FIFA 23 - Speler Gezocht

Zoek je hulp voor het vinden naar de juiste (realistische) speler voor jouw carriere? Wees dan hier!

Ik trap af: ik zoek voor mijn carriere met Everton FC een realistische 2e spits achter Calvert-Lewin . Mijn budget is 20 a 30 miljoen.

Misschien eens kijken naar Barrow, Nmecha, Thuram of Brereton Diaz? Zijn spelers die je eventueel ook wel met een twee-spitsen systeem of vanaf de flank kan laten komen.

1 like

Inaki williams van bilbao is snel en ideale 2e spits. (En real face) ik zelf koop alleen spelers met een echt lijkend gezicht

Campbell van Stoke city? die werd bij mij in fifa 22 echt heel goed

Ik zoek een 2e spits voor PSV die op termijn Luuk de Jong kan vervangen. Het liefst een realistische optie met een real face.

Tjah, lastig. Mij schieten de namen van Boadu, Zirkzee en Piroe te binnen. Allen echter geen real face. Boadu beetje op een zijspoor belandt, Zirkzee net getransfereerd naar Bologna (vond het opvallend dat geen Nederlandse club kwam) en Piroe was in het verleden niet goed genoeg bij PSV, maar schiet nu alles binnen in Engeland (daardoor waarschijnlijk ook erg duur).

Voor mijn Ajax carrière ben ik opzoek naar een nieuwe doelman. Aangezien Pasveer en Stekelenburg hebben aangeven te stoppen. Denken jullie dat het realistisch is om nogmaals aan te kloppen bij Benfica voor Vlachodimos? Wegens het drama met de RVC? Of is Mark Flekken een meer realistischer aankoop nu?

Andere doelman tips zijn ook welkom.

VandeVoort van Genk misschien een leuk alternatief? Flekken vind ik voor Freiburg een prima doelman maar niet voor Ajax of Oranje.

1 like

Vandevoordt gaat in 2024 naar Leipzig. Andere opties zijn wellicht de Turkse keepers zoals Uğurcan Çakır, Altay Bayındır en Mert Destanoğlu. De laatste twee werden ook al aan Ajax gelinkt de afgelopen 12 maanden.

Ik vind Cillessen ook nog steeds een goede keeper.

1 like

Ik had hem ook gehaald. Maar vond hem niet bijzondere ballen pakken. Hij is wel relatief goedkoop te halen.

Ik heb Ochoa transfervrij opgepikt. Wederom een oude doelman, maar wel echt van toegevoegde waarde voor m’n elftal. Heeft ook een real face en een rating van 80. Na S1 ga ik afscheid nemen van Pasveer en Stekelenburg en wil ik Flekken of Vlachodimos proberen binnen te halen.

1 like

Ik ben voor Lyon opzoek naar een centrale verdediger voor in de basis en een back up linksback die binnendoor kan komen.

Centraal heb je met Lukeba en Diomande prima talenten ?

Ibrahima Sissoko van Strasbourg kan ook als CV en is enorm sterk.

Linksback kan ik Merlin van Nantes aanbevelen. Bard speelde voor zijn Nice tijd al voor Lyon wellicht is het leuk om hem terug te halen.

Als back-up op linksback is Joris Kayembe misschien interessant?

Ik zoek Baskische spelers voor atletic Bilbao.

Deze is van vorig jaar, maar vele zijn nog actief op de velden.

https://sofifa.com/shortlist/143133

Goeie tip. Als je op z’n profiel kijkt zie je overigens dat hij al een lijst voor 2023 en een 2023 voor opleidingsspelers heeft gemaakt.

Je kan wat oud spelers terug halen zoals Herrera (zit volgens mij in fifa23 alweer bij Bilbao), Azpilicueta enz. Je zal vooral in moeten zetten op jeugd scouting

En spelers van rivaal Real Sociedad? Zien jullie dat gebeuren? Ik heb me namelijk geplaatst voor champions League.

Zeer zelden, en alleen als jij wel Europees speelt en Sociedad niet. Wie wil je halen, misschien?