FIFA 23 - Algemene Discussie

Ondertussen al een nieuwe, wel vreemd dat Reus en nog enkele spelers hun real face plots kwijt zijn :smile:

Zit het WK er standaard nu al in van de dames en heren?
Ja ik denk helaas niet die 200 landen zoals bij de FIFA Worldcup Brazil 2014…

Nee, WK zit er nog niet bij. Wel de landen Marokko, Ghana, Kroatië en Qatar. Ecuador, Senegal, Iran, Saudi Arabië, Tunesië, Costa Rica, Japan, Servië en Zuid-Korea zitten er dan weer niet bij.

Waarom zijn spelers zoals Ochoa en andere Mexicanen allemaal transfervrij in carriere mode?


Choose your warrior!

Typo’s door de editors. Liever zo dan nog langer wachten op een update.

@Goliath: omdat de Mexicaanse competitie niet meer in FIFA zit.

2 likes

Voor wie graag z’n doosje pimpt met z’n favoriete (club)kleuren! :grin:

Iemand een idee wanneer de stadions van Celtic, Rangers en Nottingham erin komen?

Ik zie bij West Ham United en heel veel andere Engelse clubs de shirtsponsor niet. Ook niet als ik het spel op Engels zet, zoals bij FIFA 22 het geval was. Hoe komt dit?

Omdat je geografische locatie in Nederland is, en daar is gokreclame niet toegestaan. Vroeger was de taal op Engels zetten voldoende om dit op te lossen, maar da’s er blijkbaar uit. Op pc kan je een VPN proberen, misschien is gewoon je locatie in origin aanpassen al voldoende.

Hoe doe ik mijn locatie in Origin aanpassen?

En toch is dat raar aangezien gokreclames momenteel wel zijn toegestaan in Nederland. Zie de sponsor van AZ en de toto badge van PSV op de arm.

1 like

Mijn Xbox locatie op het VK zetten heeft geholpen.

Weet je toevallig ook dit moet voor de Playstation 5? Ik ga namelijk echt geen carrière beginnen zonder die sponsors op de shirts.

Je kan offline spelen. Gewoon het verbinden met netwerk cancellen en dan zijn de shirtsponsors wel aanwezig. Dit kan ook gewoon nadat je de meest recente spelersselecties hebt gedownload en een carriere bent gestart

Geen idee. het zal tussen de instellingen staan van je Playstation account denk ik.

Bizar he vind je niet?
Kan het zijn dat dat nog via een update komt, of dat gebruikers een land creeren, is er een CAW optie?
(ik speel niet jaarlijks Fifa, vandaar deze vragen)

Hi Allemaal,

Iemand enig idee waarom je met een carrière als bestaande coach in de Eredivisie niks kan selecteren maar wel trainers uit bijvoorbeeld India… erg jammer!

Die van Duitsland en Frankrijk zitten er ook niet in, ik hoop dat dit bij een volgende Squad update gefixt wordt.

2 likes

Hoe spelen jullie?

Spelen jullie volledige wedstrijden, spelen jullie de hoogtepunten of aanvalshoogtepunten?