem naar de A ploeg.

Ik denk dat een sterkhouder verkopen sowieso onvermijdelijk is als je het een beetje realistisch wil houden.

Welke spelers heb je reeds aangekocht…
en verkocht

Daar dacht ik ook aan om vooral spelers uit de B ploeg op de pikken…

Maar dit vraagt wel wat investering om al die spelers op te volgen…

Ik hoop zoveel mogelijk de huidige kern te behouden maar zal geen eenvoudige klus worden

Geld verdienen in Carrière is opzich niet zo moeilijk. En de spelers uit de B ploeg zullen ook niet echt duur zijn.

Ayesa
Turrientes
Karrikaburu

Zit zijn 3 spelers die potentie hebben boven de 80.

Alle 3 zullen ze ongeveer 2 tot 3 miljoen kosten per speler

Gekocht: Odriozola, Nicolas de La Cruz (de speler van River Plate. Die heb ik inmiddels omgeturnd tot tot aanvallende middenvelder. Aangezien David Silva gaat stoppen na dit seizoen). en Sebastián Cáceres

Verkocht: Gorosabel, Robin Le Normand en Kévin Rodrigues.

Ik zit te twijfelen tussen de volgende drie clubs:

PSV: De aansluiting met Ajax vinden en op de lange termijn Europees succes

Barcelona: Spreekt voor zich. Na het tijdperk-Messi een nieuwe glorietijd laten aanbreken

Arsenal: Uit het slop waar ze momenteel inzitten geraken. En weer de successen van de jaren '90 te laten herleven.

Eredivisie is nog al snel saai. Barca en Arsenal kan je het langst vooruit. Beide competities zijn erg aantrekkelijk. Arsenal heeft al wat versterkingen gehaald en Barca moet juist eerst wat spelers laten gaan.

1 like

Ik ben zelf met Arsenal Fc begonnen. Is een leuke uitdaging. Met niet te hoge verwachtingen. Ik ben nou met het 1ste seizoen bezig. En het bevalt mij prima.

1 like

Iemand toevallig ervaringen met Betis?

Voor een carrière in Spanje zat ik eigenlijk naar Atletico te kijken, en toen zag ik Betis voorbij komen. Selectie waar volgens mij flink wat aan moet gebeuren, maar toch een leuke club waar potentie in zit. Daarnaast uiteraard een leuke derby tegen Sevilla.

Vind ze fantastische club kleuren hebben. Mooi club met genoeg mogelijkheden wat je zelf al aangeeft. Fekir was een bijzondere aanwinst. Het talent lijkt echter wat stil te staan.

1 like

Met welk team kan je aan de slag gaan in een hogere aangeschreven competitie waar je vooral een ploeg kan bouwen rond Belgische jeugd

Enkele voorbeelden van spelers die een hoog potentieel hebben op fifa…

Ramazani/Doku/De Ketelaere/Sandra/Oyen/Siquet/Lavia/vertessen/onana/…enz…

Ik hoor het graag…

Leicester wellicht? Hebben een verbintenis met een Belgische club (OH Leuven dacht ik).

Brighton heeft dezelfde voorzitter als Union.
Daar is het dus ook mogelijk.

Wolfsburg heeft door de jaren heen redelijk wat Belgen gehad toch?

Lille ligt niet ver van de grens en heeft Eden Hazard en Origi opgeleid.

Klopt idd die hebben een samenwerking met OHL thx voor de tips… ik bekijk zeker de selectie

Bedankt voor de tip !

Je hebt ook as monaco en cercle brugge als partners

In fifa 21 al een leuke carrière achter de rug met Wolfsburg… mss nog eens opnieuw proberen :blush:

1 like