FIFA21 - Club gezocht

Zoek eigenlijk een club waarmee ik Emmanuel Boateng terug kan halen uit China. Een ambitieuze club buiten de top.

Bedankt, ik heb alles overwogen en toch met west brom begonnen. In seizoen 1 is madueke absoluut niet realistisch dus dat gaat ook zeker niet gebeuren.

Ik ben ook opzoek naar een leuke club ( als uitdaging ) ik weet zelf geen leuke club, waar de doelstelling niet te moeilijk is. , Waar veel talent uit te halen is. ( Bij voorkeur geen Italië of Frankrijk. ) Alvast bedankt!

Ik zou kijken in Duitsland, Of Engeland, In Duitsland heb je ook leuke ploegen. Zo als,

  1. FC Köln, Een mix met ouderen en jongen spelers,. En hun Doelstelling is niet hoog.,

Stuttgart FC. Hun hebben ook wel leuke spelers. En doestelling is geloof ik handhaven,

England,.

Aston Villa toch wel een paar leuke spelers.

Southampton FC Die Hebben veel jonge spelers. In hun selectie ,.

Hmm. Ik zal vanmiddag even kijken , bedankt! Waar ik wel last van heb is als ik op wereldklasse speel … win ik opeens alles ruim. en als ik op legendarisch speel , verlies ik alles… terwijl op wereldklasse het eerst een beetje gemixt was…

Je kan op wereldklasse jezelf wat moeilijker te maken door middel van sliders. En anders controller settings op manual, start dan eerst eens met schieten, daarna passen en de overige dingen zoals steekpass, voorzet, doelman besturen.

Hoe bedoel je met sliders? Via de PS4. Ben ik die optie nog niet tegen gekomen ,

Instellingen > L2 indrukken, dan kom je bij CPU sliders. Druk je nog een keer op L2 kom je bij de gebruikers sliders.

Je kunt hier zelf een beetje mee testen wat werkt voor jou en wat niet. Er staan ook genoeg tutorials op YouTube.

Oke ik zal ff kijken, bedankt!

Hier heb je voorbeeld van sliders

https://forums.operationsports.com/forums/ea-sports-fifa-sliders/976734-fifa-21-os-community-sliders.html

Oke , bedankt! Ik zal dalijk even kijken rustig

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: FIFA 21 - Algemene Discussie Topic

Iemand ervaring met het spelen in Liga NOS, de Portugese competitie? Na hun stunt deze week in de UCL kriebelt het ergens om met FC Porto wel ‘n carrière te starten …

Ja met Sporting Portugal,. Ben ik 3 seizoenen geweest,. Is wel een leuke competitie,. Met goeie jonge spelers die daar spelen in de competitie… Ik zou het zeker doen,.

Heb een seizoen gehad met benfica, leuke selectie met vooral scorend vermogen met Waldschmidt en Darwin Nunez

Is er ook een club (ik heb geen zin om alle competities bij langs te gaan :slight_smile: ) die zowel Europees speelt als vecht tegen degradatie?

Istanbul Başakşehir staat maar een paar puntjes boven de streep.

@Vlonkie182, Getafe? Ze lijken niet direct te gaan degraderen, maar ze spelen wel Europees voetbal en staan op dit moment vier punten boven de degradatiestreep.

Ik twijfel tussen Everton, Aston Villa en Newcastle United. Alle 3 wel mooie traditie clubs en lijkt Everton op vlak van spelersmateriaal het verst te staan. Iemand een mening welke ik zou moeten kiezen?

Ik denk dat qua aankopen ik met Everton al net iets meer kan dan met de overige 2 clubs en dat dit met Newcastle en Aston Villa een beetje op hetzelfde niveau zit?

Newcastle heb ik nu drie seizoenen mee gespeeld. Schitterend stadion, drie tenue’s en een prima selectie om mee te beginnen. Nog altijd de sleeping giant maar door de verkeerde managers aan te stellen na Benitez is het een puinhoop, laf voetbal met vaak 5-2-3 of 5-4-1.

1 like