FIFA 23 - Algemene Discussie

krijg nu ook hele gekke uitslagen tegen sheffield 6-5 gewonnen

Toch vreemd want met sliders op Legendarisch 6 minuten heb ik uitslagen van 1-0, 1-1 en 2-1, 2-0 tot aan 3-2 en zelden 4-0. Zeker met schieten en passen op full manual control

ok als dat niet gebruik krijg ik vaker zulke uitslagen?

Voor dat ik sliders gebruikte had ik ook wel wedstrijden van vaak 3-3 of 5-4 enz. Maar ik gebruik volgens mij al vier edities sliders. Die maken het realistischer.

ik kan niet vinden waar je sliders kan doen

dit zijn nu mij resultaten op legendarisch 8 gewonnen 2 gelijk 5 verloren sta 6de 4 punten achter nummer 2 en 14 punten wel al achter nummer 1 chelsea

Hier haal ik de sliders vandaan

lukt bij mij niet met sliders heb nu maar speeltijd van 6 naar 5 minuten gezet eerste wedstrijd 6 doelpunten maak nog niks wie weet of meerdere wedstrijden wel

lukt zowat nooit om de nul te houden in 27 competitie wedstrijden 1x de nul gehouden

Sliders is toch echt de oplossing… Hoezo lukt dat niet?

kan het nergens vinden waar ik het moet doen

Neem hier eens een kijkje

Als je niet goed bent in verdedigen en keepen dan word het sowieso lastig

Ik speel nog steeds Fifa23.
Soms komt het voor dat opeens mijn spits in de verdediging staat en dat ook wat andere spelers “opeens” verkeerd staan gedurende de wedstrijd.
Heeft dat ermee te maken dat je dan wedstrijdplan niet met rondje bevestigt hebt, of is dit een bug?

Iemand enig idee wanneer de nieuwe squad update plaats vind met de Italiaanse faces etc

Vandaag! Maakt een carrière in Italië wel pak leuker al!

1 like