FIFA 23 - Algemene Discussie

Probleem heb ik op PS5 ook. Élke keer weer die feedback op je triggers, verschrikkelijk.

1 like

ik ben met city dik kampioen leauge cup gewonnen fa cup gewonnen en champions leauge gewonnen op wereldklasse nu net legendarisch espeeld tegen preston na 1 helft 3-0 achter wat moet ik nu doen wereldklasse blijven spelen of toch legendarisch gaan spelen?

Legendarisch blijven spelen en daarmee blijven oefenen. Vooral als je wedstrijden daardoor gaat verliezen. Een Manchester City wint ook niet alles. Dat maakt het juist leuker en realistischer.

Klopt wel 3-0 achter tegen preston na 1 helft hoort ook weer niet

Misschien eerst een seizoen met een middenmoter spelen? Dan is het minder storend als je vaak verliest.

1 like

Wil met city blijven spelen

Leuk ik ben ook begonnen met Las palmas.
Ben wel benieuwd naar je team.

Zo speelde ik in het eerste jaar. Alleen Bernabe gehaald. Victor Ruiz wel al transfervrij gehaald voor het seizoen daar op.

Voor La Liga was wel het een en ander aan versterking nodig. Vaclik en Perez beide transfervrij binnen gehaald. Naast Ruben Sanchez, Diaz en Prestianni kwam ook nog Ruben Garcia

1 like

heb 3 wedstrijden op legendarisch gespeeld met city 1 gewonnen en 2 verloren in blesuretijd legendarisch blijven spelen of terug naar wereldklasse?

wil niet ontslagen worden

Terug naar wereldklasse en dan met sliders het moeilijker maken?

ok heb verloren van everton en united

In het eerste seizoen, zoals verwacht, op een 2e plaats geëindigd met Partizan, uiteindelijk 9 punten achter Crvena Zvezda. Europees gezien ging het geweldig, met het nodige geluk qua tegenstanders werd de finale bereikt van de Conference League. Hierin was echter Fiorentina te sterk en ook de nationale bekerfinale werd verloren…

In het tweede seizoen besloot ik om ook de taak van TD maar op mij te nemen (via de live editor) en Tomasz Kędziora (gehuurd van PAOK) en Ryan Babel (transfervrij) vast te leggen. Ook een aantal talenten ontwikkelden zich goed, met name toptalent Nemanja Jović.

Via de voorronde van de Champions League (Porto), groepsfase Europa League (o.a. PSV) werd de kwartfinale van de Conference League bereikt waarin Stade Rennais na verlenging te sterk was. Gelukkig werd de beker in het tweede jaar wel gewonnen, door o.a. Crvena Zvezda in de halve finale te verslaan. De competitie werd op de laatste speeldag beslist. Na 36 speelronden had Crvena Zvezda 99 en Partizan 98 punten. Na een snelle achterstand wist ik eigenhandig met Petkovic de achterstand om te buigen naar een voorsprong. Nadat we verzuimden de 1-3 te maken kwamen we vlak voor tijd nog twee keer heel goed weg…

De dubbel werd dus gepakt en ondanks een blessure van 3 maanden wist ik ook nog topscorer te worden van de competitie.

Net als Nemanja Jović was het ook voor Mihajlo Petkovic tijd voor een transfer. Voor € 6M werd de overstap gemaakt naar… Fenerbahce! Hopelijk wordt dit de springplank naar de Serie A (Roma, Inter, etc.).

speel nu voor het eerst op legendarisch op wereldklasse veel wedstrijd dik gewonnen maar 3 wedstrijd intotaal verloren alle prijzen gepakt dit zij mij uitslagen met city

city- preston 4-2
everton-city 3-2
city-united 1-2
brighton- city 2-4
city-napoli 4-3
city-arsenal 5-1
city-chealsea 1-5 is leauge cup met wissel spelers
newcastle-city 2-2
feynoord-city 2-2
city-chelsea 1-2

zijn de uitslagen goed genoeg om ulitmate te blijven spelen of niet?

ik ben ook bondscoach van nederland zit in 2025 waarom speel ik de laatste tijd alleen maar oefenwedstrijden geen ek wk kwalifcatie?

Speel je nou op legendarisch of ultimate? In ieder geval, hoe langer je op die moeilijkheidsgraad blijft, hoe meer je er aan gewend raakt en andere oplossingen gaat zien en dus meer overwinningen boekt. Je resultaten zijn nu misschien niet helemaal perfect, maar je wint bijvoorbeeld wel overtuigend van Arsenal.

De grote vraag is eigenlijk, waar haal je het meest plezier uit? Uit alle wedstrijden makkelijk winnen en in 1 seizoen alle prijzen winnen, of moeten vechten voor je overwinning zoals tegen Napoli of Newcastle en Feyenoord. Als jij uiteindelijk leuker vindt om alle prijzen redelijk gemakkelijk te pakken, wie zijn wij dan om jouw difficulty aan te passen. Ik merk dat ik persoonlijk een moeilijke 1-2 of 2-2 leuker vindt dan zo’n 5-1 tegen Arsenal, maar die keuze is geheel aan jou.

klopt wil wel alles winnen niet te makkelijk blijf ik wel legendarisch spelen sta nu wel maar 11de na 8 wedstrijden wil niet ontslagen worden

Je kan altijd met sliders werken of met manual controller settings

waarom speel ik alleen maar oefenwedstrijden met het nederlands elftal

ik baal ervan dat ik best wel veel doelpunten tegen krijg dacht tegen norwic kan ik mischien de nul wel halen niet dus 3 tegen goals zelf gekregen er zelf wel 7 gemaakt

In welke maand zit je? Waarschijnlijk is het Nederlands elftal al gekwalificeerd voor een toernooi. Ga naar de stand van je club en blader er dan door heen beker, europees en uit eindelijk zie je ook EK of WK kwalificatie.

Ik heb eerder aangegeven om met sliders te werken. Schot error, pass error enz. Heb je hier al iets mee gedaan? Je kunt ze makkelijk opzoeken via youtube of google

ik zit in november 2025 kan ook geen uitslagen vinden van ek/wk kwalificatie

dacht nu ga ik de nul houden tegen wolves na de eerste helft o-0 heb wel gewonnen met 3-2 leek spanneder dan het was minuut nog ontrecht penalty tegen gewonnen dat is het belangrijkste

ik sta nu 6de

Is het mogelijk om je speler animations aan te passen, of kan dit alleen als je een eigen speler maakt?