FIFA 23 - Algemene Discussie

Eens. Het is lachwekkend, had een leeftijdscontrole gedaan oid zodat volwassenen het echte wel gewoon zien. 60% Eredivisie klopt ook niet :joy: En vorig jaar kon je het ontwijken door Engelse versie te nemen, maar nu dus ook niet. Zeker geen oplossing te vinden?

Starten jullie de Carrière mode met de eerste transfer periode aan of uit?

1 like

Meetal begin ik zelf mét uit.
Dan kun je het team beter kennen.
En je kunt rustig spelers scouten.

1 like

Altijd uit. Zeker als ik moet gaan vertrouwen op de onrealistische transfers die de AI zelf besluit door te voeren en me geen mogelijkheid geeft om die handmatig recht te trekken. Alleen bij clubs waar ik duidelijk een ander beleid wil gaan voeren zet ik ‘m soms aan.

1 like

Altijd uit. Eén: door de soms gekke transfers, zoals hierboven al aangegeven én om het realistisch te houden aan het begin van ‘n carrière.

1 like

Raar, dat probleem lijk ik niet te hebben. Ik zag gisteren zelfs reclame van een gok-site, bij Leeds dacht ik.

Als je niet inlogt op de ea servers, dus offline fifa speelt dan zijn alle sponsors wel aanwezig.

Oke maar dat betekend dus dat je dan ook met de standaard selecties gaat spelen? Dus zonder doorgevoerde transfers etcetera. Zit ik ook niet echt op te wachten

Nee als je die gewoon van te voren download en dan offline gaat of even opnieuw opstarten en als die dan verbinding maakt op annuleren drukt dan moet het goed komen. Zo is het bij mij in ieder geval gelukt.

1 like

Ook raar, niet? Als ik vanavond tijd heb kijk ik het nog eens na.

Zijn transfers en ratings al aangepast? Ik blijf het raar vinden dat laatste update 1 september is en vele transfers gewoon nog niet doorgevoerd zijn op Sofifa

Nee, waarschijnlijk pas op de dag van de eigenlijke release.

1 like

Ik vind dit echt één van de slechtste fifa’s die ik ooit gespeeld heb. Vreselijke gameplay de passing is helemaal verkracht naar mijn mening. En dan heb je nog dat hypermotion en die power shots echt niet om aan te zien ze maken er gewoon een klote spel van op deze manier. Ik ga lekker wat anders spelen en kijk wel weer eens als er een patch geweest is.

Ja ik vind het ook heel vreemd maar het werkt bij mij wel. Zag die tip staan bij fifa 23 bugs op zo’n site waar je dat kan melden.

Ik ga er vanuit dat dit morgen als de game uitkomt met een update word gefixt. Gelijk met alle juiste transfers doorvoeren etc.

Dat met de goksponsors is geen bug hé, dus dat zal niet ‘gefixt’ worden. Ze mogen deze sponsors in een aantal landen simpelweg niet tonen.

Een oplossing is offline spelen of online via VPN van een regio waar het niet verboden is.

Het laatste nieuws wat betreft het modden is dat de bestanden inmiddels wel geopend kunnen worden, maar aanpassen is niet mogelijk.
EA Anti Cheat zorgt ondertussen wel voor heel veel problemen, zoals o.a. conflicten met andere software, etc.

Zelf ga ik morgen het spel downloaden, dus ben benieuwd. Wat me wel opvalt is dat het geluid van het net bij een doelpunt nog steeds harder is dan het publiek dat gaat juichen bij een goal? :rofl:

1 like

De update staat eindelijk op sofifa

2 likes

Als ze dan toch het vrouwenvoetbal zo hard willen promoten vind ik het een gemiste kans dat je met de vrouwenteams geen carrière kan starten.
Het zou een mooie lange carrière kunnen zijn waarbij je stap per stap de hoogste 'mannen’teams kan coachen.

1 like

Wat is je bron? Als het echt zo is baal ik daar echt verschrikkelijk van.

Ik heb (helaas) via mediamarkt een Xbox Series S besteld met gratis Fifa 23 erbij… later kwam ik erachter dat opeens een Bol.com hem ook zo aanbood met de download code er vanaf de 30e meteen bij… bij mediamarkt staat er; word via de mail verzonden, uiterlijk 5 dagen na bestelling. Helaas kwam ik hier pas achter toen ik hem niet meer kon annuleren. Toevallig mensen die bij de mediamarkt werken of hem ook zo besteld hebben of iets en meer kunnen vertellen of de code morgen meteen word verstuurd of iets?