FIFA 23 - Algemene Discussie

@Matthi9s, zijn er nog nieuwe real faces voor Barcelona-spelers in de nieuwe update? In dat geval wacht ik nog even een week voordat ik definitief mijn carrière van start ga. Of beter gezegd, dan begin ik voor de tweede keer opnieuw aan een carrière.

1 like

Dit is de video waar ik van sprak. Het is opgedeeld per land met dan de spelers die er ‘n real face bij krijgen.

Van hetzelfde dus, ik begin dan ook voor de 2de keer opnieuw …

1 like

Jules Koundé, Ronald Araújo, Pablo Gavi… Ja, waarschijnlijk begin ik gewoon weer opnieuw.

1 like

Het komt erop neer dat je pas na deze update een echte deftige carrière kunt beginnen. Maar betekent als speler dat je in feite dus iets meer dan ‘n maand moest gaan wachten.

Dan begin ik idd liever al ‘n “oefen”carrière, om vervolgens weer opnieuw te beginnen. Want je wil ze er graag bij, die real faces. Hopelijk niet voor de zoveelste keer …

Hoe betrouwbaar is die bron? Hij geeft geen enkele zekerheid, zegt altijd “speler x zou een face kunnen krijgen”.

Valt inderdaad af te wachten tot volgende week woensdag, zeker? Doorgaans is deze kerel wel goed op de hoogte van de laatste updates.

Ja? Wat heeft hij al juist voorspeld, dan? Die YouTubers proberen gewoon kijkers te lokken met in te gaan op vragen van de community, maar ze doen dat met pure speculatie.

Indische competitie juve napoli fc allemaal voir het bevestigd werd door hem voor het bekend gemaakt werd

1 like

PSV stadion oa wist hij 2 jaar geleden al dat die gescand was. EA heeft er een handje van om bv gescande stadions pas na 1 of 2 jaar daadwerkelijk toe te voegen. Veel informatie klopt wel degelijk van hem.

1 like

Die filmpjes vind ik persoonlijk tenenkrommend. Je kan veel beter de career mode community op Twitter volgen, zoals bv. FifaWitcher. Door de database te analyseren geeft hij altijd een update wat en wanneer precies wordt toegevoegd.

Overigens maar twee stadions in de World Cup DLC…

@Matthi9s, aangezien Gerard Piqué vrij onverwachts zijn pensioen heeft aangekondigd vrees ik eerlijk gezegd dat hij meteen uit career mode wordt gehaald. Ga waarschijnlijk toch gewoon verder met mijn huidige carrière, tenzij er een belachelijke hoeveelheid aan real faces wordt toegevoegd.

1 like

Ja, ik begrijp je! Bij de eerste beste update zal Piqué idd verdwenen zijn.

Ik wacht eerst nog ‘ns volgende week woensdag af om te zie hoe of wat. Ben nu in Londen
& gisteren heb ik de sfeer in de stad & rond Emirates meegemaakt en misschien begin ik wel met The Arsenal na woensdag …

1 like

Blijft natuurlijk een heerlijke stad, moet er voor mijn werk ook meerdere keren per jaar naartoe. Heb alleen nooit de tijd om een voetbalwedstrijd mee te pakken, daar moet ik binnenkort misschien eens achteraan.

1 like

Als iemand een managercarriere wil starten met Pique als manager van een spaanse ploeg, zal die dus snel moeten zijn

Word die WK editie ook speelbaar in career mode?

Hoogstwaarschijnlijk niet.

Neen, dan zou het spel te leuk worden volgens de makers ervan. :laughing:

1 like

Zware aanrader, wedstrijd in Londen! Gister bij Borussia Dortmund geweest, ook een zware aanrader. Wát een stadion en wat een sfeer.

1 like

De pegel van Moukoko dan live gezien?! :star_struck:

1 like

Zeker weten! Zat nog achter dat doel ook, haha.

1 like