FIFA 23 - Algemene Discussie

Nee, maar Stassen wel.

Audoor ook en 1 of andere vermeeren van antwerp ook

Wat een spel he :joy::joy::joy: Zit je te wachten met het starten voor een carrière. Hebben de spelers die een upgrade zouden moeten krijgen er geen één gehad :joy: ik slinger FIFA 23 lekker aan de kant voorlopig ben er echt helemaal klaar mee

Gister één wedstrijd aan het spelen. Zou er 2 min éxtra tijd bij komen. Was al 5 min verder. Toen was de wedstrijd afgelopen. Hét blijft FIFA :joy:

Dat heb je in het echt ook vaak, als er nog een aanval bezig is. Het probleem dat ik al jaren heb is veel onrealistischer. Als spelers doorgebroken zijn en gaan scoren, dat de scheids affluit.

En dat is dan alleen bij jou. AI heeft dat namelijk nooit, zodra die vijf meter over de middenlijn zijn mogen hun de aanval nog inzetten. Ik speel nog fifa22 en heb wel eens gehad dat ze zelfs in de zestien tijdens mijn aanval affluiten. Extra tijd is meestal minimaal, dus het kan eens wat langer zijn maar geen twee of drie minuten. Tenzij je een corner tegen krijgt dan blijven ze die maar opnieuw mogen nemen

3 likes

In 22 en 21 heb ik zelfs gehad dat ze affluiten terwijl de bal er net ingaat, dus dat mijn goal gewoon niet teldde…

Gaat niet gebeuren voor zijn 17e verjaardag. Dus pas in mei volgend jaar komt die erbij

Er zijn 16 jarigen in het spel. Mbmaba was er ook al in op zen 16de

Heren, kleine vraag… Scoren jullie ook zo achterlijk veel? En net zoveel goals tegen? Op wereldklasse heb ik in 5 wedstrijden ongeveer 28 goals gezien, zowel voor als tegen… Om te testen hoe het speelt ook maar eens een pot op legendarisch gespeeld, maar die uitgezet nadat het in minuut 15 al 2-1 stond. Wat kan ik hier tegen doen? Ik mis ondertussen gewoon expres kansen zodat het geen monsterscore wordt… Iemand dezelfde ervaring?

Je instellingen aanpassen. Kan misschien helpen. Staat alles op 50/50? Je instelingen.

Speel met manual controls, eens zien hoeveel goals je dan nog maakt.

1 like

Ik speel FIFA op een MSI (gekocht dit jaar). Maar waarom sluit hij uit zichzelf af als ik het spel direct wil spelen (met stekker er uit)? Als ik een half uur wacht, start hij wel normaal op.

Semi/Manual controls + sliders zijn echt onmisbaar, het maakt het spel zoveel beter, al jaren…

2 likes

EA kondigde net aan dat de World Cup DLC op 9/11 beschikbaar zal zijn!

Hier is de ‘deep dive’:

Wat denken we er van?

Ik heb alles op manual staan en speel ongelooflijk vaak 1-0, 0-1 en 0-0. Ik zoek juist een manier om toch wat doelpuntrijkere wedstrijden te krijgen, maar ook weer niet zo makkelijk maken dat ik van tevoren al weet dat ik minimaal 1x ga scoren per wedstrijd.

Ik dacht dat in FIFA 23 de stadion.s van Celtic en Rangers, Er in zouden zitten? Of heb ik dat verkeerd gelezen.

Tof dat Charleroi hun goaltune op fifa is maakt mijn charleroi career toffer

Ja lap, net ‘n video gezien met de mogelijke nieuwe real faces die er door komen via de WK-update …

Er zitten 2 Atléticos bij: Molina & De Paul. Wordt dus opnieuw herbeginnen, want die wil ik er uiteraard bij. Ik zat nog maar eind september …

Da’s in feite toch geen werk, zo met die (squad)updates, zo kan je blijven herbeginnen?