FIFA21 - Club gezocht

Iemand Ervaring met Fc Barcelona? Ik heb ze vanavond zitten kijken, En dat beviel mij goed. Daarom dat ik met Fc Barcelona een career mode wil gaan beginnen., Ik denk dat het wel een leuke uitdaging kan worden,.

1 like

Zit momenteel in Seizoen 3. Pique, Messi, Busquets spelen allen nog bij Barcelona. Alleen Pique valt zwaar terug momenteel, nog maar 79 ALG. Messi is 35 en nog altijd 90 ALG. Ik heb de defensie inmiddels aardig versterkt met Bellerin, Gaya en recentelijk De Ligt, ook Eric Garcia van Manchester City. Aanvallend heb ik eerder Richarlison gehaald (92 ALG) echt een topper, Macias de Mexciaan als vervanger/concurrent. Op het middenveld weinig veranderingen enkel is Pedri een vaste basisspeler met Frenkie de Jong. Roca kwam over van Bayern die graag Pjanic wilde in een ruildeal. Ben ik steeds meer over te spreken.

Je kan er voor kiezen om met 3-5-2 te gaan spelen zoals Koeman recentelijk succes boekt maar in andere duels kan je ook voor het vertrouwde 4-3-3 kiezen.

1 like

Yes! Bevalt mij erg goed. Enige punt wat nog wel eens lastig is, is het feit dat meestal iedereen fit is en je daardoor Griezmann en/of Coutinho moet inpassen of verkopen. Verder leuk om weer een beetje fatsoenlijk beleid te hanteren, nu het oude bestuur eindelijk weg is.

1 like

Toevallig, lees net dat Alonso waarschijnlijk trainer wordt van Gladbach. Opvallende keuze.

1 like

Gladbach was niet de eerste club waar ik aan zou denken voor Alonso nee, aan de andere kant kan ik me ook wel weer voorstellen dat hij op het hoogste niveau een team wil leiden. Hij spreekt ook een redelijk woordje Duits dus vanuit zijn kant zou ik het wel snappen, Real Sociedad doet het ook zeer verdienstelijk in La Liga dus ik zie hem voorlopig nog niet doorschuiven daar.

1 like

@Danny28, jazeker! Heb er zelfs een manager story van gemaakt: FIFA 21 | Manager Story | FC Barcelona | Xavi Hernández

1 like

Ik zoek een club en coach waarmee ik spelers kan kopen die met Chelsea de Uefa Youth league hebben gewonnen maar (nog) niet zijn doorgebroken bij Chelsea of ergens anders. Ik zat dan vooral te denken aan ploeg uit de championship aangezien het voornamelijk om britten zal gaan de spelers die ik ga zoeken en vastleggen.

Kan al een voorbeeld geven van 5 spelers:

  • Brad Collins (GK)
  • Dominic Solanke
  • Isaiah Brown
  • Kasey Palmer
  • Charly Musonda

Blackburn Rovers? Blijft een interessante ploeg. Oud-club van legendarische spelers als Alan Shearer, maar tegelijkertijd de laatste jaren meer bezig met jonge Engelse talenten.

1 like

Als John Terry bij Derby County of Swansea?

1 like

Manchester City of Manchester United?
Waarom wel, waarom niet?
SHOOT!

City niet, plastic club, te veel geld, geen historie. City wel, Guardiola, goede voetballers, mooi voetbal.

Manchester United, paar leuke Engelse talenten, schitterend stadion, prachtige historie, veel veranderd sinds Ferguson met pensioen is gegaan. Prima selectie maar zeker ruimte voor verbetering.

Ik ben op zoek naar een club waarbij het realistisch is om Ihattaren een sleutelrol te geven. Ik heb in dit geval een voorkeur voor La Liga.

Sevilla denk ik dan aan? Misschien Villarreal?

1 like

Om één of andere reden heb ik sterk het gevoel dat hij naar Lille zal gaan.

1 like

Dan zou in fifa voor Marseille of Lyon kiezen wegens de aanwezigheid van meer real faces en het eigen stadion. Franse ligue 1 heeft ook zijn eigen lay-out dus dat is sinds deze fifa ook al een stuk leuker geworden.

1 like

Ik zoek naast mijn Stoke City carrière (story) ook een om lekker aan een team te sleutelen. Mag dus een team zijn waar één à twee sleutelspelers kan verkopen (eventueel na één seizoen) en daarna dan lekker vervangers zoeken. Zelf dacht ik aan AZ, maar ik denk dat de Eredivisie niet leuk genoeg is. Het liefst een team in LaLiga of Bundesliga.

Stuttgart, Schalke of Werder Bremen, Villareal en Valencia lijken me wel leuke teams.

1 like

Thanks! Ik heb even gezocht en het word Real Sociedad met Xabi Alonso aan het roer!

1 like

Ben zelf met AZ bezig op dit moment, tuurlijk is de eredivisie niet uitdagend maar voor 1 a 2 seizoenen kan je wel leuk spelen met die club en heb een leuke en talentvolle selectie die je naar 1 seizoen weer kan veranderen met spelers bijvoorbeeld uit Scandinavië of uit de eredivisie zelf. Boadu en wijndal en koopmeiners en stengs zijn spelers die uiteindelijk wel zullen vertrekken maar dan is het wel leuk als daar leuke vervangers voor kan zoeken

Na een zeer leuke carrière met Wolfsburg…
Zou ik graag een bijkomende carrière willen starten… maar ditmaal met een topclub…

Ik dacht aan volgende clubs

  • Atletico Madrid
  • Manchester City
  • Barcelona

Zelf leg ik me volgende verplichtingen op…

  • Maximaal 1 toptransfer per periode (cruciale speler) = 1ste transfer moet Lukaku worden
  • overbodige/oudere spelers (+30) verkopen en volop voor verjonging gaan.
  • trachten voor de triple te gaan (Competitie + Europees)

Een voorkeur heb ik echter niet…

Tips en extra verplichtingen zijn zeker welkom om het nog leuker te maken