FIFA21 - Club gezocht

Bedankt voor de info, bij keuze voor Newcastle, is het dan een idee om één van volgende 3 spelers als manager te gebruiken. Vind het leuker om een ex-speler of icoon met real face te gebruiken dan telkens een zelf gecreëerde/slecht nagemaakte manager.

  • Steven Taylor. Sinds zijn 9e tot zijn 30e voor Newcastle gespeeld. Speelde in totaal 268 wedstrijden voor de club. Is ondertussen 35.

  • Fabricio Collocini. Argentijn met ook de italiaanse nationaliteit. Speelde 275 wedstrijden voor Newcastle over een periode van 8 jaar. Is ondertussen 39.

  • Jonas Gutierrez. Argentijn met ook de italiaanse nationaliteit. Kwam tegelijk aan met Collocini en vertrok 1 jaar eerder. Speelde in totaal 205 wedstrijden voor de club. Is ondertussen 37.

En wat te denken van Alan Shearer, echte clubman en was al eens interim.

Die zit niet meer in het spel waardoor ik hem zou moeten namaken. Bij de 3 spelers die ik noem kan ik een spelerscarriere starten bij bijvoorbeeld Man City. Op 1 juli stoppen en meteen als coach tekenen bij Newcastle op die manier heb ik hen als coach met hun real face. Nadeel is dat je dan geen zomer tornooi kan spelen. Maar vind het best leuk om op die manier een carrière te spelen.

Ik heb dan alleen keuze uit clubs uit lagere competities.

Ik had hem bij man city gestoken en kreeg uit de PL enkel Brighton, Fulham, West Brom en Sheffield en verder uit de championship. Opnieuw geprobeerd en Steven Taylor eerst even 85 alg gemaakt en toen kwam Newcastle er wel bij.

Naar aanleiding van het overlijden van toch wel een lokale icoon bij mijn voetbalclub wil ik hem mijn respect betuigen door een carriere te beginnen bij zijn geliefde Real Madrid. Echter heb ik hekel aan die club :smiley:. Heeft Real Madrid ook vriendschappen oid afgesloten met andere clubs waardoor ik wel een carriere kan beginnen om hem mijn laatste respect te tonen?

Heb precies gedaan wat je hier zei, maar krijg Newcastle helaas telkens niet.

Bij mij kwamen ze er tussen, Normaal bij Man City of Liverpool en hem eerst evrn 85alg + maken dan moet je betere clubs krijgen als je daar stopt. Welke clubs krijg je wel?

Is gelukt, had hem eerst 84/85 gemaakt.
Daarna heb ik ‘m 91 gemaakt toen lukte het wel.

1 like

Met wie ben je begonnen als coach?

Fabricio Collocini! Twijfelde van jou lijstje tussen hem en Gutierrez.

1 like

Ik ben niet voor Collocini gegaan omdat zijn gezicht net iets meer gedateerd vond en Steven Taylor als klein jongetje al bij Newcastle begon.

Ja zocht Taylor ook op maar kon hem nergens vinden helaas

Is pas toegevoegd met de nieuwe spelersupdate van 12 maart. Als je dus op voorhand die nog niet gedownload had was die inderdaad niet te vinden.

Aha, vandaar! Thanks.

Voor mijn nieuwe carrière twijfel ik tussen twee van de allergrootste clubs ooit; Real Madrid of AC Milan.

  • Met Real de succes jaren terugbrengen, de ploeg verjongen en de ploeg misschien een iets Spaansere selectie geven.
  • Met Milan de glorie tijden herbeleven met behulp van talenten en wat ervaren spelers.

Wie kan mijn keuze wat makkelijker maken? Milan is misschien een wat grotere uitdaging, maar ik denk dat er bij Real ook genoeg werk aan de winkel is met het ouder worden van Ramos, Benzema, modric, kroos etc.

Ik persoonlijk zou voor AC Milan gaan, zit toch meer uitdaging in, aangezien Juventus jarenlang domineert en de selectie wel een impuls kan gebruiken. Real Madrid daarentegen is naar mijn idee nog steeds op topniveau en zal maar mijn mening snel vervelen.

1 like

Ik zou ook voor Ac Milan gaan, Alleen is de vraag is de serie A nog leuk.? Aangezien de Serie B er niet meer in zit. Dat is wat mij ook een beetje persoonlijk tegen houd,.

2 likes

Heb meerdere malen lange CM’s met Milan gehad. Bevalt tot nu toe altijd. Fijne shirts, leuke selectie om wat mee te doen. Serie A heeft best veel uitdaging met grote ploegen en subtoppers.

1 like

Ik heb me vorige FIFA wel geamuseerd met Real. Qua transfers is er niet meteen veel werk, maar qua opstelling kan je wel puzzelen. De uitdaging is om alles te winnen mét goed voetbal, en da’s toch niet zo simpel. Voorwaarde is wel dat het niveau waarop je speelt voldoende hoog is.
Misschien moet je je keuze laten afhangen van je eigen niveau op FIFA? Als je erg goed bent en op legendarisch het merendeel van de matchen kan winnen kan je voor Real gaan, als je nog vaak de boot in gaat is samen met Milan naar een hoger niveau groeien een betere keuze.

1 like