FIFA21 - Club gezocht

Stuttgart, Schalke of Werder Bremen, Villareal en Valencia lijken me wel leuke teams.

1 like

Thanks! Ik heb even gezocht en het word Real Sociedad met Xabi Alonso aan het roer!

1 like

Ben zelf met AZ bezig op dit moment, tuurlijk is de eredivisie niet uitdagend maar voor 1 a 2 seizoenen kan je wel leuk spelen met die club en heb een leuke en talentvolle selectie die je naar 1 seizoen weer kan veranderen met spelers bijvoorbeeld uit Scandinavië of uit de eredivisie zelf. Boadu en wijndal en koopmeiners en stengs zijn spelers die uiteindelijk wel zullen vertrekken maar dan is het wel leuk als daar leuke vervangers voor kan zoeken

Na een zeer leuke carrière met Wolfsburg…
Zou ik graag een bijkomende carrière willen starten… maar ditmaal met een topclub…

Ik dacht aan volgende clubs

  • Atletico Madrid
  • Manchester City
  • Barcelona

Zelf leg ik me volgende verplichtingen op…

  • Maximaal 1 toptransfer per periode (cruciale speler) = 1ste transfer moet Lukaku worden
  • overbodige/oudere spelers (+30) verkopen en volop voor verjonging gaan.
  • trachten voor de triple te gaan (Competitie + Europees)

Een voorkeur heb ik echter niet…

Tips en extra verplichtingen zijn zeker welkom om het nog leuker te maken

Als Lukaku je transfertarget nummer 1 is dan denk ik dat geen van die 3 clubs echt geschikt zijn, zie hem in elk geval al niet in het combinatievoetbal van City en Barça passen. Atletico zou wellicht nog kunnen, maar het koppel Suarez-Felix is gewoon prima. Zie Lukaku eerder naar PSG, Chelsea of Spurs (als Kane vertrekt) gaan, is één van die drie clubs een optie voor je? Anders is Inter denk ik ook geen gekke optie. Extra verplichtingen die je jezelf op kan leggen zijn dat je selectie voor minimaal x% uit spelers uit eigen land moet bestaan, geen aankopen van clubs die hoger staan aangeschreven dan je eigen, maximaal aantal transfers per periode.

Lukaku wordt bij City en Barcelona genoemd, maar ik denk dat Manchester de enige realistische bestemming is voor de Rode Duivel tussen de drie opties die jij geeft.

Bedankt voor de extra verplichtingen voeg ik er zeker bij…
PSG ligt me niet echt…
Chelsea is een club terug in opbouw dus twijfel ik of Lukaku terug naar Chelsea zal willen terug keren…
Inter is zeker een optie maar de Italiaanse competitie spreekt me niet echt meer aan (in het verleden al eens een carrière gehad met Atalanta)

Lukaku is toch vooral sterk met de ruimte voor zich, in de zestien en combinatie voetbal van een City en Barca zie ik hem totaal niet slagen. Net zoals Griezmann nu faalt bij Barca.

Het lijkt me eigenlijk best wel leuk om eens een carrière met Atletico te beginnen en dan net als Simeone spelers’ posities totaal veranderen. Marcos Alonso aanschaffen en dan spitspartner van Suarez maken enzo

1 like

Ik was een paar weken geleden ook nog aan het denken dat die beter zou zijn in de spits. Wel een tof idee om dat met Atletico te doen.

Heb het ook al gezien dat die dat best zou moeten kunnen heb hem zelf al als CVM of CM gehad.

Een beetje off-topic, maar ik vind het ook raar om er een nieuw voor aan te maken:
Ik zoek een trainer voor een middenmotor in de Serie A. Als iemand een interessante ex-speler, coach of assistent coach kent die in aanmerking zou komen: laat maar horen!

En weet je al welke club te gaan gebruiken of nog niet?

@Raindog

Als ik een nieuwe coach zoek gebruik ik deze site altijd. Hier staan alle momenteel beschikbare trainers op en af en toe zie je namen voorbij komen waar je zo 1,2,3 niet op komt.

https://www.transfermarkt.nl/trainer/verfuegbaretrainer/statistik

1 like

Vincenzo Montella misschien?

Misschien handig. Om de club naam te zeggen om welke club het gaat.

Ik denk dat hij die nog moet kiezen, dat hij vooral in de Serie A een carrière wilt starten en nog opzoek is naar een geschikte trainer en daarbij horende club.

Bedankt voor de hulp, jongens! Ik wou de clubnaam nog even in het midden laten, maar het wordt Bologna. 9 spelers met een rating van in de 70 en een potentie die 80+ is, da’s wel leuk. Daarbij komt ook nog eens de optie dat ze graag willen stunten met bekende namen op hun retour, zo was Zlatan aan hen gelinkt voor hij naar Milan trok en staat ook Arnautovic bij hen op de radar.

2 likes

Interessante site, alleen jammer dat er niet op leeftijd gesorteerd kan worden.

Ik denk sinds afgelopen zomer aan eilandclub Cagliari. Die doen dat met Nainggolan en Godin. Hebben daarnaast ook Rugani, Gragno, Nandez, Asamoah en Simeone. Qua versterkingen dacht ik zelf bijvoorbeeld aan Javier Pastore, na zijn tijd bij Palermo.

Maar - wat gekker - ook een Perotti, Rondon, Banega, Hamsik (nu Göteborg), Ogbonna, Capoue, Bacca, Balotelli, Jovetic, Miguel Veloso, Gameiro, Fabregas, H. Moreno, Borini, Seri, Ranocchia, Quaresma, Fabio&Rafael, Obafemi Martins (:joy:), Éder, Manuel Fernandes, Joel Campbell en persoonlijk favoriet Alexandre Pato, als wat originele opties, haha. Soort combi van het halen van oude bekenden, alsmede passende spelers voor de club. Beetje als uitzonderingsclub op het eiland.

Overigens Arnautovic wel een leuke suggestie.