Real Sociedad en Real Sociedad B kun je in principe combineren. Gewoon starten met Real Sociedad en dan de talenten van het B elftal extra goed in de gaten houden. Zit er een tussen die kwalitatief goed genoeg is, haal je hem naar de A ploeg.
Ik denk dat een sterkhouder verkopen sowieso onvermijdelijk is als je het een beetje realistisch wil houden.
Gekocht: Odriozola, Nicolas de La Cruz(de speler van River Plate. Die heb ik inmiddels omgeturnd tot tot aanvallende middenvelder. Aangezien David Silva gaat stoppen na dit seizoen). en Sebastián Cáceres
Verkocht: Gorosabel, Robin Le Normand en Kévin Rodrigues.
Eredivisie is nog al snel saai. Barca en Arsenal kan je het langst vooruit. Beide competities zijn erg aantrekkelijk. Arsenal heeft al wat versterkingen gehaald en Barca moet juist eerst wat spelers laten gaan.
Ik ben zelf met Arsenal Fc begonnen. Is een leuke uitdaging. Met niet te hoge verwachtingen. Ik ben nou met het 1ste seizoen bezig. En het bevalt mij prima.
Voor een carrière in Spanje zat ik eigenlijk naar Atletico te kijken, en toen zag ik Betis voorbij komen. Selectie waar volgens mij flink wat aan moet gebeuren, maar toch een leuke club waar potentie in zit. Daarnaast uiteraard een leuke derby tegen Sevilla.
Vind ze fantastische club kleuren hebben. Mooi club met genoeg mogelijkheden wat je zelf al aangeeft. Fekir was een bijzondere aanwinst. Het talent lijkt echter wat stil te staan.