FIFA 23 - Algemene Discussie

Later dit jaar verschijnt FIFA 23. In dit topic kan je discussiëren over alle facetten van de game!

Ziet er best gelikt uit.

Nietszeggende trailer met enkel een paar fragmentjes van gameplay. Leuk dat het Phillips stadion er in zit maar dat heeft ook godsgruwelijk lang geduurd.

Zal wel weer een hoog CTRL+C & CTRL+V gehalte hebben met de nodige bugs in career mode die al jaren vrolijk mee hoppen naar een nieuwe inspiratieloze editie.

2 likes

Waar haal je dat vandaan. Dat het PSV stadion in FIFA 23 zou zitten? Ik lees er nergens wat over.

Check die trailer eens op 14 seconden

Dat er meer stadions uit Nederland (of zelfs Benelux) in FIFA komen is natuurlijk mooi nieuws. Ik snap alleen niet waarom ze dan het Philips Stadion verkiezen boven De Kuip.

Inderdaad dat vraag ik mij ook af waarom ze De Kuip dan niet doen.

Heeft PSV niet een samenwerking met EA? Begrijp mij niet verkeerd maar de Kuip hoort inderdaad in Fifa te zitten alleen al vanwege de historie en de jaarlijkse bekerfinale. Maar goed, er zijn meer Europese stadions die ontbreken in Fifa die echt wel verdienen om in het spel te worden toegevoegd.

Zal daarom ook maar geen woord reppen over competities en clubs die ontbreken in Fifa. Zolang alle kinders lekker FUT spelen en met mama’s creditcard de kas van EA spekken is en blijft Fifa een hopeloos geval.

De kuip zit in pes en vroeger zat ook het mooie gezellige astridpark in fifa

Zet eens stil op 1:10, dat lijkt wel een nieuw vrije trap-systeem. Eindelijk! Ik hoop dat het gebaseerd is op dat van een tiental jaar geleden, waarbij je moest aangeven waar de voet de bal gaat raken, en enkel zo kon mikken.

Klopt, Maar dat spel is slecht.:laughing:

Je kan zeggen wat je wilt over PES of hoe het op dit moment ook mag heten. Maar de presentatie van wedstrijden vind ik beter dan in Fifa. Fifa 22 niet gekocht en enkel gespeeld bij een vriend, maar als je vlaggen in het publiek ziet bij een Premier League wedstrijd dan kijk/volg je gewoon totaal geen voetbal. In mijn ogen pure slordigheid of luiheid van een ontwikkelaar die geen moeite doet of wilt doen om een authentieke sfeer neer te zetten in de game.

PES was vroeger ook één beter spel, Afgelooen jaar die versie EFootball of hoe het ook mag heten. Nou ik schrok ervan. Zo veel fouten. De spelers kon je helemaal niet eens. Daarom dat spel ook gratis was.:joy:

Buiten liverpool en city zie idd geen vlaggen zwaaien in PL en vind dat er meer varriatie mag zijn bij de vlaggen die er hangen

Tijdens wedstrijden word er niet met vlaggen gezwaaid i.v.m. de veiligheid. Je ziet het enkel voor een wedstrijd begint. Voor de rest is het allemaal slordige copy paste met inspiratieloze vlaggen.

EA heeft partnerschappen met de clubs, ik snap niet dat ze niet kunnen vragen aan de clubs en supporters “Mogen we jullie banner/vlag gebruiken voor onze nieuwe Fifa game?”. Geeft weer nieuwe lading authenticiteit als je dezelfde vlaggen in je game ziet die je ook in de stadions ziet hangen.

Het boeit EA gewoon niet, ik krijg gewoon niet het idee of gevoel dat ze met passie die game maken.

Fifa23 exclusief voor next gen. Heb je dus een PS4 of XboxOne, kun je het beter niet kopen.

Ik weet niet waar jij exclusief next gen zie staan maar ik lees het niet hoor :joy:

Dan is jou Engels niet zo goed

PS4 en Xbox one zullen heel wat nieuwe dingen missen ten opzichten van next gen consoles

Dat maakt de game niet exclusief voor next gen… het betekent alleen dat je inderdaad veel features mist.

1 like

Beetje zonde om € 60,- af te tikken en dat je de helft moet missen op een toch al matige game

1 like